10 بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز 💎 سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز کجاست ؟ از مهم ترین مواردی که در زیبایی چهره و جذابیت افراد تاثیر گذار است ، داشتن موهایی پرپشت می باشد. اغلب افراد به دلایل مختلفی با ریزش مو مواجه هستند. معمولا این دسته از افراد به دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن سن و یا به دلیل وراثت موهای خود را از دست می دهند و در نهایت با کاهش و یا از دست دادن اعتماد به نفس مواجه می شوند.

کاشت مو از روش های دائمی برای پرپشت کردن و زیباتر کردن موها است که نتایج آن دائمی است. در روش های مختلف کاشت مو ، فولیکول های مو از قسمت های پر تراکم برداشته شده و به نواحی کم تراکم جا به جا می شوند. بنابراین اگر تصمیم به کاشت مو دارید ، توصیه می کنیم که برای اینکار بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز را انتخاب کنید. برای آشنایی با بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز تا انتهای این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید.

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

پزشک متخصص در کاشت مو و پیوند موی طبیعی ، فولیکول های مو را از نواحی قابل برداشت و قسمت هایی از بدن شامل ریش و سینه بر می دارد و آن را به قسمت هایی که دچار ریزش و یا طاسی شده است ، انتقال می دهد. در صورتی که به دنبال نتایج طبیعی از کاشت مو هستید ، می توانید پس از آشنایی با بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز و شرکت در جلسات مشاوره با پزشک ، اقدام به دریافت این خدمات زیبایی نمایید.

کلینیک پوست ، مو و زیبایی ایرسا

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان قصر دشت ، بلوار میرزای شیرازی ، روبه روی بیمارستان کوثر ، پلاک 100
  • شماره تماس : 07136353031

کلینیک زیبایی مدرن

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان قصر دشت ، بالاتر از سه راه عفیف آباد ، نبش کوچه ۵۳ ، ساختمان نوین ، طبقه 1 ، واحد 104 و 105
  • شماره تماس : 09364010188

مرتبط بخوانید : جدیدترین روش کاشت مو – معرفی انواع روش ها کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز – کلینیک بوژان

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان خاک شناسی ، نبش کوچه 4 ، کلینیک زیبایی بوژان
  • شماره تماس : ۰۷۱۳۲۲۷۵۹۳۹

کلینیک آرا

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

  • آدرس : فارس ، شیراز ، بلوار شهید مطهری (بلوار زرگری سابق) ، نبش کوچه شماره ۱۹، ساختمان آرا ، کلینیـک تخصصی پوست ، مو ، زیبایی و لیزر آرا
  • شماره تماس : 07136264040

کلینیک سمر

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان قدوسی غربی ، نرسیده به همت ، ساختمان ملک ، طبقه 4
  • شماره تماس : 07191009092

مرتبط بخوانید :مراحل کاشت مو – کاشت موی طبیعی چه مراحلی دارد ؟

آیا نتیجه کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز ، طبیعی و دائمی است ؟

از مزیت های کاشت مو طبیعی و دائمی بودن نتیجه آن می باشد. البته افرادی که اقدام به کاشت مو می کنند ، بایستی در مراقبت از آن بسیار تلاش کنند. همینطور باید برای اینکار بهترین پزشک را انتخاب کنند تا نتیجه با استفاده از جدیدترین تکنیک ها در این زمینه ، طبیعی تر شود.

دلیل دائمی بودن کاشت مو این است که در این روش فولیکول های مو تحت تأثیر دی هیدروتستوسترون (DHD) که هورمون تاثیرگذار در ریزش مو است ، قرار نمی گیرند. در واقع با گذشت زمان هیچ کدام از موهای کاشته شده برای افراد دچار ریزش نمی شود.

علاوه بر دائمی بودن و طبیعی بودن نتیجه کاشت مو ، در صورتی که برای انجام آن به بهترین دکتر کاشت مو در شیراز مراجعه کنید ، می توانید از مزیت های این روش شامل افزایش اعتماد به نفس ، دوره بهبودی کوتاه ، دائمی بودن نتیجه ، نیاز به یکبار جراح و … نیز بهره مند شوید.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین روش کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

برای کاشت مو متناسب با بانک مو فرد ، ناحیه گیرنده فولیکول ها و … به صلاح دید پزشک از روش های مختلفی استفاده می گردد. در این میان زیباجویان به دنبال بهترین روش کاشت مو هستند.

از جدید ترین و در عین حال بهترین روش های کاشت مو ، روش SUT است، چراکه بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می شود. ضمن اینکه میزان تهاجمی بودن این روش نیز بسیار کم است. در پایان هیچ گونه جای برش و زخمی بر روی بانک مو و ناحیه تحت درمان باقی نمی ماند، همینطور دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است و فرد پس از مدت زمان کوتاهی می تواند به کارهای روزانه خود بازگردد.

مرتبط بخوانید : آر اف در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز آر اف فرکشنال تهران

عوارض کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

کاشت مو از روش های ایمن می باشد. در صورتی که برای انجام آن به بهترین کلینیک‌ کاشت مو در شیراز مراجعه کرده باشید، عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. اما موضوعی که وجود دارد این است که نحوه واکنش هر فرد به این جراحی و در نتیجه زمان بهبودی و عوارض این عمل متفاوت می باشد.

مرتبط بخوانید :10 بهترین کلینیک کاشت مو در تهران سال 1401 + نظرات مراجعین

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک‌ های کاشت مو در شیراز را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک‌ کاشت مو در شیراز چقدر است ؟

هزینه کاشت مو وابسته به عوامل مختلفی شامل تکنیک مورد استفاده ، میزان وسعت ناحیه گیرنده ، تخصص و مهارت پزشک ، هزینه های کلینیک و … متغیر است. می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق کاشت مو با کلینیک مورد نظر خود تماس حاصل بفرمایید و یک جلسه مشاوره دریافت کنید.

  • بهترین روش کاشت مو کدام است ؟

بهترین روش کاشت مو برای بیمار به صلاح دید پزشک و با در نظر گرفتن شرایط بیمار انتخاب می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز کیست ؟ یکی از روش های درمانی و زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *