کویتیشن در کرج 💎 معرفی 10 مرکز کویتیشن در کرج

کویتیشن در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

سبک زندگی امروزی به گونه ای است که اغلب افراد ناشی از بی تحرکی و پیروی از رژیم های غذایی نامناسب ، با معضل چاقی مواجه هستند. البته در برخی موارد ، برخی عوامل ژنتیکی و یا بیماری های نهفته نیز زمینه بهم خوردن تناسب اندام و چاقی را فراهم می کنند. یکی از روش های مورد استفاده برای لاغری موضعی ، استفاده از دستگاه کویتیشن است که در آن بدون نیاز به جراحی ، می توان چربی های موضعی بدن را از بین برد و زمینه کم شدن سایز را فراهم نمود. اگر مایل هستید برای کاهش چربی های موضعی به بهترین مرکز کویتیشن در کرج مراجعه کنید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج 

معرفی بهترین مرکز کویتیشن در کرج

از جمله روش هایی که برای لاغری موضعی در بهترین کلینیک های لاغری در کرج مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از دستگاه کویتیشن می باشد. دستگاه کویتیشن امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین را تولید می کند و با شدت بالا وارد بافت های چربی می کند. با ایجاد لرزش در بافت چربی های انباشه شده در زیر پوست و ایجاد فشار در آن ها ، حباب هایی در این بافت های چربی ایجاد می گردد که نتیجه آن آزاد شدن چربی ها به صورت اسیدهای چرب می باشد. در حقیقت بافت های چربی قادر به مقاومت در برابر لرزش نیستند و متلاشی می شوند.

در ادامه چند کلینیک لاغری که در آن ها از دستگاه کویتیشن برای لاغری استفاده می شود را معرفی کرده‌‌ ایم. پیش از مراجعه به هر یک از کلینیک های معرفی شده‌ ، ابتدا پیرامون کیفیت خدماتی که در این کلینیک های لاغری ارائه می شود ، اطمینان حاصل نمایید.

کلینیک دکتر هدیه امین

کویتیشن در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرویلا ، میدان مادر ، بلوار یادگار امام ، نبش خیام شرقی ، ساختمان ایران زمین ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 02632774834

مرتبط بخوانید : بهترین پت شاپ در کرج

کلینیک لاغری عاطفه حسنی نسبکویتیشن در کرج

  • آدرس : کرج ، باغستان غربی ، خیابان بوستان 14 ، روبروی مخابرات ، درمانگاه فرسام ، طبقه 5 (کلینیک دیابت دکتر منصوری)
  • شماره تماس : 02634091019

مرتبط بخوانید : بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج

دستگاه کویتیشن چگونه باعث لاغری می شود ؟

دستگاه کویتیشن که تحت عناوین دیگری شامل اولتراسوند کویتیشن و یا اولتراسونیک کویتیشن نیز شناخته می شود ، از جمله روش های جدید است که برای کانتورینگ بدن و لاغری موضعی کاربرد دارد. این روش کم تهاجمی است و جایگزینی برای لیپوساکشن می باشد.

در این روش از لاغری موضعی ، از امواج اولتراسونیک برای تبدیل شدن سلول های چربی به اسیدهای چربی که به آسانی از بدن دفع می گردند ، استفاده می شود. اگر مایل به لاغری موضعی در برخی قسمت های بدن خود شامل شکم ، پهلو ، ران ، باسن ، صورت و نواحی غبغب و گونه ها ، کمر ، بالای بازوها ، پشت بدن ، زانو ها ، پشت پا و … هستند ، کویتیشن می تواند به شما کمک کند.

با استفاده از دستگاه کویتیشن ، شما باید در چندین جلسه درمانی شرکت کنید و در طول این جلسه ، نواحی که در آن چربی های موضعی و یا امواج فراصوت با فرکانس پایین تجمع پیدا کرده است را از بین ببرید. در روش لاغری با استفاده از روش کویتیشن ، مشابه با جراحی هایی شامل بای پس معده و یا لیپوساکشن برای رفع چربی ها ، زخمی بر روی پوست ایجاد نمی گردد. در اغلب موارد این روش بدون خونریزی و عفونت انجام می شود و پس از عمل نیز نیازی به استراحت نخواهد بود.

مرتبط بخوانید : فیشیال پوست در کرج 

چه کسانی نباید از دستگاه کویتیشن در کرج استفاده کنند ؟

کویتیشن در کرج

افرادی که در یکی از دسته بندی های زیر هستند ، بهتر است از دستگاه کویتیشن برای لاغری موضعی استفاده نکنند :

  • زنان باردار و شیرده
  • بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • افراد با بیماری های اگزما، عفونت پوستی ، پسوریازیس
  • دارندگان تتو در ناحیه تحت عمل
  • افراد با کلسترول بالاتر از 300 ، تری گلیسرید بالا یا فشارخون بالا
  • افراد‌ با بیماری های کبدی ، کلیوی یا دیابت
  • مبتلایان به کبد چرب ، سنگ کیسه صفرا و سندروم روده تحریک پذیر
  • افراد مبتلا به سرطان و یا تومور
  • افراد با بیماری افسردگی و دیگر بیماری های روانی

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در کرج   

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک لاغری دارای کویتیشن در کرج

کلینیک های لاغری بسیاری دارای دستگاه کویتیشن در کرج هستند و خدمات خود را در این زمینه به زیباجویان ارائه می دهند. اما اگر مایل هستید این خدمات را در سطح کیفی بالایی دریافت کنید ، توصیه می کنیم حتما به مهم ترین معیارهایی که باید در انتخاب بهترین کلینیک کویتیشن در کرج باید در نظر گرفته‌ شود ، توجه کنید. در ادامه به این معیارها اشاره کرده‌ ایم.

داشتن دستگاه ها و وسایل پیشرفته

کلینیک های لاغری مجهز از جدیدترین دستگاه کویتیشن برای ارائه خدمات استفاده می کنند. بی شک استفاده از دستگاه هایی که بر پایه جدیدترین استراتژی ها طراحی و تولید شده‌ اند ، در بهترین کلینیک های لاغری ، زمینه ای را فراهم می کنند تا افراد بازدهی بالاتری را دریافت کنند.

داشتن مجوزهای لازم

اگر جزو ساکنین در شهر کرج هستید و قرار است برای لاغری یک کلینیک لاغری را انتخاب کنید ، حتما کلینیکی را انتخاب کنید که دارای مجوزهای لازم باشد و فعالیت قانونی داشته باشد.

کادر مجرب در مرکز کویتیشن در کرج

کارشناسان و اپراتورهایی که خدمات کویتیشن در کرج را ارائه می دهند ، باید دارای مهارت و تخصص لازم باشند تا متناسب با شرایط فرد و توده های چربی در بدن او ، از دستگاه به شیوه ای درست تر استفاده نمایند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج    

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز کویتیشن در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز کویتیشن در کرج  را در متن مقاله فوق معرفی کردیم.

  • هزینه یک جلسه کویتیشن در کرج چقدر است ؟

هزینه یک جلسه کویتیشن در کرج وابسته‌ به ناحیه مورد نظر و همینطور مرکز انتخابی شما متغیر است.

  • آیا کویتیشن در لاغری موضعی در ناحیه شکم موثر است ؟

بله ، با استفاده از دستگاه کویتیشن می توان چربی های موضعی در ناحیه شکم و پهلو را از بین برد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *