بوتاکس در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز بوتاکس در کرج + نظرات

بوتاکس در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بوتاکس یک نوع پروتئین تصفیه شده می باشد که از سم کلستریدیوم بوتولینوم نوع A به وجود می آید. این ماده از گذشته تا به امروز برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های پوست صورت و گردن کاربرد داشته است. با توجه به اینکه این روش بی خطر می باشد و در رفع چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست نیز اثرگذاری بسیار بالایی را دارد ، از سوی زنان و مردان در سنین مختلف با استقبال بالایی نیز مواجه شده است. بوتاکس ضمن کاربردی که در رفع چین و چروک های روی صورت دارد ، یک روش پیشگیرانه برای مقابله با روند پیری پوست نیز به شمار می رود. اگر تصمیم دارید از بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت خود استفاده کنید و همینطور مایلید برای اینکار به مراکز معتبری مراجعه کنید ، برای آشنایی با بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج و همینطور جزئیات بیشتر از تزریق بوتاکس ، در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج 

در شهر کرج ، چندین مرکز تزریق بوتاکس فعالیت دارند. در ادامه برخی از بهترین این مراکز را برای شما همراهان گرامی وبسابت پاسخ تو معرفی کرده‌ ایم.

دکتر زینب وسطی اصل

بوتاکس در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ، فاز ۱، بلوار دانش غربی ، نبش خیابان مریم ، ساختمان پارسه ، واحد ۹
  • شماره تماس :02633411926

مطب دکتر عرفان سپهرار

بوتاکس در کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، ابتدای بلوار کاج ، جنب پل آزادگان ، جنب مبل ویستا ، ساختمان البرز ، واحد 24
  • شماره تماس : 09331500497

دکتر ایرج شهنوازی

بوتاکس در کرج

  • آدرس : کرج ، چهار راه طالقانی ، به سمت آزادگان ، خیابان مرجان (پوشاک خانواده) ، روبروی مركز جراحی پاستور ، پلاک ١٣٨
  • شماره تماس : 09199688691

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر کرج

کاربرد های درمانی تزریق بوتاکس در کرج 

بوتاکس در کرج

تزریق بوتاکس ضمن اینکه دارای کاربردهای زیبایی بسیاری است ، دارای کاربردهای درمانی متعددی نیز می باشد. به طوری که با تزریق مقدار کمی از بوتاکس به عضلات هدف ، خیلی راحت می توان فعالیت آن را محدود کرد. در حقیقت بوتاکس منجر به بسته شدن سیگنال های عصبی به عضلات مورد نظر می گردد و در نهایت منجر به کم شدن فعالیت عضلات و کم شدن تنش و انقباض آن ها نیز می شود.

در ادامه به برخی از کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس در کرج  اشاره کرده‌ ایم:

درمان هایپرهیدروزیس و یا تعریق بیش از اندازه

تزریق بوتاکس به عضلات زیر بغل ، یکی از روش های درمانی است که در بهترین مرکز بوتاکس در کرج مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه کاهش تعریق بیش از اندازه در این قسمت از بدن را فراهم می کند.

وقتی بوتاکس به ناحیه زیربغل تزریق می شود ، سیگنال های عصبی که به غدد تعریق منتهی می شوند را مسدود می کند. به همین دلیل بعد از تزریق بوتاکس ، از میزان تولید عرق در ناحیه زیربغل کم می شود و میزان تعریق در این ناحیه کاهش می یابد.

درمان اسپاسم عضلانی با تزریق بوتاکس در کرج

بوتاکس یکی از روش های موثر برای کم شدن میزان اسپاسم عضلانی می باشد. در حقیقت بوتاکس در رفع اسپاسم های ایجاد شده در ناحیه گردن و سرویکال ، اسپاسم عضلات چشم و یا اکسترااوولار و همینطور رفع اسپاسم عضلات دست یا دیستونی موثر می باشد.

درمان میگرن از رایج ترین کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس

یکی از کاربردهای قابل توجه بوتاکس ، درمان میگرن است. در حقیقت بوتاکس منجر به کاهش و کم شدن مقدار و تعداد حملات میگرن می شود. پس از تزریق بوتاکس به عضلات پیشانی ، دهانه نازک و عضلات گردن ، تنش و انقباض آن ها کمتر می شود. در نهایت این رویه منجر به کم شدن‌ تعداد حملات میگرن خواهد شد.

رفع ادرار ناپایدار

برخی از افراد به مشکل ادرار ناپایدار دچار هستند. بهترین پزشک با تزریق بوتاکس به عضلات دستگاه ادراری ، زمینه کم شدن انقباض عضلات این قسمت و در نهایت کم شدن علائم ادرار ناپایدار را فراهم می کند.

سایر کاربردهای درمانی بوتاکس در کرج 

  • کاربرد برای قرینه کردن‌ دو طرف صورت
  • درمان افتادگی پلک
  • رفع مشکل پریدن پلک
  • درمان انحراف چشم
  • رفع اسکارهای دردناک
  • درمان افتادگی گوشه‌ های لب و نوک بینی
  • از بین بردن‌ مشکل ترشح بیش از اندازه بزاق دهان
  • رفع مشکلات و سختی بلع مواد غذایی در مری
  • برطرف کردن‌ مشکل انقباض فک و دهان
  • بوتاکس معده برای لاغری
  • انقباض تارهای صوتی حنجره
  • شقاق مقعد
  • و …

چگونه بهترین دکتر بوتاکس در کرج را انتخاب کنیم ؟

بسیاری از افراد علاقه مند به تزریق بوتاکس هستند ، اما نگرانند به نتیجه ای که مد نظر دارند ، نرسند و یا عارضه های جانبی ناشی از تزریق بوتاکس را تجربه کنند.

با انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج ، می توانید اطمینان داشته باشید که پزشک شما را به نتایجی که انتظار دارید ، نزدیک می کند. برای انتخاب بهترین دکتر بوتاکس در کرج ، کافی است به مواردی که در ادامه آورده ایم ، توجه کنید :

  • پزشک حاذق در زمینه تزریق بوتاکس ، باید مهارت بالایی در زمینه تزریق بوتاکس داشته باشد. هر چه پزشک مهارت بیشتری را در این زمینه داشته باشد ، شانس موفقیت در این زمینه نیز بالاتر می رود.
  • از دیگر ویژگی هایی که باید بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج  از آن برخوردار باشد ، داشتن‌ مدرک معتبر از دانشگاه های خوب است. قطعا کسانی که دارای مدرک معتبر از دانشگاه های خوب هستند ، به دلیل تسلط بالاتر بر روی آناتومی صورت ، شما را در رسیدن به نتیجه بهتر نیز کمک می کنند.
  • دکتر خوب در زمینه تزریق بوتاکس ، دارای نمونه کارهای موفق بسیاری است. به طوری که با بررسی نمونه کارهای او می توانید از کیفیت خدماتی که ارائه می دهد ، مطلع شوید.
  • بهترین پزشک در زمینه تزریق بوتاکس ، سلامت و زیبایی زیباجویان را در الویت قرار می دهد. به طوری که از با کیفیت ترین برندهای بوتاکس برای تزریق به قسمت های مختلف از صورت و گردن بیماران استفاده می کنند تا آن ها به نتیجه ای که مد نظر دارند ، برسند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

هزینه تزریق بوتاکس در کرج چقدر می باشد ؟

بوتاکس در کرج

یکی از سوالات رایج در زمینه تزریق بوتاکس در کرج ، سوال در مورد هزینه دریافت این خدمات زیبایی است. هزینه تزریق بوتاکس یک مقدار ثابت و مشخصی نیست که بتوان آن را برای تمامی افراد اعلام کرد.

در تعیین هزینه تزریق بوتاکس ، فاکتورهای متعددی تاثیرگذار می باشند که در ادامه پیرامون هر یک از این فاکتورها ، توضیحاتی را آورده‌ ایم

نوع برند بوتاکس 

بوتاکس توسط برندهای مختلفی تولید شده است و از سوی برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است. هر یک از برندهای تولید کننده بوتاکس ، از نظر کیفیت و قیمت ، دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند.

از بهترین برندهای تولید کننده بوتاکس ، می توان به برندهای دیسپورت ، مسپورت ، نورونوکس ، میوبلاک ، دیستون ، زئومین ، کنیتوکس ، درماتوکس ، بوتولاکس ، ویستابل و … اشاره کرد. هر یک از برندهای نامبرده ، با توجه به کیفیتی که دارند ، دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. برای مثال برند مسپورت ، یک برند ایرانی است که ضمن برخورداری از کیفیت بالا ، در مقایسه با نمونه های خارجی ، قیمت مناسب تری را نیز دارد.

ناحیه تحت درمان موثر در هزینه بوتاکس در کرج

مقدار دوز تزریقی در ناحیه های مختلف از بدن ، با یکدیگر متفاوت می باشند. به طوری که از بوتاکس برای کاربردهای متعددی از جمله رفع خطوط ضعیف و شدید موجود در بین دو ابرو ، رفع خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها ، رفع مشکل عدم تقارن در ناحیه صورت و غبغب ، درمان چروک های پوستی صورت و … استفاده می شود.

برای رفع مشکل افتادگی گوشه های لب به اندازه دو الی هشت واحد بوتاکس نیاز است ، در حالی که برای رفع خط اخم  ، به 20 الی 40 واحد دارویی نیاز می باشد. هر چه دوز بیشتری از بوتاکس به ناحیه مورد نظر در صورت تزریق شود ، هزینه نهایی تزریق بوتاکس در کرج نیز بالاتر می رود.

عمق خطوط صورت

از دیگر عواملی که در هزینه نهایی تزریق بوتاکس تاثیر خود را می گذارد ، عمق خطوط و چین و چروک های روی صورت می باشند. به طوری که برای از بین بردن چین و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم ها ، برای هر طرف به دو الی 5 واحد بوتاکس نیاز است. قطعا هر چه عمق چین و چروک ها بیشتر باشند ، باید از بوتاکس بیشتری نیز برای رفع آن ها استفاده شود.

باورهای غلط در مورد تزریق بوتاکس در کرج

بوتاکس در کرج

با اینکه امروزه ، اغلب افراد با کاربردهای درمانی و زیبایی بوتاکس آشنایی دارند ، با این حال در مورد این خدمات زیبایی ، برخی باورهای غلط نیز وجود دارد. در ادامه این باورهای غلط را مورد بررسی قرار می دهیم.

بوتاکس یک ماده سمی است.

بوتاکس ماده ای درمانی است که توسط کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و ماهیتی سمی دارد. البته بوتاکسی که برای تزریق در قسمت های مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، دوز کمی از این ماده است و کاملا در کنترل علم پزشکی می باشد. بنابراین این ماده پس از تزریق با اهداف درمانی و یا زیبایی ، هیچ خطری را برای افراد به همراه ندارد.

بوتاکس صورت را منجمد ، خشک و فریز شده‌ می کند.

در صورتی که برای تزریق بوتاکس به افراد غیرمتخصص در این زمینه مراجعه کنید و دوز مناسبی از بوتاکس به صورت شما تزریق نشود ، همینطور در نقاط تزریق بوتاکس در صورت شما اشتباهی رخ دهد ، ممکن است در نهایت به دلیل تزریق اشتباه بوتاکس ، صورت شما منجمد ، خشک و فریز شده به نظر برسد. این در حالی است که با مراجعه به بهترین پزشکان در زمینه تزریق بوتاکس ، قطعا از بروز این مشکل جلوگیری می شود.

بوتاکس تمامی چین و چروک های عمیق و خطوط ظریف صورت را از بین می برد.

بر روی صورت ، دو نوع چین و چروک پویا و داینامیک و همینطور ایستا و استاتیک وجود دارد. چین و چروک های استاتیک و یا ثابت ، همانطور که از نامشان مشخص است ، در حالت ثابتی قرار دارند و چین و چروک های پویا و یا داینامیک ، در هنگام حرکات صورت ، عمیق تر می شوند.

بوتاکس در درمان هر دو نوع چین و چروک بر روی صورت ، موثر است اما ممکن است بهترین متخصص بوتاکس در کرج  به زیباجو توصیه کند برای رفع تمامی چین و چروک های روی صورت که عمق دارند ، از درمان های اضافی از جمله تزریق فیلر و یا لیزر نیز استفاده کند.

در صورت توقف تزریق بوتاکس، چین و چروک ها بیشتر از گذشته می شوند.

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که اگر الان بوتاکس تزریق کنند و پس از بین رفتن اثرات بوتاکس ، برای تمدید آن اقدام نکنند ، چین و چروک های روی صورت ، بیشتر از قبل باز می گردند.

در حقیقت پس از اینکه اثرات بوتاکس از بین برود و افراد برای تمدید آن اقدام نکنند. ، چین و چروک های صورت به آرامی و به تدریج باز می گردند. اما این باور که بیش از گذشته می شوند ، اشتباه می باشد.

تزریق بوتاکس دردناک است.

به طور کلی با توجه به اینکه تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های ریزی انجام می شود ، ممکن است این روش کمی درد داشته باشد. با این حال یک روش با درد بسیار زیاد نیست. همینطور پزشکان برای کسانی که آستانه تحمل درد پایینی را دارند ، از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

پس از شروع بوتاکس ، نباید آن را متوقف کنید.

واقعیت این است که پس از تزریق بوتاکس و همینطور از بین رفتن اثرات آن پس از سه الی شش ماه ، چین و چروک های روی صورت باز می گردند اما بیشتر از گذشته نمی شوند. دلیلی که سبب می شود افراد تزریق بوتاکس را ادامه دهند ، این است که مجدد جوانی و شادابی را به پوست خود بدهند. در غیراینصورت افرادی که نمی خواهند بوتاکس را مجدد تزریق کنند ، می توانند آن را انجام ندهند ، بدون اینکه مشکلی برای آن ها ایجاد شود.

بوتاکس بر روی دیگر نقاط بدن نیز عارضه های منفی را خواهد داشت.

بر اساس مطالعات تجربی که در این زمینه صورت گرفته است ، بوتاکس بر روی عضلاتی موثر است که تزریق در آن ها صورت گرفته است. بنابراین در صورتی که تزریق بوتاکس در محل درست آن صورت بگیرد ، نیازی به نگرانی در مورد گسترش عملکرد و یا حرکت بوتاکس به دیگر نواحی و قسمت های بدن نخواهد بود.

بوتاکس یک روش دائمی برای رفع چین و چروک های روی صورت به صورت دائمی است.

بوتاکس یک روش موقتی و نیمه دائم برای رفع چین و چروک های روی صورت می باشد و میزان اثربخشی آن به برند مورد استفاده برای تزریق در صورت ، سن و جنسیت افراد و … بین شش الی هشت ماه متغیر می باشد.

بوتاکس صرفا ماده ای برای کاربردهای زیبایی می باشد.

بوتاکس دارای کاربردهای گسترده ای است. به طوری که کاربردهای آن به زمینه زیبایی منتهی نمی شود و از آن برای مقاصد درمانی از جمله درمان میگرن ، رفع اسپاسم عضلانی و … نیز استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان کرج

تفاوت ژل و بوتاکس در چیست ؟

بوتاکس دارای خاصیت فلج کنندگی می باشد ؛ به همین دلیل نیز در قسمت فوقانی صورت استفاده می شود. در صورتی که ژل و یا فیلر دارای خاصیت پرکنندگی است و در قسمت های تحتانی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق ژل در قسمت هایی از صورت شامل خط خنده ، چانه ، لب ها و … انجام می شود.

در نظر داشته باشید که ژل یا فیلر در بافت باقی می ماند و حتی ممکن است منجر به عفونت نیز شود و یا در زیر بافت جابجا گردد. این در حالی است که بوتاکس پس از چند روز ، اثرگذاری لازم را دارد و نیازی به رعایت مراقبت های خاصی بعد از تزریق بوتاکس نیست.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل در کرج

زمان اثر کردن بوتاکس چقدر طول می کشد ؟

بوتاکس در کرج

یکی از سوالات رایج در مورد تزریق بوتاکس ، این سوال است که بوتاکس پس از چند ساعت و یا چند روز ، اثرگذاری لازم را دارد. باید اشاره کنیم که بین یک الی ده روز طول می کشد تا بوتاکس اثرگذاری لازم را داشته باشد. به طور کلی تقریبا سه الی هشت ماه به طول می انجامد تا اثرات بوتاکس به طور کامل از بین بروند.

چرا بعد از تزریق بوتاکس نباید خوابید ؟

یکی از مواردی که افراد باید بعد از تزریق بوتاکس در کرج ، به آن دقت داشته باشند ، این موضوع است که بعد از تزریق بوتاکس ، نباید حداقل برای چهار ساعت بخوابند. در حقیقت در این بازه زمانی بعد از تزریق بوتاکس ، افراد باید به صورت نشسته و رو به جلو قرار بگیرند و از خم کردن‌ سر خود نیز جلوگیری کنند. در صورتی که افراد بعد از تزریق بوتاکس بخوابند ، ممکن است ماده بوتاکس حرکت کند و وارد نقاط خطرناک در صورت شود.

سایر مراقب های لازم بعد از تزریق بوتاکس در کرج

پس از تزریق بوتاکس در شهر کرج ، ضمن اینکه افراد باید به مدت چهار ساعت از خوابیدن ، دراز کشیدن‌ و خم کردن‌ سر خود ، اجتناب کنند ، باید برخی مراقبت ها را نیز رعایت کنند که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم :

  • از آب زدن‌ و شستن‌ صورت به مدت 5 ساعت ، باید خودداری شود.
  • استفاده از لوازم آرایشی در ساعات ابتدایی بعد از تزریق بوتاکس ، ممنوع است.
  • دراز کشیدن و خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس ، باید با رعایت موارد لازم باشد.
  • خارش و یا ماساژ پیشانی و دور چشم بعد از تزریق بوتاکس ممنوع است.
  • افراد باید از مصرف الکل ، کافئین و سیگار خودداری کنند.
  • به مدت سه روز باید از کارهای سنگین و فعالیت های ورزشی خودداری شود.
  • در صورت التهاب و کبودی ، باید از یخ استفاده گردد.
  • افراد اگر بعد از تزریق بوتاکس دچار سردرد شوند ، باید از استامینوفن ساده استفاده کنند.
  • برای سه شب بعد از تزریق بوتاکس ، بهتر است افرا از چند بالشت در زیر سر خود استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج  را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • ماندگاری بوتاکس در کرج چقدر است ؟

ماندگاری بوتاکس در کرج ، به میزان چین و چروک های روی صورت و عمق آن ها ، سن فرد ، نوع پوست ، برند بوتاکس و … بستگی دارد.

  • هزینه تزریق بوتاکس در بهترین مرکز بوتاکس در کرج چه میزان است ؟

هزینه تزریق بوتاکس بر اساس میزان بوتاکس مورد نیاز ، ناحیه تزریق بوتاکس ، برند بوتاکس ، دستمزد پزشک و … مشخص می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *