ایکس بادی در کرج 💎 معرفی 10 باشگاه ایکس بادی در کرج

ایکس بادی در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج کجاست ؟ در ورزش (XBody) از یک دستگاه تحریک الکتریکی عضلانی در جهت ترمیم و تقویت عضلات استفاده می شود. این ورزش هم برای بانوان و هم برای آقایان بسیار مناسب است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، یک جلسه تمرین 20 دقیقه ای ایکس بادی ، برابر با یک جلسه تمرینات ورزشی فشرده 2 الی 4 ساعته است. این ورزش پرطرفدار برای کم شدن توده چربی در بدن و تقویت عضلات ، بسیار موثر واقع می شود و دستگاه ایکس بادی در سفت تر کردن شکم ، اصلاح فرم ران و تقویت ران ، باریک تر کردن ساق پا ، سفت شدن عضلات سرینی و … کارایی دارد. برای آشنایی با بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : فیشیال پوست در کرج 

معرفی بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج

ورزش ایکس بادی در طی چند سال اخیر وارد کشور ایران شده است و به سرعت نیز مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر از این روش در باشگاه های بسیاری در سراسر کشور برای تقویت عضلات و بهبود فرم بدن استفاده می گردد. در صورتی که شما نیز به این ورزش علاقه دارید ، می توانید برای انجام تمرینات ورزشی ایکس بادی ، به یکی از باشگاه هایی که در ادامه معرفی کرده ایم ، مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید: ماساژ کرج گلشهر

ایکس بادی کرج – شعبه گوهردشت

ایکس بادی در کرج

  • آدرس : کرج ، گوهردشت ، بلوار موذن ، روبروی دانشگاه آزاد ، ساختمان پارسا ، طبقه 2 ، واحد 2
  • شماره تماس : 09106711477

مرتبط بخوانید :  تزریق ژل لب در کرج

باشگاه ورزشی میت بادی

ایکس بادی در کرج

  • آدرس : کرج ، باغستان ، مجموعه ورزشی انقلاب ، جنب سالن ۲۵۰۰ نفری
  • شماره تماس09126352490 – 09390650550

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج  

ایکس بادی چیست ؟ 

نکته قابل توجه پیرامون ایکس بادی این است که این نوع ورزش ، نتیجه 10 سال تحقیقی است که دانشمندان بر روی تحریک الکتریکی عضلانی انجام داده‌ اند. با یک جلسه ایکس بادی ، می توان از تاثیر فوق العاده این روش بر روی تقویت عضلات و افزایش دامنه حرکتی مطلع شد. ورزش ایکس بادی ، نه تنها در کشور ایران ، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان محبوب می باشد. به طوری که در برخی کشورها از جمله فرانسه ، از ورزش ایکس بادی برای کمک به بیماران در مراکز فیزیوتراپی استفاده می گردد.

ورزش ایکس بادی در یک جلسه تمرینی 20 دقیقه ای انجام می شود و سرعت عضله سازی را تا 5 برابر بالاتر می برد. بر اساس پژوهش هایی که در این زمینه صورت گرفته است ، این ورزش سرعت چربی سوزی را تا سه برابر بیشتر می کند.

وقتی در جلسه تمرینی ایکس بادی ، پالس های الکتریکی به سمت عضلات یک ناحیه ارسال می گردند ، ماهیچه های آن ناحیه منقبض می شوند و همین موضوع منجر به افزایش سرعت چربی سوزی در محل مورد نظر می گردد. افراد برای انجام این ورزش ، ابتدا باید جلیقه های ایکس بادی را به تن کنند. جلیقه های ایکس بادی شامل تعداد بالایی الکترود و کابل است که پالس های الکترونیکی را به سمت بدن ارسال می کنند. در هر جلسه تمرینی که تقریبا 20 دقیقه می باشد ، افراد می توانند بین 500 الی 700 کالری از دست بدهند ، هر چند پس از اتمام فرآیند تمرینات ایکس بادی نیز چربی سوزی ادامه دار خواهد بود.

آیا ایکس بادی برای لاغری مناسب است؟

ایکس بادی از جمله ورزش های بسیار مناسب برای لاغری است. در حقیقت تحریک الکتریکی عضلات زمینه ای را ایجاد می کند که افراد چندین برابر بیشتر از حالت معمولی چربی و کالری از دست بدهند. در حالت عادی ، افراد باید برای از دست دادن 400 تا 500 کالری ، به مدت 50 الی 60 دقیقه ، تمرینات هوازی و قدرتی را انجام دهند ؛ این در حالی است که با 20 دقیقه تمرینات ایکس بادی ، می توان به نتایج بهتری رسید.

با ورزش ایکس بادی ، می توان 500 کالری در حین ورزش از دست داد و بین 1500 تا 1800 کالری نیز پس از جلسه تمرینی از دست می دهید و این یعنی با یک جلسه ایکس بادی موفق به سوزاندن 2000 تا 25000 کالری خواهید شد که در لاغری و کاهش وزن تاثیر فوق العاده بالایی دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در کرج ( بلفاروپلاستی )

مزایا و معایب تمرینات ایکس بادی در بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج

ایکس بادی در کرج

ورزش ایکس بادی دارای مزیت ها و معایبی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای ایکس بادی 

از مزیت های ورزش ایکس بادی ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • درمان کمر درد
  • بهبود نحوه ایستادن
  • کاهش وزن
  • تقویت آمادگی جسمانی
  • کمک به رفع سلولیت های بدن

معایب ورزش ایکس بادی

در مورد ورزش ایکس بادی ، ابهامات بسیاری وجود دارد ، به طوری که برخی بر این باور هستند که پالس های الکتریکی تولید شده از سوی الکترودها برای سلامتی انسان خوب نیست و منجر به آسیب دیدن بدن می شود. البته این موضوع توسط محققان و دانشمندان رد شده است و امروزه از ایکس بادی به عنوان بخشی از پروسه درمان ، در فیزیوتراپی نیز استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مژه کار کرج 

انواع تمرینات ایکس بادی در کرج

تمرینات ایکس بادی در دو نوع مختلف شامل تمرینات قدرتی و تمرینات هوازی انجام می شوند که در ادامه پیرامون آن ها توضیحاتی را آورده ایم.

تمرینات قدرتی

دسته اول از تمرینات ایکس بادی در کرج ، شامل تمرینات قدرتی است که این نوع از تمرینات در کم شدن‌ وزن و همینطور ایجاد توده عضلانی و بدون چربی ، موثر می باشد. تمرینات قدرتی ایکس بادی در زمان کوتاهی صورت می گیرد اما در عین حال با چربی سوزی بالایی که تا 48 ساعت بعد نیز ادامه دارد ، همراه می باشد. این تمرینات منجر به افزایش متابولسم می شوند که در کاهش وزن تاثیر بسیار زیادی را دارند ، اما بهتر است همراه با رژیم غذایی سالم باشد.

تمرینات هوازی

نوع دوم تمرینات ایکس بادی در کرج ، تمرینات هوازی می باشد که بر روی کاهش وزن تاثیر بالایی را دارند. از مهم ترین مزیت تمرینات هوازی ، افزایش جریان خون در بدن می باشد که با گذشت زمان دارای تاثیر مثبتی بر روی افزایش آمادگی جسمانی و انعطاف پذیری بدن نیز هست.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج 

سوالات متداول 

  • بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج کدام است ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • آیا ایکس بادی در کرج برای لاغری مناسب است ؟

بله ، ایکس بادی از جمله تمرینات ورزشی موثر در لاغری می باشد.

  • هزینه یک جلسه ایکس بادی در کرج چقدر است ؟

هزینه یک جلسه ایکس بادی در کرج وابسته به باشگاه انتخابی شما ، تجربه و مهارت مربی و … متغیر است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

باربری در هشتگرد

باربری در هشتگرد 💎 معرفی 5 بهترین باربری در هشتگرد

بهترین باربری در هشتگرد کجاست ؟ در زمان نقل مکان در محیط کاری و یا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *