پروتئین تراپی مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو کرج

پروتئین تراپی مو در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

پروتئین های مختلفی ، کوتیکول های مو را تشکیل داده‌ اند. با این حال اصلی ترین پروتئین تشکیل دهنده‌ کوتیکول های مو ، کراتین است. عوامل مختلفی شامل قرار داشتن‌ در معرض نور مستقیم خورشید ، عرق کردن‌ ، آلودگی ، رطوبت ، خشکی و … منجر به از بین رفتن‌ پروتئین های مو و از بین رفتن استحکام اولیه موها می گردد. در صورتی که ساختار کوتیکول ها ضعیف گردد ، افراد کم کم نشانه هایی از خشکی ، شکنندگی ، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی ، کدر شدن‌ موها و … را بر روی موهای خود مشاهده می کنند. پروتئین تراپی یکی از روش هایی است که در بهبود و ترمیم ساختار کوتیکول های مو بسیار موثر است و امروزه به عنوان یکی از روش های درمانی موثر برای موها شناخته می شود. برای آشنایی با بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در کرج در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در کرج

در شهر کرج مراکز بسیاری ارائه‌ دهنده خدمات پروتئین تراپی هستند. در ادامه یکی از بهترین این مراکز را معرفی کرده‌ ایم.

سالن صافی و احیای مو سلطان بانو

پروتئین تراپی مو در کرج

  • آدرس : کرج ، فردیس ، کانال غربی ، بعد از چهار راه قریشی ، پلاک ۴۲۱ ( جنب بستنی فروشی فلامینگو)
  • تلفن تماس : ۰۹۱۹۶۶۸۷۴۲۷

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز آموزش مزوتراپی در کرج

آیا پروتئین تراپی مو در کرج ، خوب است ؟

ساختار طبیعی مو ، متشکل از دو جزء اصلی شامل کوتیکول و فولیکول مو می باشد و یا به عبارتی دیگر موها متشکل از دو قسمت ساقه و ریشه هستند. هر فرآیندی که بر روی ساقه موها صورت می گیرد ، یک فرآیند خارجی می باشد و در ریشه موها بی تاثیر است.

پروتئین تراپی یکی از روش هایی است که بر روی ساقه موها تاثیر می گذارد و ساقه موها را ترمیم و قوی می کند. کوتیکول موها را منظم تر می کند و عامل طراوت و درخشندگی موهاست. پروتئین تراپی یکی از بهترین گزینه ها برای درمان موهای آسیب دیده‌ به شمار می رود  و جزو تراپی های خوب برای موهاست.

فواید پروتئین تراپی مو در کرج

پروتئین تراپی مو در کرج

پروتئین تراپی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. با اینکه درمان های پروتئینی ، جزو درمان آسیب های شدید نمی باشد ، با این حال برخی اثرات منفی که بر روی موها وجود دارد را از بین می برد و حداقل آن ها را کمتر می کند.

در صورتی که موها دارای پروتئین کافی نباشند ، تارهای مو خاصیت ارتجاعی ، درخشندگی و یا حجم خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل بعد از پروتئین تراپی ، موها با مشکلاتی شامل کمبود پروتئین ، زبری ، خشکی ، شکنندگی و … مواجه می شوند. در نهایت کمبود پروتئین موها ، سبب می شود که افراد موهایی شکننده داشته باشند.

بنابراین پروتئین تراپی یکی از درمان های متعادل است که در آن به دلیل دوز پروتئینی که وجود دارد ، رطوبت موها نیز به مراتب بیشتر است. این روش برای درمان حالت خشکی و شکنندگی موها ، گزینه مناسبی می باشد.

در ادامه پیرامون برخی از مهم ترین مزیت هایی که پروتئین تراپی مو در کرج به همراه دارد ، توضیحاتی را آورده ایم.

محافظت از مو در برابر آسیب

در موادی که برای پروتئین تراپی مورد استفاده قرار می گیرد ، از پروتئین هیدرولیز شده گندم و یا اسیدهای آمینه ابریشم استفاده شده است که مستقیما وارد فولیکول های مو می شوند و منجر به سفت تر شدن لایه کوتیکول می گردند. این فرآیند از بروز آسیب های بیشتر برای موها جلوگیری می کند.

تقویت موها با پروتئین تراپی مو در کرج

پروتئین در حقیقت بلوک ساختمانی مو به شمار می رود و یک جایگزین برای ردیف های فولیکول های دور از ریشه و یا آسیب دیده‌ به شمار می رود. به همین دلیل پروتئین تراپی برای تقویت کل موها نیز بسیار مناسب به شمار می رود.

بهبود حالت ارتجاعی مو

موهایی که دارای پروتئین لازم نیستند ، قبل از اینکه بشکنند و یا خرد شوند ، بیشتر از حد معمول کشیده‌ می شوند. به همین دلیل پروتئین تراپی به بهبود خالت ارتجاعی موها کمک می کند.

کمک به از بین بردن شکستگی و دو شاخه شدن انتهای مو

در بهبود استحکام و افزایش قابلیت ارتجاعی موها ، درمان پروتئین تراپی مو در کرج موثر است. به طوری که این روش در رفع شکستگی و شکافتگی انتهای موها بسیار موثر می باشد. درمان های پروتئینی از موهای ضعیف و شکننده‌ محافظت می کنند و سبب می شوند که موها قوی تر شوند و کمتر دچار آسیب هایی از جمله شکنندگی موها گردند.

پروتیئن تراپی در افزایش کشسانی و استحکام موها تاثیرگذار است و از دو شاخه شدن انتهای موها و همینطور ایجاد شکستگی در موها نیز جلوگیری می کند. ضمن اینکه پروتئین تراپی در افزایش قطر بالقوه موها تاثیرگذار است و منجر به پرپشت تر شدن‌ موها می گردد.

بنابراین اگر دارای موهای آسیب دیده‌ ناشی از حرارت و یا رنگ کردن هستید ، یا می خواهید استحکام و خاصیت ارتجاعی موهایتان بیشتر شود و از موهای خود در برابر آسیب های ناشی از قرار داشتن موها در برابر حرارت و دیگر فرآیندهای شیمیایی محافظت کنید و به موهای لخت و یا نازک خود حجم بدهید و سلامت کلی پوست سر و فولیکول های موی خود را بهبود ببخشید ، توصیه می کنیم از خدمات پروتئین تراپی استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : مرکز اکستنشن مو در کرج

پروتئین تراپی مو یا کراتین ، کدام یک بهتر است ؟

پروتئین تراپی مو در کرج

هر دو روش پروتئین تراپی و کراتین موها ، برای درمان موها کارایی دارند و هر یک مجموعه ای از مزایای منحصر خود را دارند. با این حال بسیار مهم است افراد از روشی که برای موهایشان مناسب تر است ، استفاده کنند تا در طولانی مدت اثرات آن را بر روی موهایشان احساس کنند.

در صورتی که هدف شما داشتن موهایی قوی و محکم است ، قطعا پروتئین تراپی یک گزینه عالی است. این در حالی است که اگر به دنبال موهای صاف و قابل کنترل تر هستید ، بهتر است روش کراتین موها را امتحان کنید. کراتین یک روش مناسب برای افزایش صافی موهاست.

پروتئین تراپی روشی مناسب برای تامین پروتئین موهای خشک و آسیب دیده‌ می باشد. برای درمان موهای وز ، کراتینه انتخاب بهتری است ؛ چراکه ساقه موها را صاف می کند و حالت وزی موها را کمتر می کند. با این حال برای دریافت بهترین نتیجه ، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین درمان را برای شما تعیین کند.

شباهت پروتئین تراپی و کراتینه

پروتئین تراپی مو در کرج و کراتینه ، دارای شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • پروتئین تراپی و کراتینه ، هر دو روشی موثر برای بهبود سلامت و ظاهر موها هستند.
  • هر دو روش درمانی برای بهبود سلامت و ظاهر انواع موها مناسب می باشند.
  • در هر دو روش ، مواد مغذی به موها می رسد که نتیجه آن ترمیم آسیب و تقویت تارهای مو است.
  • هر دو نوع درمان پروتئین تراپی مو در کرج و کراتیه ، در سالن های زیبایی انجام می شود.

اگر به دنبال راهی برای بهبود وضعیت موهای خود هستید، درمان پروتئین تراپی را در نظر بگیرید اما اگر به دنبال حداکثر صافی موهایتان هستید ، کراتینه انتخاب بهتری است.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج 

سوالات متداول

  • بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه پروتئین تراپی مو در کرج چقدر است ؟

هزینه پروتئین تراپی مو در کرج بر اساس قد و حجم موهای زیباجو ، مواد به کار رفته‌ برای پروتئین و یا کراتینه موها و … متغیر است.

  • پروتئین تراپی مو در کرج یا کراتینه ، کدام روش بهتری است ؟

هر دو روش دارای مزیت های زیادی هستند و انتخاب از میان آن ها ، بر اساس نوع و مشکلات مرتبط با موی بیماران صورت می گیرد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *