مرکز کراتینه مو در شرق تهران 💎 معرفی 10 مرکز کراتینه مو در شرق تهران

مرکز کراتینه مو در شرق تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران هستید ، با ما همراه شوید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده‌ است. کراتین مو روشی است که برای صافی موها مورد استفاده قرار می گیرد. صاف کردن موها از طریق تغذیه موها با استفاده از مواد مخصوص صورت می گیرد. در صورتی که موهای شما آسیب دیده‌ است و یا حالت مجعد می باشد ، می توانید با کراتینه موهای صاف را نیز تجربه کنید. برای آشنایی با بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران

کراتین اصلی ترین پروتئین موجود در موها است که عامل درخشش و صافی موها نیز می باشد. در موهای وز و یا فر ، کراتین کمتری نسبت به موهای صاف وجود دارد. کمبود کراتین در موها منجر به وز شدن آن ها می شود.

یکی از خدمات زیبایی برای موها که در بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران ارائه می شود ، کراتینه موها است. در روش کراتینه موها از مواد مخصوص و همینطور با اجرای برخی تکنیک ها ، موها برای مدت زمان طولانی صاف می شوند و صاف باقی می مانند.

در‌ ادامه چندین مرکز معتبر در زمینه کراتینه مو در محدوده شرق تهران را معرفی کرده‌‌ ایم. در صورتی که مایل هستید در این مراکز از خدمات کراتین مو استفاده کنید ، حتما پیش از دریافت خدمات ، سعی کنید ابتدا تحقیقات کافی داشته باشید و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مرتبط بخوانید :پروتئین تراپی مو در شرق تهران

مرکز تخصصی کراتینه مو پرنیل

مرکز کراتینه مو در شرق تهران

  • آدرس : تهران ، میدان امام حسین ، خیابان دماوند ، بین خیابان شهید کلهری و خیابان شهید اسماعیل پور ، پلاک 41
  • شماره تماس : 02177712444

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در شرق تهران

مرکز کراتینه مو نیکا

مرکز کراتینه مو در شرق تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان آفریقا ، نرسیده به چهار راه جهان کودک ، پلاک 23
  • شماره تماس : 02188770000

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز الکترولیز در شرق تهران

کراتین مو چیست ؟

کراتین مو از جمله روش های نیمه دائمی برای صاف کردن موها است ؛ در این روش موها برای یک مدت زمان موقت با مخلوطی از مایع کراتین پوشش داده می شوند. انجام کراتین مو در سالن های زیبایی کمی زمانبر است و برای موهایی که قد و حجم متوسطی دارند ، حداقل 120 دقیقه به طول می انجامد.

البته انجام این فرآیند کاملا وابسته به حجم و قد موهای فرد است. هر چه موها دارای حجم و قد بیشتری باشند ، قطعا کراتین مو نیز زمانبرتر خواهد بود. در صورتی که در بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران از مواد کراتین مناسب و باکیفیتی استفاده شود ، نتایج حاصل از کراتین مو تا مدت ها و حداقل 6 ماه باقی می ماند. کراتین برای تمامی خانم ها مناسب است ، اما نتایج آن در خانم هایی که دارای موهای فرفری و وز شدید هستند ، بیشتر نمایان می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی شرق تهران

فواید کراتینه مو در مرکز کراتینه مو در شرق تهران 

مرکز کراتینه مو در شرق تهران

در صورتی که موهای خود را کراتینه کنید ، می توانید به مدت چندین ماه از داشتن موهایی صاف لذت ببرید. یکی از مزیت های کراتینه مو این است که پس از کراتینه ، موها بسیار راحت شانه می شوند و گره نمی‌ خورند.

البته تغییراتی که پس از کراتینه موها اعمال می شوند ، وابسته به ضخامت طبیعی موها و نوع کراتین مورد استفاده برای صافی موها ، بسیار متفاوت می باشد. روش کار در این تکنیک به این صورت است که سلول های تشکیل دهنده شاخه های مو ، کراتین را جذب می کنند که نتیجه آن موهایی صاف و براق است.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست شرق تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران‌ کجاست ؟

بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران‌ را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه کراتینه مو در شرق تهران چقدر است ؟

هزینه کراتینه مو در شرق تهران وابسته‌ به فاکتورهای مختلفی شامل حجم و قد مو ، برند مواد مصرفی ، دستمزد کراتین کار و … متغیر است.

  • ماندگاری کراتینه مو چقدر است ؟

ماندگاری کراتینه مو وابسته‌ به نحوه نگهداری فرد و مواد مصرفی برای کراتینه متغیر است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *