ماساژ کرج گلشهر 💎 معرفی 10 مرکز ماساژ کرج گلشهر

ماساژ کرج گلشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر کجاست ؟ در شهر کرج مراکز ماساژ بسیاری راه اندازی شده است و اصلی ترین دلیل این موضوع نیز است که امروزه ماساژ درمانی از رایج ترین روش ها برای افزایش سلامت جسمی و روانی می باشد. امروزه بسیاری از پزشکان ، جلسات ماساژ درمانی را با هدف بهبود وضعیت بیماران خود توصیه می کنند ، چراکه انواع ماساژ به صورت تخصصی در درمان برخی بیماری ها موثر است. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین باشگاه ایکس بادی در کرج

معرفی بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر

ماساژ فرآیندی شامل نوازش ، ورز دادن بدن ، غلتاندن و فشار دادن پوست و عضلات و … می باشد. این فرآیند با تکنیک‌ ها و با استفاده از روش های مختلفی اجرا می شود که هر یک ریشه و اهداف متفاوتی دارند اما اصل درمان یکسان است. در صورتی که علاقه مند هستید برای دریافت ماساژ به بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر مراجعه کنید ، در ادامه همراه ما باشید.

سالن ماساژ نیکا

ماساژ کرج گلشهر

  • آدرس : کرج ، 45 متری گلشهر ، نبش خیابان کوکب غربی ، برج اسلام ، طبقه 9 ، واحد 33
  • شماره تماس : 02633555182

مرتبط بخوانید :  تزریق ژل لب در کرج

مرکز ماساژ ایران سلامت

ماساژ کرج گلشهر

  • آدرس : 45 متری گلشهر ، خیابان پونه شرقی ، برج میلاد ، پلاک 24 ، طبقه 3 ، واحد 4
  • شماره تماس : 02634574333

مرتبط بخوانید : فیشیال پوست در کرج 

انواع ماساژ در بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر

ماساژ کرج گلشهر

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم ، امروزه در بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر از انواع تکنیک ها برای ماساژ استفاده می شود که در ادامه قصد داریم پیرامون برخی از رایج ترین و پرطرفدارترین آن‌ ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

ماساژ ریلکسی (روسی)

یکی از تکنیک های مورد استفاده برای ماساژ بدن ، ماساژ روسی است که در دسته بندی ماساژهای روغنی قرار می گیرد که ضمن اینکه با آرامش عمومی و تسکین تنش عضلانی همراه است ، به بهبود گردش خون نیز کمک می کند. این نوع ماساژ شامل حرکات ریتمیک و فشاری است که اصلی ترین هدف از آن افزایش آرامش جسم و روان می باشد.

ماساژ صورت

در ماساژ صورت از برخی تکنیک ها در جهت لیفت و جوانسازی صورت استفاده می شود. ماساژ صورت منجر به بهبود خونرسانی به عضلات صورت شده و با اعمال برخی فشارها و کشش های ملایم بر روی عضلات صورت ، منجر به باز شدن چین و چروک های سطحی صورت نیز می شود.

همینطور ماساژ صورت میزان کلاژن سازی در پوست را نیز افزایش می دهد. معمولا در جلسات ماساژ از روغن های مخصوص و سبکی از جمله بادام شیرین ، هسته انگور با رایحه های آرامش بخش و … نیز استفاده می شود و در جهت افزایش احساس آرامش در افراد ، در آن از تکنیک های ریلکسی نیز استفاده می گردد.

ماساژ سوئدی در مرکز ماساژ کرج گلشهر

اصلی ترین هدف در ماساژ سوندی که در دسته بندی ماساژهای درمانی قرار دارد ، رهاسازی عضلات از اسپاسم و گرفتگی است. در حقیقت در این نوع ماساژ ، با رفع گره های عضلانی ، عواملی که منجر به درد شده اند را از بین می برند. در ماساژ سوئدی فشاری که به عضله وارد می شود ، بیشتر از ماساژ ریلکسی می باشد و برای بهبود دردهای عضلانی که به دلیل فعالیت های روزانه و ناشی از شغل افراد به وجود می آید ، روشی مناسب است. این ماساژ در بهبود دردهای گردن و کتف ، کمر ، زانو ، پاها و … موثر است.

کاپینگ تراپی (بادکش درمانی)

در کاپینگ تراپی و یا بادکش درمانی ، کاپ های مخصوصی برای چند دقیقه بر روی بدن قرار داده می شوند. از مزیت های این نوع ماساژ ، کم شدن درد ، ایجاد آرامش در فرد و همینطور افزایش خون رسانی به برخی اندام های بدن است. جنس بادکش ها معمولا شیشه ای ، سیلیکونی و یا چوب بامبو است. این نوع ماساژ ، یک نوع ماساژ بافت عمیق به شمار می رود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج  

ماساژ تایلندی

منشاء ماساژ تابلندی ، کشور هندوستان است و این نوع ماساژ دارای بیش از 2500 سال قدمت می باشد و از آن به عنوان یک هنر شفا بخش یاد می شود. بر خلاف ماساژ های روغنی ، ماساژ تابلندی بر روی تشک و با لباس راحت انجام می شود که در آن از انواع تکنیک های کششی و و فشار دادن بر روی کانال های انرژی استفاده می شود تا منجر به تقویت و انعطاف پذیری بدن شده و جریان انرژی را در سراسر بدن بهبود ببخشد.

ماساژ سنگ داغ در مرکز ماساژ کرج گلشهر

در ماساژ سنگ داغ ، از سنگ های آتشفشانی بازالتی که صاف و مسطح هستند ، استفاده می گردد. این سنگ ها در آب داغ ، گرم می شوند و سپس ماساژورها آن ها را با استفاده از تکنیک های خاصی بر روی بدن حرکت می دهند. گرمای مطلوبی که سنگ های داغ دارند ، منجر به باز شدن گرفتگی های عضلانی و کاهش درد می شود.

ماساژ آروماتراپی (رایحه درمانی)

ماساژ آروماتراپی جزو ماساژهای آرامش بخش است که در آن از انواع روغن های گیاهی معطر شامل روغن یاس ، بهار نارنج ، علف لیمو ، انبه ، اسطوخودوس و … استفاده می گردد. این نوع ماساژ برای بهبود سر درد ، بی خوابی ، استرس و تنش های عصبی بسیار موثر خواهد بود.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج 

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مراکز ماساژ کرج گلشهر به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه یک جلسه ماساژ در بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر چقدر است ؟

هزینه یک جلسه ماساژ در بهترین مرکز ماساژ کرج گلشهر وابسته به نوع ماساژی که انتخاب می کنید ، متغیر است.

  • آیا دریافت یک جلسه ماساژ در مرکز ماساژ کرج گلشهر در بهبود و تسکین دردهای عضلانی تاثیرگذار است ؟

بله ، در برخی از انواع ماساژها ، به دلیل فشاری که به عضلات وارد می شود ، دردهای عضلانی تسکین پیدا می کنند.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

باربری در هشتگرد

باربری در هشتگرد 💎 معرفی 5 بهترین باربری در هشتگرد

بهترین باربری در هشتگرد کجاست ؟ در زمان نقل مکان در محیط کاری و یا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *