تزریق ژل در گوهردشت کرج 💎 معرفی 5 مرکز تزریق ژل در گوهردشت کرج + نظرات

تزریق ژل در گوهردشت کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تزریق ژل در گوهردشت کرج کجاست ؟ از اولین نشانه های پیری ، کم شدن حجم صورت و همینطور ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست است. برای از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست ، روش های زیبایی بسیار زیادی وجود دارد که از پرطرفدارترین آن ها ترزیق ژل و یا فیلر می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن حجم از دست رفته صورت را جبران می کند و چین و چروک ها را از بین می برد.

در محدوده گوهردشت کرج ، کلینیک ها و مراکز زیبایی بسیاری راه اندازی شده اند که انواع خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل را به زیباجویان ارائه می دهند. موضوع چالش برانگیز نیز پیدا کردن بهترین مرکز تزریق ژل در گوهردشت کرج است. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی که می توانید در زمینه تزریق ژل از آن ها خدمات دریافت کنید ، آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

معرفی دکتر تزریق ژل در گوهردشت کرج

تعدادی از بهترین مراکز تزریق ژل در گوهردشت کرج را در ادامه معرفی کرده ایم. پیش از اینکه به مراکز معرفی شده برای تزریق ژل مراجعه کنید ، ابتدا از کیفیت خدماتی که در هر یک از این مراکز ارائه می شود ، اطمینان حاصل نمایید.

مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی و دکتر صادق میرزایی

تزریق ژل در گوهردشت کرج

تزریق ژل لب در کرج یکی از امور زیبایی پرطرفدار است . از آنجا که این عمل زیبایی تآثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد ، پیشنهاد میکنیم برای انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشید، تا علاوه بر پزشک بودن ، هنر و سلیقه و علم آنالیز آناتومی چهره را داشته باشند، که هم از نظر مواد ( ژل یا همان فیلرهای تزریقی ) هم از نظر فرم مناسب و زیبا خیالی آسوده داشته باشید .
علاوه بر این با مشاهده تعداد زیادی از نمونه کارها در پیج اینستاگرام ایشان میتوانید ، از انتخاب پزشک خود مطمئن شوید.

سایر خدمات این مرکز:

  • تزریق بوتاکس پیشانی طبیعی و لیفت ابرو
  • تزریق فیلر لب روسی ، عروسکی ، نچرال
  • تزریق تخصصی فیلر زیر چشم ، گونه و چانه
  • تزریق ژل و چربی ناحیه واژینال

اینستاگرام : Dr.nakhaei_Dr.mirzaee@

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴  –   واتساپ :

آدرس : کرج ، بلوار مؤذن ، نبش خیابان اشتراکی شمالی ، جنب املاک آداک    لوکیشن : مسیریابی

مرکز تزریق ژل آلا

تزریق ژل در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، فلکه اول ،
  • شماره تماس : 026340931

کلینیک سدنا

تزریق ژل در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، سر نبش 5 اصلی ، فاز 2
  • شماره تماس : 093696131

مرکز تزریق ژل دکتر پرناز پروندی

تزریق ژل در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، ابتدای خیابان مطهری ،
  • شماره تماس : 026344536

مطب پوست مو و زیبایی آرو

تزریق ژل در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، بین سوم و چهارم اصلی ،
  • شماره تماس :026342191

ما برای تکمیل این لیست به یاری شما عزیزان نیاز داریم. اگر در محدوده گوهردشت کرج ، مرکز معتبری را برای تزریق ژل می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

تزریق ژل یا فیلر چیست؟

تزریق ژل در گوهردشت کرج

تزریق ژل از جمله روش های درمانی و غیرتهاجمی می باشد که کاربرد آن رفع اثرات پیری ایجاد شده بر روی صورت است. در حقیقت ژل ها و فیلرها را به قسمت های مختلفی از صورت تزریق می کنند تا فرو رفتگی های ایجاد شده بر روی پوست پر شود و همینطور چین و چروک های ایجاد شده نیز برطرف گردند.

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی می باشد که در بدن انسان وجود دارد. ژل هایی که برای صورت تزریق می شوند ، حاوی هیالورونیک اسید هستند که با گذشت زمان توسط بدن جذب می گردند. با در نظر گرفتن این موضوع ، می توان گفت که تزریق ژل از روش های ایمن و بی خطر برای تمامی افراد است که نتایجی با بازدهی سریع دارد.

مرتبط بخوانید :مرکز لیزر کرج گوهردشت

کاربرد تزریق ژل در گوهردشت کرج چیست ؟

تزریق ژل در گوهردشت کرج

تزریق ژل در صورت دارای کاربردهای بسیاری از جمله زاویه سازی فک ، فرم ‏دهی لب ، گونه و چانه ، رفع چین و چروک و خطوط ریز ایجاد شده بر روی صورت ، بهبود گود افتادگی و تا حدی تیرگی زیر چشم ، بهبود خط خنده ، چین‏ و چروک ‏های عمیق اطراف لب و … است. در ادامه پیرامون رایج ترین کاربردهای تزریق ژل در گوهردشت کرج توضیحاتی را آورده‌ ایم.

از بین بردن‌ چین و چروک و خطوط ریز صورت

با استفاده از ژل های تزریقی می توان تمامی انواع چین و چروک های صورت را از بین برد. ضمن اینکه با استفاده از تزریق ژل می توان جای جوش ، خط خنده ، خطوط ایجاد شده‌ بر روی لب ها ، خطوط اطراف لب ها و … را نیز رفع کرد. با توجه به اینکه تزریق ژل جزو روش های بی خطر می باشد ، می توان با استفاده از آن چین و چروک ها را در بخش های مختلفی از صورت از بین برد.

 فرم دهی و حجیم تر کردن لب‌ ها 

از کاربردهای بسیار پرطرفدار ژل ها ، تزریق به لب می باشد. با استفاده از تزریق ژل می توان فرم لب ها را بهبود بخشید و ظاهری حجیم تر به آن ها داد. در صورتی که افراد به صورت مادرزادی لب های باریکی داشته باشند و یا با گذشت زمان ، لب های آن ها باریک شده‌ باشد ، تزریق ژل راهکار مناسبی برای بهبود ظاهر و فرم لب هایشان خواهد بود.

تزریق ژل گونه‌ توسط دکتر تزریق ژل در گوهردشت کرج

داشتن‌ گونه های برجسته‌ و بزرگ ، امروزه به یکی از معیارهای زیبایی تبدیل شده‌ است. در این روش ژل به ناحیه گونه ها تزریق می شود که نتیجه آن فرم دهی به گونه ها و حجیم تر کردن آن است.

 کاهش چین و چروک صورت با تزریق ژل در گوهردشت کرج

در برخی قسمت های صورت ، چین و چروک های عمیقی وجود دارند. با استفاده از پرکننده ها می توان به راحتی این چین و چروک ها را برطرف کرد.

تزریق ژل به زیر چشم 

اسید هیالورنیک موجود در ژل های تزریقی به صورت ، به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارند. به همین دلیل می توان از آن برای رفع گودی زیر چشم ها نیز استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در گوهردشت کرج 

مراقبتهای بعد از تزریق ژل در گوهردشت کرج

دکتر تزریق ژل در گوهردشت کرج

شما بعد از اینکه ژل را تزریق میکنید ، فرقی ندارد که برای چه هدفی این کار را انجام داده اید ، برای زیبایی لب یا گونه و یا از بین بردن خطوط اضافی بر روی چهره، باید مراقبتهای لازم را انجام دهید تا نتیجه کار خوبی را داشته باشید و وقت و هزینه تان از بین نرود.

  • بعد از تزربق از کمپرس آب یخ استفاده کنید.
  • از خوردن مشروبات الکلی کشیدن سیگار خودداری کنید.
  • مواضعی را که تزریق کرده اید به هیچ وجه لمس نکنید.
  • حرکاتی مثل پریدن و دو انجام ندهید.
  • به اماکن گرم چون سونا بخار و جکوزی گرم نروید و حتی المقدور استخر نروید.
  • سر خود را به خصوص در هنگامی که  تزریق ژل گونه  داشته اید .پایین نیندازید.
  • از مواد آرایشی و بهداشتی بلافاصله استفاده نکنید.
  • اگر تزریق ژل لب داششته اید چای و خوراکیهای گرم نخورید.
  • اگر پزشک داروی خاصی تجویز کرده است حتما به موقع استفاده کنید.
  • برای مطالعه سر خود را پایین نیندازید.

توصیه های بهترین دکتر تزریق ژل در گوهردشت کرج

بهترین دکتر تزریق ژل در گوهردشت کرج

تقریبا ماندگاری و دوام ژلها هر چند از برندهای متفاوت هم باشد تقریبا یکسان است و اکثرا عمری بین 6 تا12 ماه دارند ، ولی برای عده ای این دوام بسیار پایین است و وقتی که از دکتر تزریق  ژل در گوهردشت کرج علت را جویا شدیم ، در جواب این پرسش این موارد را بیان کردند که اگر به کار بگیریم میتوان دوام بیشتری را از ژلها بگیریم.

نکات مهم برای بالا رفتن دوام تزریق ژل در گوهردشت کرج

نکته اول: به خاطر داشته باشی که هر چه شما سبک زندگی سالمتری داشته باید دوام و ماندگاری ژلها و حتی بوتاکس بیشتر خواهد شد ، یقینا ماندگاری ژل در فردی که با سیگار کشیدن روزانه مقدرا زیادی کلازن را از دست میدهد با فردی که هرگز سیگار نمیکشد یکسان نیست.همچنین نوشیدن مشروبات الکلی که به شدت به بدن آسیب وارد میکند و هنگامیکه شما یک بدن ناسالم داشته باشید چگونه از ژلهایی که به بدنتان اضافه میگردد محافظت شود ؟، و این مواد هم که طبیعی نیستند و زود از بین میروند. همین امر درباره خوردن غذاهای ناسالم و فست فودی و همچنین زیر نور مستقیم خورشید بودن بدون ضدآفتاب و …. صدق میکند.

نکته دوم: واقعا درجه کیفی مواد ژل از اهمیت زیادی برخوردار است و پزشکانی که با برندهای روز و معتبر دنیا کار میکنند نتایجی که برای زیباجویان ایجاد میشود عالیست و نتیجه و ماندگاری تزریق نیز بالاتر میرود . هر چه ژلها نامعتبر باشند همان نتایج کار سبب آسیب به بدن است و هم شما مطمئن باشید این زلها ماندگاری خاصی ندارند و اگر تولید عفونت هم نکنند ، در بدن برای مدت زیادی نمیمانند.

نکته سوم:رابطه مستقیمی بین رعایت دستورات پزشکی پس از تزریق با عمر ژل تزریق شده وجود دارد. توصیه های پس از تزریق را جدی بگیرید.

عوارض تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل لب در گوهردشت کرج

اگر از ژل و فیلر از بهترین برندها استفاده شده باشد و تاریخ انقضای محصول از بین نرفته باشد. و پزشک هم متخصص این امر باشد و بداند در کجا و چگونه ژل را تزریق کند ، میتوان گفت که تزریق ژل به هر ناحیه از بدن که باشد آسیبی به بدن وارد نمیکند و تنها یک سری عوارض مختصر چون تورم و کبودی ، آن هم برای مدت کوتاه خواهید داشت.

اما اگر نزد فرد مطمئنی این کار انجام نشود و یا مو اد از درجه کیفی خوبی برخوردار نباشد احتمالا عوارض ذیل را خواهید داشت که در بیشتر موارد باید ژل خیلی زود تخلیه شود.

  • خونریزی غیر معمول
  • درد و تورم و کبودی بیش از حد و هر روز بر میزانش افزوده گردد.
  • واکنشهای آلرژیک
  • عفونت در ناحیه ای که تزریق انجام شده است.
  • بد شکلی و نافرمی و عدم تقارن
  • از دست رفتن بافت
  • سوزش و خارشهای غیر معمول

 آیا پس از تزریق ژل میتوان آن را تخلیه کرد؟

بهترین دکتر تزریق ژل گوهردشت کرج

همانطور که در سطور بالا گفته شد ، هرگاه ژل تزریق میشود برای اهدافی چون برجسته کردن اعضای بدن و زیباسازی چهره و از بین بردن چین و چروک و… استفاده میشود.و هیچ فردی نمیخواهد که بعد از صرف هزینه های زیاد و وقتی که گذارده است ، ژل را تخلیه کند. اما در مواردی مجبور به چنین کاری میگردد.

این موارد عبارتند از : زمان عفونت و یا حساسیت و یا عدم تقارن و … که فرد باید ژل را تخلیه کند.

این جا سوال پیش می آید که آیا تخلیه ژل به مانند تزریق ژل کار آسانی است؟

باید گفت: بستگی دارد که ژلی که تزریق میشود بر پایه چه ماده ای بوده است؟

اگر بر پایه هیالورونیک اسید باشد ، که امروزه بیشترین ژلهای بازار بر پایه هیالورونیک اسید است ، تخلیه آن کار دشواری نیست و به راحتی خارج میشوند.اما اگر ژل بر پایه این ماده نباشد، کار دشوار میگردد. و باید ژل بوسیله جراحی از موضع تزریق بیرون بیاید ، که زمان نقاهت و هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

در هنگام تزریق ژل توجه کنید که از چه برندی برایتان ژل استفاده میشود و نزد پزشکان با تجربه و متخصص و کاربلد بروید.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق ژل در گوهردشت کرج کجاست ؟

برای اطلاع از لیست بهترین مراکز تزریق ژل در گوهردشت کرج به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه تزریق ژل در کلینیک های زیبایی گوهردشت کرج چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل وابسته‌ به ناحیه تحت تزریق ، میزان ژل مورد نیاز ، تجربه و تخصص پزشک و … متغیر است.

  • آیا امکان تزریق ژل به زیر چشم نیز وجود دارد ؟

بله ، می توان با تزریق ژل به زیرچشم ها مشکلاتی شامل گودی و تیرگی زیرچشم را درمان کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *