پانسيون گربه در شمال تهران 💎 معرفی 10 بهترین پانسيون گربه در شمال تهران

پانسيون گربه در شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی حیوان خانگی دارند و گربه جزو حیوانات خانگی دوست داشتنی است. برای گربه ها دوری از سرپرستشان سخت است و مایلند همیشه در کنار سرپرست خود باشند. در برخی مواقع ممکن است افراد به دلایل مختلفی از جمله ابتلا به بیماری ، مسافرت ، اثاث کشی و … قادر به نگهداری از گربه خود برای یک مدت زمان موقتی نباشند. از سویی دیگر تمایلی برای سپردن حیوان خانگی خود به دوستان و یا آشنایانشان نیز نداشته باشند. در چنین شرایطی می توان نگهداری از گربه را به بهترین پانسيون گربه در شمال تهران سپرد. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با بهترین پانسیون های گربه در شمال تهران ، با مزایا و معایب پانسیون گربه و ویژگی های بهترین پانسيون گربه در شمال تهران نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

معرفی بهترین پانسيون گربه در شمال تهران

با توجه به اینکه نگهداری از گربه توسط افراد گسترش پیدا کرده است ، امروزه پانسیون ها و مراکز نگهداری از گربه متعددی نیز در شمال شهر تهران راه اندازی شده اند. در ادامه یکی از بهترین پانسیون هایی که می توانید در شمال تهران ، نگهداری گربه خود را به آن بسپارید را معرفی کرده‌‌ ایم.

پانسیون حیوانات لئو در فرمانیه

پانسيون گربه در شمال تهران

  • آدرس : تهران ، فرمانیه غربی ، خیابان صادقی ، آبکوه دوم ، بن بست مریم ، پلاک 8
  • شماره تماس : 02122742881

مرتبط بخوانید : بهترین پت شاپ شمال تهران

پانسیون گربه چیست ؟

گربه ها حیوانات دوست داشتنی هستند ، به همین دلیل نیز بسیاری از افراد یک گربه را به سرپرستی می گیرند و از آن مراقبت و نگهداری می کنند. در برخی مواقع ممکن است افراد به دلایل مختلفی از جمله بیماری و یا مشغله های کاری ، نتوانند در کنار پت خود باشند و از آن مراقبت کنند. گربه ها در مقایسه با سگ ها ، حیوانات مستقل تری می باشند و می توانند برای مدت زمان طولانی در تنهایی خود دوام بیاورند. با این حال نمی توان آن ها را برای یک مدت زمان خیلی طولانی تنها گذاشت چراکه نیاز به آب و غذا دارند. ضمن اینکه باید ظرف خاک آن ها نیز به طور مرتب تمیز شود.

بنابراین بهتر است در زمان هایی که مجبور به ترک گربه خود هستید ، نگهداری از آن را به پانسیون های گربه بسپارید. پانسیون گربه محلی است که در آن امکان نگهداری گربه برای یک بازه زمانی موقت وجود دارد.

در پانسیون های گربه افرادی آموزش دیده‌ و مطمئن حضور دارند و از گربه ها نگهداری می کنند. در این پانسیون ها فضای مناسب و هر آنچه که گربه شما برای بازی کردن نیاز دارد ، فراهم می باشد. بنابراین با شناسایی بهترین پانسيون گربه در شمال تهران می توانید در برخی مواقع ، نگهداری از گربه خود را به افرادی که در این زمینه تخصص و دانش دارند ، بسپارید.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

مزیت های پانسیون گربه در شمال تهران چیست ؟

پانسيون گربه در شمال تهران

در صورتی که به یکی از بهترین پانسيون گربه در شمال تهران مراجعه کنید ، نگهداری از گربه در این پانسیون ها مزیت های بسیاری دارد. به طوری که این پانسیون ها دارای امکانات مختلفی از جمله پارک بازی ، اسباب بازی ، مکانی برای پیاده روی گربه ها و … هستند.

همینطور در پانسیون هایی که خدمات حرفه ای ارائه می دهند ، یک دامپزشک حضور مستمر دارد و در صورتی که گربه ای نیاز به واکسیناسیون و یا مراقبت های ویژه داشته باشند ، سریعا اقدامات لازم را انجام می دهند.

در پانسیون های گربه ، برای هر یک از گربه ها متناسب با نژاد و سنی که دارند ، غذای مخصوص آماده می شود. ضمن اینکه اگر شما بر روی غذای گربه خود حساسیت دارید ، می توانید غذای مخصوص و همیشگی و همینطور اسباب بازی های گربه خود را نیز به پرسنل پانسیون گربه خود بسپارید تا در اختیار گربه شما قرار داده شود. در این پانسیون ها ، گربه های بسیاری حضور دارند و گربه شما می تواند جفت مناسب خود را نیز برای جفت گیری از میان آن ها انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : روانشناس در شمال تهران

آیا نگهداری از گربه در پانسیون خوب است ؟

گربه ها وابستگی احساسی زیادی به سرپرستان خود دارند. با اینکه به اندازه سگ ها احساسی نیستند اما با این حال نیز به صاحبان خود وابسته هستند. در صورتی که نگهداری از گربه خود را برای یک مدت زمان طولانی به پانسیون بسپارید ، ممکن است گربه شما حتی از پانسیون فرار کند. البته این اتفاق در پانسیون های خوب و معتبر اتفاق نمی افتد بنابراین نگران نباشید ولی سعی کنید برای نگهداری موقت از گربه تان از پانسیون گربه خدمات دریافت کنید.

همینطور در برخی از پانسیون ها به دلیل شلوغی و زیاد بودن تعداد گربه ها ، ممکن است محبت و توجه کمتری به گربه شما شود. به همین دلیل سعی کنید متناسب با شخصیت گربه خود برای سپردن او به پانسیون گربه تصمیم گیری کنید.

برخی از پانسیون ها به صورت اختصاصی از گربه نگهداری نمی کنند و حیواناتی شامل سگ و یا گربه نیز در این مراکز نگهداری می شود که ممکن است برای گربه شما استرس آور باشد. سعی کنید پانسیون هایی را انتخاب کنید که مختص نگهداری از گربه ها باشند.

انتخاب بهترین پانسيون گربه در شمال تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. پانسیون هایی را انتخاب کنید که در آن به سلامت گربه ها توجه زیادی می شود. به طوری که برای پذیرش گربه ها از آن ها شناسنامه و پرونده سلامت گرفته می شود. در صورتی که یک گربه مریض باشد ، عامل انتقال ویرویس به دیگر گربه ها نیز خواهد بود.

مرتبط بخوانید : رستوران روباز در شمال تهران

مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین پانسيون گربه در شمال تهران

پانسيون گربه در شمال تهران

برای اینکه مطمئن شوید گربه خود را به بهترین پانسيون گربه در شمال تهران سپرده اید ، سعی کنید به برخی معیارها توجه داشته باشید. در ادامه به ویژگی های بهترین پانسیون گربه در شمال تهران پرداخته‌ ایم.

برخورداری از محیط تمیز 

اولین موضوع برای انتخاب یک پانسیون گربه خوب ، برخورداری از محیط تمیز و مناسب برای نگهداری از گربه است. یک پانسیون گربه خوب باید دارای فضای مناسب و امکانات لازم باشد.

برخورداری پانسيون گربه در شمال تهران از پرسنل آموزش دیده

از دیگر ویژگی های یک پانسیون گربه خوب ، داشتن مربیان و پرسنل آموزش دیده‌ است. به طوری که با نحوه برخورد با گربه ها آشنایی داشته باشند و به خوبی به امور آن ها رسیدگی کنند.

همینطور بسیار مهم است که در پانسیون گربه یک دامپزشک نیز حضور داشته باشد تا ضمن اطمینان از سلامت تمامی حیوانات ، در صورت وجود مشکلی در سلامتی یکی از گربه ها ، آن را سریعا شناسایی و رفع کند.

دارای فضا و امکانات شست و شو 

از دیگر ویژگی های یک پانسیون خوب ، برخورداری از فضا و امکانات شست و شوی حیوانات خانگی است. همینطور بهتر است این پانسیون ها دارای آرایشگر مخصوص نیز باشند تا ضمن اصلاح موهای حیوانات خانگی ، موهای آن ها را نیز مرتب کنند.

در انتخاب یک پانسیون خوب برای نگهداری از گربه خود دقت داشته باشید. در برخی از پانسیون ها به نگهداری از گربه ها توجهی نمی شود و آن ها را در قفس نگهداری می کنند. بنابراین سعی کنید به صورت حضوری به پانسیون گربه مراجعه کنید و از نزدیک از شرایط و کیفیت نگهداری از گربه ها در این پانسیون ها مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : بانجی فیتنس در شمال تهران

سوالات متداول 

  • بهترین پانسيون گربه در شمال تهران کدام است ؟

برای آشنایی با بهترین پانسيون گربه در شمال تهران به متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • هزینه نگهداری از گربه در بهترین پانسيون گربه در شمال تهران چقدر است ؟

هزینه نگهداری از گربه وابسته به مدت زمان نگهداری از گربه در پانسیون و همینطور پانسیون انتخابی شما متغیر است.

  • در انتخاب بهترین پانسيون گربه در شمال تهران به چه معیارهایی باید توجه داشت ؟

مهم ترین معیار در انتخاب بهترین پانسيون گربه در شمال تهران برخورداری از پرسنل کاربلد ، فضای تمیز و مناسب و … است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *