پاکسازی پوست آقایان 💎 معرفی 5 مرکز پاکسازی پوست مردانه + نظرات

پاکسازی پوست آقایان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه مراقبت از پوست فقط شامل خانم ها نمی شود و پاکسازی پوست آقایان نیز به اندازه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل این موضوع این است که آقایان کمتر از خانم ها به پوست خود رسیدگی می کنند و بیشتر در معرض آسیب های پوستی قرار دارند. پاکسازی پوست در بازه های زمانی مشخصی می تواند سلامت پوست مردان را افزایش دهد و از بروز بیماری های پوستی جلوگیری کند. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، قصد داریم به جزئیات بیشتری از پاکسازی پوست آقایان بپردازیم.

مرتبط بخوانید : مرکز فیشیال پوست تهران

معرفی مرکز پاکسازی صورت مردانه

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست آقایان در تهران را معرفی کرده ایم.

پاکسازی صورت مردانه در کلینیک گلدن رویال

مرکز پاکسازی پوست آقایان

  • آدرس : تهران ، نیاوران ،
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸

کلینیک زیبایی تالگو نور

قیمت پاکسازی پوست در آرایشگاه مردانه

  • آدرس : میدان کاج ، خیابان نهم شرقی ،
  • شماره تماس : 021-2236990

مرکز خدمات درمانی و زیبایی میراکل

پاکسازی پوست آقایان تهران

  • آدرس : تهران ، محله دانشگاه تهران ، ایتالیا – خیابان ایتالیا 
  • شماره تماس : 0218605443

آرایشگاه مردانه کاتینو

پاکسازی صورت آقایان با دستگاه

  • آدرس : ستارخان ، خیابان نیایش ، 
  • شماره تماس : 0912580203

آرایشگاه ارکید

پاکسازی پوست مردانه

  • آدرس : محله تهران ویلا ، امام منتظر ،
  • شماره تماس : 093931099

منظور از پاکسازی صورت مردانه چیست ؟

پاکسازی صورت مردانه

در فرآیند پاکسازی پوست آقایان ، تمامی سلول های مرده پوست از بین می روند که نتیجه آن پوستی صاف و شاداب است. با انجام فرآیند پاکسازی پوست ، تمامی آلودگی ها و چربی های موجود بر روی سطح پوست از بین می روند. ضمن اینکه پوست در این فرآیند آبرسانی نیز می شود.

پاکسازی پوست آقایان در صورتی که درست انجام شود ، با رفع تیرگی پوست و همینطور روشن سازی آن همراه می باشد. در این فرآیند هرگونه لک و جوش از بین می روند. ضمن اینکه با انجام پاکسازی صورت ، PH پوست تنظیم می شود و اینگونه با حفظ رطوبت پوست ، هیچ گونه چین و چروکی بر روی آن ایجاد نمی شود. از سویی دیگر در فرآیند پاکسازی پوست آقایان ، لایه برداری نیز انجام می شود که در جهت ترمیم دوباره پوست و جوانسازی آن بسیار کاربردی است.

بر روی پوست صورت مردان نیز مشابه با صورت زنان ، منافذ باز بسیاری وجود دارد. این منافذ باز منجر به پیدا شدن چربی های اضافه و سلول های مرده بسیار زیادی بر روی پوست می گردند. در فرآیند پاکسازی می توان این چربی ها را به طور کامل حذف کرد.

مراحل پاکسازی صورت مردانه

پاکسازی صورت مردانه

مراحل پاکسازی پوست آقایان به تناسب نوع پوست آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. قبل از شروع فرآیند پاکسازی ، ابتدا پوست از نظر اینکه در کدام دسته بندی شامل پوست نرمال ، پوست خشک و پوست چرب قرار دارد، مورد بررسی قرار می گیرد تا از روتین و محصولاتی متناسب با آن استفاده گردد. در ادامه مهم ترین مراحل پاکسازی پوست آقایان را برای شما عزیزان و همراهان گرامی وبسایت پاسخ تو توضیح داده ایم.

مرحله اول : آماده سازی

در صورتی که به یک کلینیک زیبایی معتبر برای پاکسازی پوست صورت خود مراجعه کنید ، پیش از اینکه فرآیند فیشیال پوست آغاز گردد ، باید در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. در جلسه مشاوره باید اطلاعات کاملی را از غذاها و داروهایی که مصرف می کنید و همینطور میزان رسیدگی به پوست خود را در اختیار فرد قرار دهید.

مرحله‌ دوم : تشخیص و نوع پوست

در مرحله دوم ، نوع پوست شما بررسی می گردد تا از روش و محصولات مناسب با پوستتان استفاده شود. معمولا برای انواع پوست ها ، پاکسازی پوست آقایان در چند مرحله که اسکراب و لابه بردار ، مرطوب کننده ، ماسک و … در آن ثابت است ، استفاده می گردد.

مرحله سوم : بخور پوست و پاکسازی  صورت مردانه

در مرحله سوم از دستگاه بخور برای باز کردن منافذ باز صورت استفاده می کنند. از سویی دیگر با بخور ، تخلیه جوش های سرسیاه بسیار آسان تر انجام می شود. از دیگر مزیت های بخور می توان به افزایش گردش خون در زیر پوست ، آبرسانی و افزایش شفافیت و روشنایی بیشتر پوست و … اشاره کرد.

مرحله‌ چهارم : اسکراب و لایه برداری پوست

از دیگر مراحل پاکسازی پوست مردانه ، لایه برداری و اسکراب می باشد. لایه برداری از پوست برای هر فردی متناسب با نوع پوست او صورت می گیرد. در برخی موارد باید از لایه بردار های ملایم و از نوع اسید گلیکولیک استفاده کرد. اینگونه تمامی سلول های مرده در سطح پوست از بین می روند و پوست صورت مجدد احیا و بازسازی می گردد.

برای پوست های حساس نباید از لایه بردارهای عمیق استفاده شود ، چراکه منجر به آسیب دیدن پوست می شود. برای لایه برداری ابتدا مقداری از مواد لایه بردار بر روی صورت قرار داده می شود و سپس برای مدت زمانی آن را ماساژ می دهند تا مواد کاملا جذب پوست گردد. سپس به کمک پد مواد را از روی پوست پاکسازی می کنند.

البته در برخی موارد به جای استفاده از کرم های لایه بردار ، از ماسک های لایه بردار شامل ماسک های پیلینگ ، ماسک ذغال ، ماسک لیمو ، ماسک لایه بردار عسل و … استفاده می گردد.

مرحله پنجم : استخراج جوش های سر سیاه

در مرحله پنجم از پاکسازی پوست آقایان ، جوش های سرسیاه را از پوست خارج می کنند. البته در این مرحله نه تنها جوش های سرسیاه ، بلکه تمامی جوش های چرکی و میکروکیست نیز از پوست خارج می گردند.

طی این مرحله جوش ها را با استفاده از ابزاری تحت عنوان پیلینگ یا کمدن از سطح پوست استخراج می کنند. نگران نباشید این مرحله بدون درد صورت می گیرد.

مرحله‌ ششم : ماساژ صورت 

پس از رفع تمامی آلودگی های صورت و تخلیه جوش ها از سطح پوست ، به منظور افزایش گردش خون و شادابی بیشتر پوست ، از ماساژ استفاده می گردد. به همین دلیل ماساژ از اصلی ترین مراحل پاکسازی پوست آقایان به شمار می رود.

سپس از کرم ها و ماسک های آبرسان ، ماسک های ضد پیری و انواع ویتامین ها نیز بر روی پوست صورت استفاده می گردد. در نهایت نیز برای جذب بهتر مواد ، پوست ماساژ داده می شود.

مرحله پایانی پاکسازی پوست آقایان

فرآیند پاکسازی پوست آقایان با یک ضد آفتاب به پایان می رسد. ضدآفتاب از اصلی ترین ملزومات برای مراقبت از پوست های حساس به شمار می رود. چراکه نور آفتاب منجر به آسیب دیدن پوست و همینطور ایجاد انواع لک ها بر روی صورت می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مراکز لیزر آقایان کرج 

فواید پاکسازی پوست آقایان چیست؟

پاکسازی پوست آقایان

فیشیال پوست صورت مردانه و یا پاکسازی پوست آقایان دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.

بهبود جریان خون

از مهم ترین فواید و مزیت های پاکسازی پوست آقایان ، بهبود جریان خون در صورت است. همانطور که اشاره کردیم یکی از مراحل پاکسازی صورت ، ماساژ می باشد. ماساژ منجر به افزایش چند برابری جریان خون در صورت می شود و اینگونه سلول های پوست فعال می شوند. نتیجه بهبود جریان خون در پوست افزایش طراوت و شادابی پوست است. همچنین این افزایش جریان خون باعث تسریع و دوباره سازی کلاژن میشود که اصلی ترین ماده تولید شده در پوست برای جلوگیری از چین و چروک و پیری پوست است.

کنترل چربی پوست از فواید پاکسازی صورت مردانه

پاکسازی صورت مردانه

به دلیل اینکه هورمون های مردانه در بدن آقایان فعال تر هستند ، پوست مردان چربی بیشتری را تولید می کند. به همین دلیل بر روی سطح پوست آقایان سلول های مرده و آلودگی های بسیار بیشتری وجود دارد. پاکسازی میزان چربی پوست را کنترل می کند و در نتیجه پوست تمیزتر و شفاف تر به نظر می رسد. به خاطر داشته باشید که چربی اضافه پوست عامل اصلی تیرگی و جوش های پوستی میباشد . با کنترل میزان چربی پوست ، در پاکسازی پوست مردانه ، پوستی شفاف تر و با جوش های کمتری خواهید داشت.

یکدست شدن رنگ پوست

در صورتی که فرآیند پاکسازی پوست آقایان به صورت حرفه ای و در مراکز و کلینیک های تخصصی انجام شود ، نتیجه آن به این صورت است که منافذ باز پوست بسته می شوند و در نتیجه پوست صورت صاف تر و یکدست تر به نظر می رسد. اینگونه فرآیند شیو کردن موهای صورت نیز به راحتی صورت می گیرد.

کاهش استرس در پاکسازی پوست آقایان

جالب است بدانید که یکی از مهم ترین مزیت ها و فواید پاکسازی پوست مردانه ، کاهش استرس است. در حقیقت با ماساژ پوست صورت ، فرد احساس آرامشی را به دست می آورد. ضمن اینکه میزان ترشح هورمون کورتیزول در بدن نیز کاهش پیدا می کند.

جلوگیری از ایجاد چین و چروک

با انجام دادن پاکسازی صورت و فیشیال ، به دلیل اینکه خونرسانی و آبرسانی به پوست بیشتر می گردد، چین  چروک های پوستی بسیار کمتر می شوند. همین موضوع سبب می شود که پوست شما بسیار شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

جلوگیری از جوش های سرسیاه

از دیگر مزیت ها و فواید پاکسازی پوست آقایان ، رفع تمامی جوش های سرسیاه موجود بر روی پوست صورت می باشد. اغلب جوش های سرسیاه به دلیل آلودگی ها و چربی های تجمع یافته بر روی پوست ایجاد می شوند. در صورتی که پوست خود را به صورت مرتب پاکسازی کنید ، میزان چربی موجود بر روی پوست کنترل می شود و اینگونه جوش های سرسیاه بسیار کمتر می شوند.

در صورتی که جوش های سرسیاه به موقع از روی پوست پاکسازی نشوند ، به مرور منافذ پوست بسته می شوند و به دلیل عدم تخلیه آن ها ، خال های پوستی ایجاد می گردند.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست بعد از عمل بینی 

هزینه پاکسازی پوست آقایان

پاکسازی پوست آقایان

هزینه پاکسازی صورت مردان در کلینیک های مختلف و وابسته به مراحل پاکسازی و همینطور مواد پاک کننده و لایه برداری که استفاده می کنند ، متغیر می باشد.  سعی کنید به سراغ مجموعه هایی بروید که در این زمینه تجربه بالایی داشته باشند و همینطور از محصولات باکیفیت و اصل استفاده نمایند. استفاده از محصولات فیک و نامرغوب می تواند منجر به آسیب دیدن پوست شما شود.

آیا پس از پاکسازی پوست میتوان از خدمات لیزر بهره جست؟

پاکسازی پوست آقایان

پاکسازی پوست یکسری عملیاتی است که بر روی پوست انجام میشود تا آلودگیها و جرمهای ناشی از آن از روی صورت برداشته شود و در برخی موارد پاکسازی پوست برای حل مشکلاتی چون جوش و لک میباشد . به هر روی پاکسازی که انجام میگیرد به دلیل دستکاری که بر روی پوست صورت گرفته است پوست بسیار ملتهب است و در برخی موارد شاهد قرمزی پوست هستیم و منافذ پوست کاملا باز است . یعنی پوست در آسیب پذیرترین حالت خود قرار گرفته است و درست است که پاکسازی برای پوست مفید است ولی التهاب و تحریک موقتی را به همراه دارد.

حال فکر کنید با این حالت تحریک شده پوست شما به لیزر بروید که در طی پروسه لیزر هم پوست تحریک و ملتهب و قرمز میشود و این دقیقا کاری است که برای سلامت پوستتان مضر است .

چرا که در اندک زمانی شما بوسیله کارهای مختلف پوست خود را حساس کرده اید حتی با این اطمینان که این دو کار برای پوست مضر نیستند ، ولی نباید با هم و بلافاصله انجام گردد.

بنابراین چه ابتدا لیزر کنیم و بلافاصله فیشیال و پاکسازی پوست داشته باشیم و چه اینکه اول پاکسازی کنیم و بعد به سرعت لیزر صورت داشته باشیم ،کار بسیار اشتباهی است و به پوست آسیب جدی خواهد خورد.

 پس از پاکسازی در مرکز پاکسازی پوست آقایان باید ضد آفتاب استفاده کرد؟

مرکز پاکسازی پوست آقایان

سوالی که همواره پرسش میشود این است که آیا پچس از پاکسازی باید بلافاصله ضد آفتاب مصرف کنیم ؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت: بله

در این مورد مراقبتی از پوست هیچ فرقی بین خانوم ها و  آقایان نیست و همه افراد باید در طی روز از ضد آفتاب هر دوساعت یکبار استفاده کنند ، و اگر در خانه هستید و خانه پر نوری نیز دارید ، باید به هین شیوه از ضد آفتاب استفاده کنید.

این توضیح درباره روزهای عادی بود که استفاده از ضد آفتاب ضروری است. حال فکر کنید که به فیشیال رفته اید و کارهای پاکسازی پوست برای شما انجام شده ، در این حالت پوست از خدمات پاکسازی بهره برده است اما به دلیل این اعمال ملتهب است و بیشتر نیاز به مراقبت دارد ، بنابراین آقایان هم باید پس از طی مراحل پاکسازی از کرم ضد آفتاب به صورت کافی استفاده کنند ، تا اشعه خورشید نتواند به پوستشان  آسیب وارد کند. در غیر این صورت هر کاری که در پاکسازی انجام داده اید از بین میرودو وقت و هزینه خود را به بهره از دست داده اید.

آیا ضد آفتاب های مردانه وجود دارد؟

به خاطر داشته باشید مصرف ضد آفتاب هم برای مردان و هم زنان و کودکان ضروری است.  امروزه  مدلهای ضد آفتاب که مناسب پوست آقایان است در بازار موجود است.

و آقایان باید از ضد آفتاب های مخصوص پوست خود استفاده کنند. اگر پوست چرب و یا خشک و یا مختلطی دارید ، از ضد آفتابی که به پوست شما سازگار است استفاده کنید.

سوالات متداول

  • پاکسازی پوست آقایان چه مزیتی دارد ؟

مهم ترین مزیت پاکسازی پوست آقایان رفع مشکلات پوستی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می باشد.

  • هزینه پاکسازی پوست آقایان چقدر است ؟

هزینه پاکسازی پوست آقایان وابسته به خدمات انتخابی آن ها و کلینیکی که مدنظر دارند ، متغیر است.

  • آیا امکان پاکسازی پوست آقایان در منزل وجود دارد ؟

بله ، آقایان می توانند در خانه با استفاده از دستگاه بخور سنتی و همینطور ماسک های خانگی نیز اقدام به پاکسازی پوست صورت خود نمایند.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *