کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه 💎 معرفی 10 بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه + نظرات مراجعین

کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه کجاست ؟ خدمات دندانپزشکی در سراسر جهان از جمله کشور ایران جزو خدمات گران و پرهزینه هستند. به همین دلیل افرادی که دچار مشکلات دهان و دندان می شوند ، ترجیح می دهند به یک کلینیک دندانپزشکی معتبر مراجعه کنند و خدمات دندانپزشکی را در سطح کیفی بالا و با استفاده از باکیفیت ترین مواد و به دست دندانپزشکان متخصص انجام دهند تا ضمن بهبود سلامت و ظاهر دندان های خود ، یکبار هزینه کنند و تا مدت ها نیاز به خدمات دندانپزشکی نداشته باشند. اگر در محدوده عظیمیه کرج به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه هستید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی تهران

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

اگر ساکن محدوده عظیمیه در کرج هستید و به دنبال کلینیک دندانپزشکی کودکان عظیمیه کرج و کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه می باشید ، ما این مقاله را برای شما آماده کرده ایم. پیدا کردن کلینیک های معتبر که انواع خدمات دندانپزشکی را در سطح حرفه ای به بیماران ارائه می دهند ، شاید کار دشواری به نظر برسد. اما در ادامه سعی کرده ایم تعدادی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در این محدوده را به شما عزیزان معرفی کنیم.

توصیه می کنیم برای اطلاع از میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان از کلینیک های معرفی شده در ادامه ، از طریق فضای مجازی و یا از طریق مراجعه حضوری به کلینیک مورد نظر اقدام نمایید. اینگونه می توانید در فضای مجازی نظرات کاربران را مطالعه کنید یا به صورت حضوری از بیمارانی که در مطب حضور دارند ، پرس و جو نمایید تا بتوانید از وضعیت رضایت مندی بیماران و از نتیجه خدماتی که دریافت کرده اند ، مطلع گردید. اینگونه می توانید از میزان کیفیت خدماتی که کلینیک مورد نظر ارائه می دهد نیز آگاه شوید.

دکتر لیلا پورنصیر

دندانپزشکی کودکان عظیمیه کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، ابتدای بلوار شریعتی ، بین میدان طالقانی و چهار راه پامچال ، روبروی کلانتری 14 رسالت
  • شماره تماس : 02632543464

دکتر‌ محمد سیف اللهی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی عظیمیه کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، میدان طالقانی ، ابتدای بلوار شریعتی ، جنب پاساژ آسیا
  • شماره تماس : 02632508951

دکتر میلاد کارگر

دندانپزشکی کودکان عظیمیه کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، بلوار شریعتی ، نرسیده به میدان مهران ، جنب بانک کشاورزی
  • شماره تماس : 02632563006

دکتر‌ اکرم زین الدینی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی عظیمیه کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، جنب بیمارستان تخت جمشید
  • شماره تماس : 02632570741

دکتر مسعود کیانی

دندانپزشک خوب در عظیمیه‌ کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، میدان طالقانی ، خیابان نرگس
  • شماره تماس : 02632516532

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر کرج عظیمیه

انواع خدمات دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

خدمات دندانپزشکی بسیار متنوع هستند و با اهداف درمان و پیشگیری از بروز بیماری های مرتبط با دهان ، دندان و لثه مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه پیرامون انواع خدمات دندانپزشکی به صورت کلی توضیحاتی را آورده ایم.

خدمات دندانپزشکی ترمیمی

خدمات دندانپزشکی ترمیمی با هدف رفع نقص های ظاهری دندان شامل شکستگی ، آسیب دیدگی های سطحی ، رفع جرم های ایجاد شده بر روی دندان ها و … به بیماران و زیبا جویان ارائه می گردد. از جمله خدمات دندانپزشکی ترمیمی ، خدماتی شامل روکش دندان ، لمینت ، ونیر کامپوزیت و  …. می باشند.

خدمات دندانپزشکی پروتزی

خدمات دندانپزشکی پروتزی برای بازسازی دندان هایی که یا کشیده شده اند و یا در اثر پوسیدگی و یا حادثه فقط ریشه آن ها باقی مانده است ، به بیماران ارائه می گردد. از جمله خدمات دندانپزشکی پروتزی می توان به پروتزهای ثابت و متحرک ، بریج های دندانی و … اشاره نمود.

خدمات جراحی دندان

برای خارج کردن دندان های شکسته ، جراحی دندان های نهفته و دندان عقل ، کشیدن دندان های پوسیده ، جراحی لثه و …. خدمات جراحی دندان به بیماران ارائه می شود.

خدمات دندانپزشکی کودکان

در کلینیک های دندانپزشکی کرج عظیمیه ، بخش مجزایی برای ارائه خدمات به کودکان در نظر گرفته می شود. به طوری که فضای آن متناسب با سن کودکان است و وقتی در این فصا قرار می گیرند ، بیشترین همکاری را با دندانپزشک دارند. در صورتی که کلینیک انتخابی دارای فضای مناسب برای ارائه خدمات دندانپزشکی کودکان نباشد و در آن متخصص دندانپزشک اطفال مشغول به فعالیت نباشد ، باید به دندانپزشکی کودکان عظیمیه کرج مراجعه نمایید.

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی عظیمیه

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

از موضوعات مهم وقتی افراد قصد دریافت خدمات دندانپزشکی را دارند ، انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی معتبر است. چراکه دندان ها ضمن تاثیر بالایی که در سلامتی انسان دارند ، از نظر ظاهری نیز مهم هستند. بنابراین باید برای اینکار کلینیکی را انتخاب کنید که ویژگی های لازم را داشته باشد. در ادامه به ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه اشاره کرده ایم.

  • دارای تیم دندانپزشکی کاملی باشد ، به طوری که برای ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی ، دندانپزشک متخصص آن بیمار را معاینه و مشکل را رفع کند.
  • بهترین کلینیک دندانپزشکی عظیمیه کرج باید مجهز به بروزترین و جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی باشد.
  • کلینیک باید از فضای مناسبی برای پاسخگویی به بیماران برخوردار باشد. به طوری که آن ها در زمان حضور در کلینیک تا زمانی که نوبتشان شود احساس آرامش داشته باشند.
  • در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه ، باید قیمت ها متناسب با نوع خدمات و منصفانه باشد.
  • کیفیت و برند مواد مورد استفاده برای خدمات دندانپزشکی در کیفیت نهایی کار تاثیر بسیار زیادی دارد ، به همین دلیل بسیار مهم است که در کلینیک مورد نظر از بهترین مواد برای ارائه خدمات به بیماران استفاده شود.
  •  و …

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در عظیمیه

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه کجاست ؟ 

برای آشنایی با بهترین کلینیک‌ های دندانپزشکی کرج عظیمیه به متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه نمایید.

  • تعرفه خدمات دندانپزشکی در کلینیک‌ دندانپزشکی کرج عظیمیه چقدر است ؟

تعرفه دندانپزشکی برای خدمات مختلف متغیر است.

  • بهترین کلینیک‌ دندانپزشکی کرج عظیمیه دارای چه ویژگی هایی است ؟

از بهترین ویژگی های بهترین کلینیک‌ دندانپزشکی کرج عظیمیه می توان به برخورداری از تخصص و تجربه کافی تیم دندانپزشکی آن ، مجهز به بروزترین تجهیزات ، استفاده از مواد و متریال با کیفیت و … اشاره کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

فیزیوتراپی در کرج

فیزیوتراپی در کرج 💎 معرفی 10 مرکز فیزیوتراپی در کرج

با افزایش روزافزون تعداد بیمارانی که به یکی از بیماری های اسکلتی و عضلانی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *