مرکز لیزر کرج گوهردشت 💎 لیست 10 تایی مراکز لیزر در گوهردشت کرج + نظرات مراجعین

مرکز لیزر کرج گوهردشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال بهترین مرکز لیزر کرج گوهردشت هستید ، جهت آشنایی با بهترین مراکز لیزر در این محدوده از استان البرز همراه ما باشید. لیزر دارای تاثیر فوق العاده بالایی در رفع موهای زائد بدن است. به همین دلیل امروزه اغلب افراد از این روش برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده می کنند. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر در کرج گوهردشت را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج

معرفی بهترین مرکز لیزر در گوهردشت کرج

در محدوده گوهردشت کرج ، مراکز لیزر متعددی وجود دارد که هر یک برای ارائه خدمات لیزر موهای زائد از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند. توصیه می کنیم به مراکز لیزری که زیرنظر پزشک متخصص اداره می شوند ، مراجعه کنید تا بتوانید پس از دریافت مشاوره از سازگارترین دستگاه متناسب با پوست و موی خود استفاده کنید و بیشترین بازدهی را دریافت نمایید.

تعدادی از بهترین مراکز لیزر در گوهردشت کرج را در ادامه معرفی کرده ایم. پیش از مراجعه به هریک از مراکز لیزر معرفی شده ، ابتدا از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می گردد ، اطمینان حاصل نمایید.

مرکز لیزر و مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی

مرکز لیزر کرج گوهردشت

اگر مدتهاست بدنبال یک مرکز لیزر معتبر و قابل اطمینان و با نتیجه گیری خوب در کرج هستید و کیفیت و حفظ سلامتی پوست برایتان اولویت است ، این مرکز لیزر و زیبایی ، یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. چرا که شما زیر نظر مستقیم پزشک خدمات لیزر را دریافت مینمایید و خیال خود را از عوارض جانبی آن آسوده خواهید کرد . در این مرکز ، لیزر موهای زائد با یکی از قوی ترین دستگاه های سال ۲۰۲۱ ساخت کشور آلمان با بیشترین میزان اثر بخشی و کاهش مو در محیطی کاملا بهداشتی انجام میشود.

خدمات این مرکز :

  • تزریق بوتاکس ، اصلاح لبخند لثه ای
  • تزریق فیلر لب روسی،عروسکی، نچرال
  • تزریق تخصصی فیلر زیرچشم – تزریق فیلرگونه
  • کانتورینگ طبیعی صورت
  • تزریق چربی صورت و دست
  • لیفت صورت و ابرو با نخ
  • لیزر موهای زائد – کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی صورت و مو
  • پی آر پی – جوانسازی صورت
  • پلکسر بینی و پلک – برداشت خال

اینستاگرام :  Dr.nakhaei_Dr.mirzaee@

با مشاهده نمونه کارها در پیج اینستاگرام با خیال راحت از انتخاب پزشک مطمئن باشید.

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴

واتساپ :

آدرس : کرج، بلوار مؤذن، نبش خیابان اشتراکی شمالی، طبقه فوقانی آرایشی هفت رنگ (مطب دکتر سودابه نخعی)    لوکیشن : مسیریابی

مرکز لیزر موهای زائد و زیبایی رخسار

بهترین مرکز لیزر در گوهردشت کرج

زیباجویان عزیز ساکن کرج مخصوصا محدوده گوهردشت میتوانند برای دریافت خدمات لیزر با کیفیت به این مجموعه مراجعه نمایند. چرا که این مرکز لیزر و زیبایی مجهز به بهترین دستگاه ۲۰۲۱ با ۳ طول موج الکس, دایود ،اندیاگ بدون درد، جواب دهی عالی بوده و سایر خدمات زیبایی به شرح زیر را نیز ارائه میدهد.

سایر خدمات این مرکز :

  • ژل بوتاکس
  • هایفوتراپی
  • جوانسازی پوستی
  • لاغری
  • مزونیدلینگ
  • مزوتراپی
  • فیشیال تخصصی پوست

شماره تلفن هماهنگی:

واتساپ :

اینستاگرام :

آدرس : کرج – گوهردشت،     لوکیشن :

مرتبط ببینید : تزریق ژل در گوهردشت کرج

مزایای لیزر موهای زائد در مرکز لیزر کرج گوهردشت

مرکز لیزر کرج گوهردشت

لیزر موهای زائد دارای مزیت ها و فواید بسیاری برای پوست و مو است. به همین دلیل می باشد که امروزه این روش دارای طرفداران بسیار زیادی است. در ادامه به مزیت های لیزر موهای زائد پرداخته ایم.

بدون عوارض

لیزر با عارضه و مشکل خاصی همراه نیست. در میان تمامی دستگاه های لیزری که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند ، دستگاه لیزر الکساندرایت دارای کمترین عوارض ممکن است.

 لیزر کم درد در مرکز لیزر گوهردشت

مرکز لیزر فلکه اول گوهردشت

میزان دردی که در زمان لیزر موهای زائد احساس می شود ، تا حد زیادی وابسته به نوع دستگاه نیز می باشد. دستگاه الکساندرایت ساخت کشور آمریکا می باشد و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه خنک کننده است. این دستگاه بدون هیچ دردی است ، ضمن اینکه دارای نتایج ماندگارتری می باشد. لیزر در مقایسه با تمامی روش هایی که برای رقع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد، دارای کم ترین درد و ناراحتی است.

اثر بخشی سریع

لیزر دارای اثربخشی سریعی است. به طوری که افراد از طریق لیزر می توانند به سرعت به نتیجه برسند. اثرات لیزر در رفع موهای زائد در همان روزهای ابتدایی قابل مشاهده می باشد.

سایز مزیت های لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در گوهردشت 

بهترین مرکز لیزر در گوهردشت

  • تاثیر تکنولوژی لیزر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FAD در رفع موهای زائد تائید شده است.
  • در لیزر موهای زائد پوست فرد درگیر نمی گردد و فقط بر رفع موهای زائد تاثیر می گذارد.
  • با استفاده از این روش ، امکان رفع موهای زائد در تمامی نواحی بدن وجود دارد.
  • در روش لیزر موهای زائد ، امکان تغییر رنگدانه ها و ایجاد زخم بسیار کم است.
  • انجام لیزر در بازه زمانی کوتاهی صورت می گیرد.
  • لیزر موهای زائد حتی برای برخی نواحی خاص در بدن شامل زیر بغل و بیکینی نیز قابل انجام است.

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در گوهردشت 

بهترین مرکز لیزردر گوهردشت کرج

بهترین مرکز لیزر در گوهردشت کرج دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر مراکز متمایز می کند. در ادامه به ویژگی های بهترین مرکز لیزر در محدوده گوهردشت کرج اشاره کرده ایم :

  • بهترین مراکز لیزر دارای پزشکان متخصص و پرسنل فعال هستند.
  • در مراکز لیزر حرفه ای ، تمامی توصیه های بهداشتی رعایت می گردد تا سلامتی هیچ کدام از بیماران به خطر نیافتد.
  • پزشک فعال در بهترین مراکز لیزر ، پیش از جلسات لیزر اطلاعات کافی در زمینه مراقبت های لازم قبل و بعد از لیزر را در اختیار بیمار قرار می دهد.
  • هزینه ارائه خدمات لیزر به افراد متناسب است.

مرتبط بخوانید: بوتاکس در گوهردشت کرج

هزینه لیزر در مرکز لیزر گوهردشت

بهترین مرکز لیزر در گوهردشت کرج

در صورتی که مایل هستید از لیزر برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده کنید ، لازم است در نظر داشته باشید که هزینه نهایی لیزر موهای زائد وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل موارد زیر متغیر است :

  • دستگاه مورد استفاده
  • ناحیه تحت درمان
  • موقعیت مکانی کلینیک
  • تعداد جلسات مورد نظر
  • و …

توصیه می کنیم پیش از دریافت خدمات از مرکز لیزر مورد نظرتان ، ابتدا از هزینه اطلاع پیدا کنید. دریافت هزینه های بالا برای لیزر به معنای با کیفیت بودن خدمات یک مجموعه نیست. از سویی دیگر مراکزی که این خدمات را با هزینه کم ارائه می دهند را نیز انتخاب نکنید.

اگر بین جلسات لیزر وقفه بیفتد چه میشود؟

مرکز لیزر کرج گوهردشت

نباید بین جلسات لیزر فاصله زمانی زیادی باشد، چرا که در این صورت اثر گذاری لیزر خدشه دار میشود، و شما نتیجه مطلوب از لیزر را نخواهید گرفت و آنچه که برای آن وقت و هزینه کرده اید از دست میرود، حتما در ابتدای امر لیزر درباره تعداد جلسات و فاصله زمانی بین آن پرس و جو کنید و وقت و زمانتان تنظیم کنید.

اگر توالی لیزر به دفعات بخواهد بر هم خورد تخریب فولیکول مو صورت نمیگیرد و موها دوباره رشد میکنند ، البته این بار به دلیل تاثیر پذیری ناقص از لیزر به صورت نازک رشد میکنند.

البته این نکته نیز باید یاد آور شویم که تعویق بین جلسات لیزر اگر برای یکبار باشد مشکلی را ایجاد نخواهد کرد ، و یک مورد و به طور استثنا اشکالی ندارد ولی به طور کلی نباید نظم و توالی جلسات لیزر را برهم بزنید. با این کار موهای زائد شما از بین نخواهد رفت.

عوارض احتمالی لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در گوهردشت کرج

بعد از اینکه لیزر میکنید ممکن است اتفاقاتی بر روی پوست شما بیفتد که همگی زود گذر است و جای نگرانی ندارد ، با سپری شدن مدت زمان کمی این عوارض برطرف میگردد.

سرخی پوست

به دلیل استفاده از گرمایش لیزر شاهد این هستیم که بعد از اتمام لیزر پوست سرخ رنگ میشود البته این عارضه در افراد سفید پوست بیشتر است و چند ساعت بعد از لیزر خاتمه می یابد.

التهابات پوستی

برای برخی از افراد التهابات پوستی بر روی پوست بروز میکند و ابن موضوع نیز برای چند ساعت است و خیلی زود محو میگردد.

لک پوستی 

مرکز لیزر گوهردشت

یک سری از افرادی که دارای پوست سفید هستند ممکن است بعد از لیزر لکه های قهوه ای رنگ را بر روی پوست ببینند ، در این صورت به پزشک مراجعه کرده ، و کرمهای ضد لک مورد تجویز پزشک را مصرف نمایید تا از میان برود. البته این موضوع خیلی شایع نیست و به ندرت در افراد اتفاق می افتد.

سوختگی

این مورد بسیار نادر است و در زمانهای خیلی قدیم ممکن بود به دلیل ناشی بودن اپراتور لیزر اتفاق بیفتد . ولی امروزه با دستگاه های مدرن و دوره های تخصصی که اپراتورهای لیزر میگذرانند این مورد واقعا به ندرت اتفاق می افتد.

آیا لیزر در مرکز لیزر گوهردشت دائمی است؟

مرکز لیزر گوهردشت

در گدشته های دور و زمانیکه مردم دسترسی آسان به اطلاعات را نداشتند ، مراکز لیزر ادعا میکردند که لیزر موهای زائد دائمی است و شما با چند جلسه لیزر از شر موهای زائد خلاص میگزدید. اما این یک بلوف تبلیغاتی بود و به مرور همهگان متوجه شدند که از بین روشهای متعدد حذف موهای زائد ، لیزر یک روش با دوام و ماندگاری بالاست که بیش از روشهای دیگر برای از بین بردن موهای زائد موثر است. اما هیپچاه روش دائمی نخواهد بود.

با مرور زمان دوباره شاهد رشد موهای زائد بعد از لیزر خواهید بود. و این موضوع به دلیل این است که هورمونهای بدن ما همیشه در یک مسیر مستقیم نیستند و ممکن است دچار نوساناتی گردند که سبب بروز موهای زائد شوند و یا بیماریهایی که ممکن است این حالت را در بدن تشدید کنند و یا استفاده از برخی از غذاها و دارو ها سبب رشد موهای زاوئد در بدن باشند.

برخی از فولیکولها هم در جریان لیزر آسیب میبینند که دروباره خود را ریکاوری کرده رشد میکنند.

بنابراین شما ممکن است در یک بازه زمانی نسبتا طولانی این موهای آزار دهنده را نبینید ولی پس از مدتی نیاز به تجدید جلسات لیزر برای حذف موهای زائد داشته باشید.

گفته میشود که این جلسات تجدیدی به تعداد جلسات اولیه نخواهد بود.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر کرج گوهردشت کجاست ؟

در متن مقاله فوق بهترین مرکز لیزر کرج گوهردشت را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر کرج گوهردشت چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر کرج گوهردشت وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل ناحیه تحت درمان ، دستگاه مورد استفاده و… متغیر است.

  • آیا لیزر موهای زائد دارای عوارض جانبی است ؟

در صورتی که برای لیزر به مراکز معتبری مراجعه کنید ، این روش بدون عوارض خواهد بود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *