لیفت صورت با نخ در شیراز 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز

لیفت صورت با نخ در شیراز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز کیست ؟ لیفت صورت با نخ از روش های غیرجراحی و ایمن برای از بین بردن حالت افتادگی و چین و چروک های صورت می باشد. این روش درمانی که برای جوانسازی صورت انجام می شود ، ضمن اینکه با رفع افتادگی به جوان تر شدن صورت کمک می کند ، منحر به تحریک کلاژن سازی در پوست نیز می شود که نتیجه آن سفت و ضخیم تر شدن بافت پوست است. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز آشنا شویم.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز

در سال های نه چندان دور ، تنها راه لیفت صورت و رفع افتادگی در قسمت های مختلف از صورت ، جراحی بود. اما جراحی لیفت صورت نه تنها با بیهوشی انجام می شود ، دوره نقاهت طولانی نیز دارد. ضمن اینکه زیباجویان برای انجام لیفت صورت با نخ باید هزینه زیادی را نیز پرداخت کنند.

طی سال های اخیر ، از روش کم تهاجمی تری تحت عنوان لیفت صورت با نخ ، برای رفع افتادگی های صورت استفاده می شود. در این روش پزشک با قرار دادن نخ های مخصوص در زیر پوست ، نواحی های افتاده را بالا می کشد. با توجه به اینکه نخ های مورد استفاده در لیفت صورت ، پس از مدت زمان کوتاهی توسط بدن جذب می شوند ، لیفت صورت با نخ ، یک روش موقتی به شمار می رود.

توصیه می کنیم برای دریافت نتایج ایده آل از لیفت صورت با نخ در شیراز حتما به بهترین پزشکان در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید به نتایج مطلبوبی دست پیدا کنید. در ادامه تعدادی از پزشکان معتبر برای لیفت صورت با نخ در شیراز را معرفی کرده ایم :

کلینیک پوست و مو رویال

لیفت صورت با نخ در شیراز

  • آدرس : فرهنگ شهر ، حدفاصل کوچه 40 و 42 ، بالای نمایشگاه گشتاسبی ، طبقه 3 ، واحد 5
  • شماره تماس : 09044899992

کلینیک زیبایی مدرن

لیفت صورت با نخ در شیراز

  • آدرس : شیراز، خیابان قصر دشت ، بالاتر از سه راه عفیف آباد ، نبش کوچه ۵۳ ، ساختمان نوین ، طبقه 1 ، واحد 104 و 105
  • شماره تماس : 09364010188

دکتر زینب جوکار – لیفت صورت با نخ در شیراز

لیفت صورت با نخ در شیراز

  • آدرس : شیراز ، ستارخان ، روبروی خیابان ولیعصر ، ساختمان سیلور
  • شماره تماس : ۰۹۳۷۰۳۴۲۷۵۴

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در شیراز – لیست 10 تایی بهترین مرکز فیلر بینی در شیراز

کلینیک فوق تخصصی پوست ، مو و زیبایی ارم

لیفت صورت با نخ در شیراز

  • آدرس : شیراز ، بلوار ارم ، حد فاصل خیابان سروناز و خیابان نارون ، روبرو کوچه ۱۵
  • شماره تماس : ۰۷۱۳۲۲۸۲۲۵۲

کلینیک کاشت مو ، زیبایی و لیزر ایرسا

لیفت صورت با نخ در شیراز

  • آدرس : شیراز ، خیابان قصر دشت ، بلوار میرزای شیرازی ، روبه روی بیمارستان کوثر ، پلاک ۱۰۰
  • شماره تماس : ۰۷۱۳۶۳۵۳۰۳۱

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در شیراز ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

لیفت صورت با نخ چیست ؟

تا چندین سال گذشته ، تنها روش درمانی برای از بین بردن چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست ، جراحی لیفت به شمار می رفت. جراحی لیفت صورت روشی تهاجمی است که دوره درمانی طولانی دارد. اگر چه روش هایی دیگری نیز برای لیفت کم صورت وجود داشت اما نتیجه نهایی آن ها همانند جراحی لیفت ماندگار نبود و تاثیرات کوتاه مدتی داشتند. در روش جراحی لیفت پزشک متخصص پوست اضافه را با تیغ جراحی برش داده و بر می دارد و اینگونه مانع از بازگشت آثار چین و چروک به صورت می شود.

جراحی لیفت صورت با اینکه با نتایج ایده آلی برای زیباجویان و به خصوص کسانی که افتادگی شدیدی را در ناحیه صورت دارند ، همراه است. اما از روش های پرخطر و پرهزینه به شمار می رود که برای افراد به دلیل نداشتن شرایط جسمانی لازم و برخی دیگر به دلیل هزینه بالا ، از انجام آن صرف نظر می کنند.

طی سال های اخیر ، پزشکان روش های جدیدی را برای لیفت صورت ابداع کرده اند. با استفاده از لیفت صورت با نخ توسط بهترین دکتر لیفت صورت در شیراز می توان به شیوه ای غیرتهاجمی و با کمترین عوارض ، پوست صورت را به سمت بالا لیفت کرد.

در این روش پزشک از نخ های بخیه موقت و یا جذبی برای لیفت پوست استفاده می کند. این بخیه موقت ضمن اینکه منجر به لیفت و سفت کردن پوست می شود ، میزان کلاژن سازی در پوست را نیز افزایش می دهد. در این درمان برای جوانسازی پوست ، پزشک از هیچ برشی استفاده نمی کنند و لیفت صورت با استفاده از نخ و بدون نیاز به برداشتن پوست و با استفاده از نخ های جذبی صورت می گیرد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز سال 1401 + نظرات مراجعین

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

با توجه به اینکه در روش لیفت صورت با نخ ، پزشک از هیچ برشی استفاده نمی کند و پوست اضافه در این روش برداشته نمی شود ، برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که نحوه انجام لیفت صورت با نخ چگونه است.

پزشک ابتدا قبل از شروع درمان ، قسمت هایی از صورت را که می خواهد آن را با استفاده از نخ لیفت کند را به صورت موضعی بی حس می کند تا زیبا جو در حین فرآیند لیفت با نخ ، هیچ دردی را احساس نکند.

در مرحله بعدی پزشک از سوزن ظرفی استفاده می کند و نخ مخصوصی را با توجه به نوع پوست و شدت افتادگی پوست بیمار ، در ناحیه های مشخص شده وارد می کند و آن را به سمت بالا می کشد.

پس از اینکه تمامی نخ ها مورد نظر پزشک در محل های مورد نظر قرار گرفتند ، به مرور کلاژن و بافت فیبری جدیدی در اطراف نخ ها تشکیل می شود که همین موضوع به مرور منجر به سفت تر شدن بافت پوست زیباجو می گردد.

مرتبط بخوانید : آر اف در شیراز – لیست 10 تایی بهترین مرکز آر اف در شیراز

مزایای لیفت صورت با نخ در شیراز

لیفت صورت با نخ در شیراز

لیفت صورت به دلیل اینکه با حداقل عوارض همراه است و بدون نیاز به بیهوشی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود ، دارای طرفداران بسیاری است. اما موارد ذکر شده تنها بخشی از مزیت های لیفت صورت با نخ می باشد. در ادامه به مزیت های این روش پرطرفدار پرداخته ایم :

نتیجه طبیعی لیفت صورت با نخ در شیراز

از مهم ترین مزیت های لیفت صورت با نخ برای زیبایی و جوانسازی صورت ، نتایج طبیعی آن می باشد. در روش جراحی لیفت صورت به دلیل اینکه بخشی از پوست با استفاده از تیغ جراحی برداشته می شود ، در پایان نتیجه نهایی به گونه ای است که انگار پوست صورت کشیده شده است. همین موضوع منجر به کاهش حجم برخی از نواحی صورت مانند گونه و لب ها نیز می شود.

این در حالی است که در روش لیفت صورت با استفاده از نخ ضمن اینکه ویژگی های اصلی صورت حفظ می شود ، فرآیند کار با ظرافت بالایی انجام می شود که منجر به زیبایی دو چندان پوست می گردد.

مرتبط بخوانید : فیلر زیر چشم در شیراز – لیست 10 تایی بهترین مرکز فیلر زیر چشم در شیراز

ایمنی بالا

از لیفت صورت با نخ می توان برای قسمت های مختلف صورت شامل ابرو ها و پلک نیز استفاده کرد. این در حالی است که از دیگر روش های لیفتینگ صورت نمی توان برای تمامی اجزای صورت استفاده کرد. شما می توانید با توجه به افتادگی ناحیه های مختلف صورت خود و همینطور صلاح دید پزشک ، از این روش استفاده کنید. از مزیت های لیفت صورت با نخ این است که دارای ایمنی بالایی برای حساس ترین نواحی صورت است.

ریکاروی سریع با لیفت صورت با نخ در شیراز

دوره ریکاوری لیفت صورت با نخ بسیار کوتاه است ؛ به طوری که زیباجویان با دو الی پنج روز استراحت ، می توانند به فعالیت های روزانه خود بازگردند. در این روش به مراقبت های ویژه ای پس از درمان نیاز است و بیمار به راحتی می توان پس از اتمام درمان به فعالیت های روزانه خود بازگردد. البته پزشکان توصیه می کنند که پس از لیفت صورت با نخ ، حداقل به مدت دو هفته از فعالیت های سنگین همچون ورزش کردن نیز باید اجتناب گردد.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در شیراز – فهرست 10 تایی مراکز فیشیال صورت در شیراز

هیچ اثری از مراحل باقی نمی ماند

پس از گذشت تقریبا یک هفته از لیفت صورت با نخ ، تمامی آثار و نشانه های آن کاملا ناپدید می شود. همینطور نخ ها در زیر لایه های عمقی پوست قرار می گیرند و با چشم دیده نمی شوند. البته سوراخ های ریزی برای وارد کردن نخ بر روی سطح پوست ایجاد می گردد که با توجه به اینکه سوزن بسیار ظریف است ، دیده نمی شود.

هزینه مناسب

هزینه درمان زیبایی لیفت صورت با نخ ، در مقایسه با جراحی لیفت بسیار کمتر است و بدون نیاز به بیهوشی عمومی و اتاق عمل بیمارستانی انجام می شود.  در این روش متخصص در کلینیک و مطب درمانی خود فرآیند لیفت صورت با نخ را انجام می دهد و پس از اتمام نیز بدون نیاز به بستری بیمار می توان به منزل بازگردد.

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در شیراز – لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در شیراز

عوارض لیفت صورت با نخ در شیراز چیست ؟

در صورتی که برای لیفت صورت با نخ نزد پزشک متخصص و با تجربه ای مراجعه کنید ، احتمالا این روش با عوارضی همراه نخواهد بود. در برخی موارد زیباجویان پس از لیفت صورت با نخ با برخی عوارض شامل عدم تقارن در قسمت های مختلف صورت ، احساس نخ در زیر پوست ، احساس برآمدگی ناشی از نخ در زیر پوست ، پوست پر خون ، بی حسی پوست در ناحیه تحت درمان ، گزگز کردن پوست ، ورم و برآمدگی پوست و عفونت مواجه می باشند.

ویژگی های بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز

از مهم ترین مواردی که زیباجویان باید در لیفت صورت با نخ به آن توجه داشته باشند ، انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت با نخ است. در صورتی که قصد لیفت صورت خود را دارید ، حتما سعی کنید که بهترین دکتر را برای اینکار انتخاب کنید. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر لیفت صورت با نخ اشاره کرده ایم.

دارای مدرک معتبر

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ باید دارای مدرک معتبر باشد. ضمن اینکه لازم است از تجربه و دانش بالایی نیز برخودار باشد.

شرکت در جلسات مشاوره قبل از لیفت با نخ

از دیگر ویژگی های بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز ، شرکت در جلسات مشاوره با زیباجویان است. اینگونه ضمن اینکه بیمار می تواند انتظارات خود را از لیفت صورت با نخ به پزشک بگوید ، پزشک نیز می تواند پیرامون روند انجام این درمان و همینطور مراقبت های قبل و بعد از آن به بیمار مشاوره دهد.

اغلب زیباجویان از عوارض جانبی لیفت صورت با نخ نگران هستند و در این مورد سوالاتی را از پزشک خود می پرسند. در چنین شرایط پزشک باید با صبوری به تمامی سوالات بیمار پاسخ منطقی و علمی بدهد و نگرانی های او را از بین ببرد.

ضمن اینکه در درمان های زیبایی ، ظراف به خصوص در ناحیه صورت از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین پزشک لیفت صورت با نخ باید متناسب با میزان افتادگی های صورت بیمار ، زمان کافی و مناسبی را برای این فرآیند در نظر بگیرد.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در شیراز – معرفی 10 بهترین مرکز هایفوتراپی در شیراز

تشخیص نواحی درست برای لیفت با نخ

این روش درمانی برای جوانسازی صورت ، ممکن است برای تمامی افراد به ویژه افرادی با بیماری های خاص مناسب نباشد. بهترین دکتر لیفت صورت با نخ باید به منظور جلوگیری از عوارضی شامل عفونت و … تمامی اطلاعات دارویی فرد را بررسی کند و با پرسیدن سوالات از وضعیت او مطلع گردد تا در نهایت نیز نتیجه مطلوب حاصل شود.

نواحی قابل لیفت صورت با نخ کدام است ؟

در روش لیفت صورت با نخ ، می توان قسمت های مختلفی از صورت را شامل لیفت ابرو ها ، لیفت شقیقه ، لیفت گونه ، لیفت بینی و … را به سمت بالا کشید و نواقص آن را برطرف کرد.

مرتبط بخوانید :اندولیفت در شیراز – لیست 10 تایی بهترین مرکز اندولیفت در شیراز

عوامل موثر بر قیمت لیفت صورت با نخ در شیراز 

با توجه به تاثیری که لیفت صورت با نخ دارد ، بسیاری از افراد به این روش علاقه مند هستند. اما سوالی که وجود دارد این است که هزینه نهایی لیفت صورت با نخ چقدر است؟ در تعیین هزینه نهایی لیفت صورت با نخ ، فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار است که در ادامه به برخی از مهم ترین این فاکتورها اشاره کرده ایم.

  • میزان افتادگی پوست در ناحیه صورت و گردن
  • نوع نخ مورد استفاده برای لیفت صورت
  • تعداد نخ های مورد استفاده
  • مهارت و تجربه پزشک
  • ناحیه تحت درمان
  • و …

در نظر داشته باشید که با توجه به دخیل بودن پارامترهای مختلفی در تعیین هزینه نهایی لیفت صورت با نخ ، توصیه می کنیم که برای اطلاع از قیمت واحد لیفت صورت متناسب با شرایط خود ، در یک جلسه مشاوره با پزشک شرکت کنید. اینگونه می توانید انتظارات خود را از لیفت صورت برای پزشک توصیح دهید و از قیمت مطلع شوید.

سوالات متداول

  • بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شیراز کیست ؟

در متن مقاله فوق بهترین دکتر لیفت صورت با نخ را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیفت صورت با نخ چقدر است ؟

هزینه لیفت صورت با نخ با توجه به میزان افتادگی پوست بیمار و همینطور نوع و تعداد نخ های مورد استفاده برای بالا کشیدن صورت تعیین می شود.

  • لیفت صورت با نخ برای کدام قسمت های صورت قابل استفاده است ؟

لیفت صورت با نخ برای قسمت های مختلف صورت شامل ابرو ها ، شقیقه ، گونه ، بینی ، گردن و …. قابل استفاده است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز

10 بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز کیست ؟ یکی از روش های درمانی و زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *