بوتاکس معده در تهران 💎 معرفی 5 مرکز تزریق بوتاکس معده در تهران + نظرات

بوتاکس معده در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه در کلینیک های زیبایی مختلف خدمات بوتاکس معده در تهران ارائه می گردد. برای کاهش وزن ، عمل های جراحی تاثیر بسیار زیادی وجود دارند ، اما این عمل ها غالبا تهاجمی هستند و همراه با برش و بخیه انجام می شوند. در صورتی که شما به دنبال روشی تاثیرگذار برای لاغری هستید و در عین حال از رژیم و ورزش کردن نتیجه ای نگرفته اید ، می توانید از تزریق بوتاکس معده استفاده کنید. برای آشنایی با بهترین مراکز بوتاکس معده در تهران در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز بوتاکس در تهران

معرفی بهترین مرکز بوتاکس معده در تهران

تزریق بوتاکس معده جزو روش ها و تکنیک های نسبتا جدید برای لاغری و کاهش وزن می باشد که افراد مختلف از آن برای رسیدن به وزن دلخواه استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مراحل برای تزریق بوتاکس معده ، پیدا کردن دکتر مجرب و متخصص است. اما بهترین دکتر بوتاکس معده تهران دارای چه ویژگی هایی می باشد.

شما باید در انتخاب پزشک برای تزریق بوتاکس حساسیت زیادی به خرج بدهید و به سراغی پزشکی بروید که ضمن داشتن علم و تخصص در این زمینه ، تجربه زیادی نیز داشته باشد. چراکه نحوه تزریق بوتاکس معده بسیار مهم است تا شما بتوانید بدون تجربه عارضه های پس از تزریق ، کاهش وزن را تجربه نمایید.

در ادامه بهترین مرکز بوتاکس معده در تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. توصیه می کنیم پیش از دریافت خدمات از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می گردد ، اطمینان حاصل نمایید.

دکتر محمد علی محمد زاده

بهترین دکتر بوتاکس معده تهران

  • آدرس : تهران ،
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۶۱۲۹۱۶

دکتر سعید شمس

بهترین دکتر بوتاکس معده تهران

  • آدرس :  تهران ،
  • شماره تماس : 0912047278

مرکز پوست و زیبایی نسخه

بهترین مرکز بوتاکس معده در تهران

  • آدرس : تهران 
  • شماره تماس : 021-4368

کلینیک زیبایی ماهرو

بهترین دکتر بوتاکس معده تهران

  • آدرس : تهران
  • شماره تماس : 2288373

بوتاکس معده چیست؟

بوتاکس‌ ضمن داشتن کاربردهای زیبایی بسیار متنوع ، دارای کاربردهای درمانی نیز می باشد. بوتاکس معده از روش های جایگزین عمل های لاغری است ، با اینکه اثرات تزریق بوتاکس مشابه با جراحی های لاغری نیست اما در کاهش وزن تاثیر مثبتی دارد.

این روش نوین لاغری کم تهاجمی و کم خطر می باشد و پس از تزریق با ایجاد احساس سیری بیشتر ، مانع از غذاخوردن و در نهایت منجر به لاغری می شود. بوتاکس که در حقیقت همان سم بوتولونیوم است از طریق روش اندوسکوپی به عضلات معده تزریق می گردد و منجر به فلج شدن موقتی عضلات معده می شود.

اثرات بوتاکس در حقیقت بر روی سلول های عضلانی معده می باشد و هیچ تاثیری بر روی شبکه عصبی و حرکت روده ها ندارد. با تزریق بوتاکس معده خوب تهران ، قسمت پمپاژ کننده به سمت معده ضعیف می شود و همین موضوع سبب می گردد که غذا دیرتر از معده تخلیه شود و فرد دیرتر احساس گرسنگی داشته باشد. اینگونه با کاهش کالری دریافتی ، می توان انتظار داشت فرد کاهش وزن را تجربه کند.

مرتبط بخوانید : کلینیک های لاغری تهران

بوتاکس معده چگونه انجام می شود ؟

بوتاکس معده در تهران

در مرکز تزریق بوتاکس معده در تهران ابتدا پزشک بیمار را بیهوش می کند. سپس تمامی قسمت های معده توسط پزشک اندوسکوپی می شود تا معده مشکلی نداشته باشد. سپپس بوتاکس در قسمت های مختلف معده تزریق می گردد.

کل فرآیند بوتاکس معده بین 15 الی 30 دقیقه به طول می انجامد. با اینکه این فرآیند با بیهوشی انجام می شود ، اما نگران نباشید چراکه علائم حیاتی شما توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از تزریق بوتاکس معده ، بین سه تا پنج روز طول می کشد تا اثربخشی آن آغاز گردد. به مدت 6 ماه نیز اثرات آن ماندگار است و به مرور از بین می رود. به طور کلی تزریق بوتاکس روشی موقت می باشد و در صورتی که بخواهید مجدد اثرات آن باز گردد ، باید مجدد بوتاکس تزریق نمایید.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در تهران

بوتاکس معده برای چه کسانی مناسب است ؟

بهترین دکتر بوتاکس معده در تهران

هر فرد سالمی باید کاهش وزن داشته باشد و اضافه وزن برای هر فردی خطرآفرین می باشد. افرادی که شاخص توده بدنی آن ها از محدوده طبیعی بیشتر است ، یعنی هشداری برای کاهش وزن دریافت کرده اند. این دسته از افراد در صورتی که از طریق رژیم غذایی و ورزش کردن ، موفق به کاهش وزن نشوند ، باید از روش های جدید و موثرتری از جمله تزریق بوتاکس معده نیز استفاده کنند.

جراحی های لاغزی روش های تهاجمی هستند که برای افراد با اضافه وزن تقریبا بالا پیشنهاد می شوند. از سویی دیگر تزریق بوتاکس نیز برای افراد با اضافه وزن شدید اصلا مناسب نیست. در صورتی که BMI بدنی شما بین 30 الی 35 است ، تزریق بوتاکس برای شما بسیار مناسب می باشد. از سویی دیگر افراد با BMI بالای 40 سال نیز برای این روش مناسب نیستند.

افرادی که BMI بدنی آن ها بین 35 تا 40 است ، باید توسط پزشک معاینه شوند تا مشخص گردد آیا این روش برای آن ها مناسب است یا خیر. به زبان ساده ، افرادی که کمتر از 20 الی 25 کیلوگرم اضافه وزن هستند ، برای بوتاکس معده کاندید مناسبی می باشند.

چرا برای انجام بوتاکس معده شاخص توده بدنی باید زیر 40 باشد؟

از آنجا که کاهش وزن با این روش زیاد نیست ، افرادی که شاخص توده بدنی آنها بیش از 40 از مقدار کمی از وزن خود را از دست میدهند و این افراد میبایست از شیوه های دیگر لاغری به تشخیص پزشک متخصص استفاده نمایند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در تهران

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تزریق بوتاکس معده در تهران کجاست ؟

بهترین مرکز تزریق بوتاکس معده در تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق بوتاکس معده در تهران چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس معده در تهران وابسته به میزان بوتاکس مورد نیاز ، دستمزد پزشک و … متغیر می باشد.

  • بوتاکس معده برای چه کسانی مناسب است ؟

بوتاکس معده برای افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بین 30 تا 35 است ، مناسب می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *