بهترین جراح بینی در مشهد 💎 10 جراح برتر بینی در مشهد چه کسانی هستند

بهترین جراح بینی در مشهد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین جراح بینی در مشهد کیست ؟ این سوالی است که بسیاری از کسانی که قصد عمل زیبایی بینی در مشهد دارند از ما میپرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به معرفی بهترین جراحان زیبایی بینی در مشهد اختصاص دهیم.  همچنین معرفی مختصری از پزشکان و مشخصات تماس و آدرس مطب آنها نیز در این مطلب آورده شده است. بخاطر داشته باشید که انتخاب یک جراح خوب برای عمل بینی در مشهد کار ساده ای نیست و اگر میخواهید از نتیجه عمل خود راضی باشین زمان مناسبی را برای تحقیقات راجع به جراح بینی در مشهد اختصاص دهید و با حوصله نمونه کارهای پزشکان را مشاهده و نظرات سایرین را در مورد آن پزشک جویا شوید .

بسیاری از خانم ها و آقایان شهر مشهد که میخواهند عمل زیبایی بینی انجام دهند به دنبال بهترین دکتر بینی هستند تا با خیالی راحت عمل بینی خود را به پزشکی متخصص و با تجربه بسپارند. در مشهد کلینیک های عمل زیبایی بینی زیاد هستند و کیفیت کار هر کدام از پزشک ها نیز متفاوت است. اما آنچه که مسلم است این است که انتخاب بهترین دکتر تاثیر زیادی در نتیجه عمل دارد و اگر پزشک از تجربه و تخصص کافی بهره مند نباشد ، نمی توانید نتیجه دلخواه را بعد از عمل کردن ببینید.

تخصص و مهارت پزشک ، تجهیزات پیشرفته کلینیک ، تجربه پزشک ، نمونه کارهای موفق قبلی ، توجه به سلیقه فرد و …. همه ویژگی هایی است که بهترین جراح بینی در مشهد باید از آنها بهره برده باشد تا شما اطمینان خاطر لازم را برای سپردن عمل بینی خود به او داشته باشید.

مرتبط بخوانید: مرکز لازک چشم در مشهد

بهترین جراح بینی در مشهد 

در ادامه لیستی از جراحان مطرح بینی در مشهد را مشاهده می کنید ، به شما نیز توصیه می شود قبل از اقدام به جراحی بینی خود ابتدا نمونه کارهای جراحان بینی در مشهد را مشاهده کرده و در صورتی که مورد پسند شما بود وقت مشاوره قبلی تعیین کنید و با حضوری رفتن به کلینیک و صحبت با مراجعان قبلی که برای مراقبت های بعد از عمل در مطب حضور دارند ، نظر آنها را درباره کار پزشک و میزان رضایتی که دارند جویا شوید.

دکتر جراحی بینی در مشهد ، مهدی عراقی

بهترین جراح بینی در مشهد

  • آدرس : مشهد ، نبش ملاصدر ا 2 ،
  • تلفن تماس :  091510810

دکتر جراح بینی ، کامران کاویان فر

بهترین جراح بینی در مشهد

  • آدرس : مشهد ، بلوار فردوسی ، بین ثمانه و مهدی
  • تلفن تماس : 090181918

جراحی بینی در مشهد با دکتر کریم جلائیان سامانی

جراح بینی در مشهد

  • آدرس : مشهد ، پرستار 3 ،
  • تلفن تماس : 0915108106

پزشک جراحی بینی – امیرحسین سروری

جراحی بینی در مشهد

  • آدرس : مشهد ، احمد آباد ،
  • تلفن تماس : 091510810

چه اشخاصی نباید عمل جراحی بینی انجام دهند؟

افراد با بیماریهای تنفسی

این دسته از افراد میبایست قبل از عمل جراحی بینی با پزشک خود ، درباره این مطلب صحبت کرده و از مشاوره تخصصی پزشک مربوط به بیماری خود استفاده کنند، چرا که این عمل به دلیل بیهوشی میتواند برای آنها خطرناک باشد ؛ حتی افرادی که پولیپ دارند نیز باید با دکتر خود مشورت کنند.

افراد با بیماری های قلبی

این دسته از افراد حتما باید نظر مشورتی پزشک خود را در تمامی عملها که نیاز به به بیهوشی دارد بگیرند و نباید سر خود اقدام به چنین عملی کنند.

افراد زیر سن مجاز برای جراحی بینی در مشهد

در جراحی بینی ، عمل زیبایی برای دختران زیر 16 سال و پسران زیر 18 سال به دلیل اینکه رشد بینی هنوز تکمیل نگردیده است ، سبب بروز مشکلات فراوانی خواهد شد ، بنابراین برای این عمل بهتر است عجله نکنند.

افرادی که دارو های خاص استفاده میکنند

به عنوان مثال اشخاصی که داروهای وارفارین و یا آسپرین برای انعقاد خون مصرف میکنند نمیتوانند این عمل را انجام دهند و اگر اصرار بر این عمل وجود دارد ، نظر چندین پزشک گرفته شود.

افرادی که خود زشت انگاری دارند

افرادی که دچار وسواس فکری هستند و احساسی هستند ، گزینه های مناسبی برای عمل جراحی بینی محسوب نمیشوند و بهتر است که اقدام به چنین عملی نکنند.

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در مشهد

عمل بینی در مشهد چه تاثیری در ظاهر دارد ؟

بهترین جراح بینی در مشهد

از دلایلی که بسیاری از افراد علاقه مند به انجام عمل جراحی بینی هستند ، این است که ضمن رفع بیماری ها و مشکلات بینی ، می توانند ظاهر جدیدی از آن را نیز تجربه کنند. در ادامه به تاثیرات عمل بینی در ظاهر افراد اشاره کرده ایم :

  • تغییر در سایز بینی گوشتی و استخوانی
  • رفع قوز بینی
  • تغییر و ایجاد تفارن در سایز سوراخ های بینی
  • برطرف شدن مشکلات بینی شامل پولیپ و انحراف بینی
  • و …

جراحی بینی با چه هدفی انجام می شود ؟

یکی از اجزای اصلی در صورت افراد ، بینی است که دارای تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت آن ها می باشد و در مرکز صورت قرار دارد. تعریف زیبایی ممکن است از نظر افراد مختلف ، تعاریف متفاوتی داشته باشد و هر شخص متناسب با سلیقه خود و معیارهایی که دارد ، نوعی از حالت چهره و بینی را زیبا تصور کند. داشتن بینی های بزرگ و با انحراف ، ایده آل و مطلوب هیچ شخی نیست و خوشبختانه می توان با جراحی بینی این مشکلات را برطرف کرد.

جراحی بینی در مشهد و یا به اصطلاح پزشکی ، رینو پلاستی از عمل های زیبایی پرطرفدار در سراسر جهان است که با هدف از بین بردن ایرادات ظاهری بینی انجام می شود. البته طی این عمل زیبایی مشکلات بینی شامل انحراف ، پولیپ، کج بودن و شکستگی بینی نیز قابل درمان است. به همین دلیل امروزه شاهد افزایش عمل زیبایی بینی در سراسر جهان به خصوص کشور ایران هستیم.

هزینه جراحی بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

هزینه عمل زیبایی بینی در مشهد با توجه به عواملی تعیین می شود. تخصص و مهارت پزشک ، تجهیزات کلینیک ، فرم اولیه بینی فرد ، مدل درخواستی فرد که به صورت طبیعی ، فانتزی یا نیمه فانتزی باشد ، نوع عمل بینی استخوانی یا گوشتی و …. همگی از مواردی هستند که در تعیین قیمت عمل بینی تاثیر گذارند.

اما به صورت حدودی هزینه جراحی زیبایی بینی در مشهد به صورت زیر است :

  • عمل بینی استخوانی : حدود20 تا 30میلیون تومان
  • عمل بینی گوشتی :30 تا 40  میلیون تومان
  • عمل بینی ترمیمی : حداقل 14 میلیون تومان
  • عمل سیتوپلاستی : حداقل 8 میلیون تومان
  • عمل سیتورینوپلاستی : حدود 12 تا 15 میلیون تومان

مرتبط بخوانید :

روش های عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در مشهد

بهترین جراح بینی مشهد

عمل زیبایی بینی در مشهد به دو روش باز و بسته انجام می گیرد که در هر دو روش هدف خوش فرم تر کردن و برداشتن قوز بینی است.

روش عمل زیبایی باز به دلیل آنکه می توان تغییرات بیشتری در بینی ایجاد کرد مورد تایید اکثر پزشکان است اما برای بینی هایی که ایرادات زیادی ندارند روش عمل بینی بسته بیشتر به کار برده می شود.

در عمل جراحی بینی بسته هیچ برشی روی پوست و بین دیواره دو سوراخ ایجاد نمی شود و جراح به صورت مستقیم ساختار داخل بینی را نمی بیند به همین دلیل این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال تغییرات اندک هستند اما با توجه به اینکه اکثر مراجعان به دنبال تغییرات زیاد هستند ، عمل بینی به روش باز را انتخاب می کنند که در این روش پره های بینی کامل بریده می شود.

جراح روش عمل باز به خوبی روی جراحی تسلط دارد و بر اساس دقت و ظرافت عمل جراح زیبایی میزان اثر باقیمانده از رد بخیه بسیار نامحسوس خواهد بود.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در تهرانبهترین جراح بینی در کرج

مراحل عمل بینی توسط بهترین دکتر عمل بینی در مشهد

مرحله اول مشاوره و آزمایش

مرحله اول پس از جلسه مشاوره قبل از عمل ، آزمایش خون است. دو سه روز قبل از عمل لازم است که تست خون و کرونا دهید و جواب آزمایش های خود را در روز عمل همراه داشته باشید.ّ

روز عمل و موارد لازم

در روز عمل باید ناشتا باشید و 12 ساعت قبل از عمل از خوردن غذا و نوشیدنی ها خودداری کنید. قبل از رفتن به اتاق جراحی برای شما پرونده تشکیل می شود و خانم ها باید رضایت همسر یا پدرشان را نیز داشته باشند. پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه های بیمارستان ، لباس های مخصوص اتاق عمل به شما داده می شود

پس از رسیدن نوبت شما ، توسط پرستار به اتاق عمل هدایت می شوید. و دکتر و تیم پزشکی مثل دکتر بیهوشی در اتاق عمل حضور دارند. شما می توانید برای آخرین بار با جراح خود صحبت کرده و مدل درخواستی خود را به او بگویید.

بیهوشی

در مرحله بعد با تزریق داروی بیهوشی ، بیهوش می شوید. و هر نوع عملی چه به روش باز و چه به روش بسته شما را بیهوش می کنند. عمل بینی حدود 1/5 الی 2 ساعت طول می کشد. و پس از به هوش آمدن به بخش منتقل خواهید شد.

اکثر افراد در همان روز عمل از بیمارستان مرخص می شود و نیازی به یک شب ماندن در بیمارستان نمی باشد. داشتن مقداری سرگیجه نیز بعد از عمل بینی طبیعی است و جای نگرانی نیست.

مرتبط بخوانید :

انواع مدل های عمل بینی در مشهد

عمل بینی در مشهد

جراح در جلسات مشاوره با زیباجو در مورد فرم بینی دلخواه فرد با او صحبت می کند .و سعی می کند تا درخواست های زیباجو را بر روی بینی او اعمال کند. اما نکته ای که وجود دارد این است که تمامی تغییراتی که فرد انتظار دارد قابل اجرا نیست. و جراح نکاتی شامل فرم اولیه بینی ، نوع پوست ، تناسب بینی با دیگر اجزای صورت و تنفس زیباجو را نیز باید مد نظر قرار دهد.

بنابراین فارغ از اینکه چه سبک بینی را می پسندید .بهتر است که فرم بینی خود را به جراح بسپارید. تا او با در نظر گرفتن فرم بینی و مشخصات آن ، بهترین فرم را برای شما در نظر بگیرد.

با این حال انجام عمل زیبایی بینی به چند مدل امکان پذیر است که در ادامه پیرامون هر یک اطلاعاتی را ارائه کرده ایم.

عمل بینی طبیعی در مشهد

در عمل بینی طبیعی ، جراح صرفا ایرادات ظاهری بینی را رفع می کند. و به تیغه بینی قوس زیادی نمی دهد. و سر بینی بالا نمی برد. این مدل برای آقایان و همینطور خانم هایی که تمایل دارند فرم طبیعی بینی آن ها حفظ شود. و تنها ایرادات ظاهری آن برطرف گردد ، گزینه ای مناسب است. در این مدل فاصله بین لب بالا و بینی حدود 90 درجه می باشد.

عمل بینی فانتزی

در عمل بینی فانتزی ، پزشک علاوه بر رفع ایرادات ظاهری بینی ، به تیغه بینی نیز قوسی می دهد تا سر بینی کمی بالا بیاید. زاویه میان لب بالا و بینی در مدل بینی فانتزی حدود 105 درجه است. خانم هایی که دارای صورت کوچکی هستند و تمایل دارند بینی با فرم عروسکی داشته باشند ، بهتر است این مدل را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که افراد با صورت های پهن و بزرگ بهتر است .به سراغ دیگر مدل ها بروند . چراکه با بینی فانتزی تناسب ، اندازه و فرم بینی آن ها با سایر اجزای صورتشان بهم می خورد.

عمل بینی نیمه فانتزی

در صورتی که هیچ کدام از عمل های بینی فانتزی و طبیعی مورد پسندتان نیست . می توانید به سراغ بینی نیمه فانتزی بروید .که قوس آن ملایم تر از مدل فانتزی است. و فاصله بین لب و بینی در این مدل بین 90 الی 105 درجه می باشد.

سوالات متداول

  • بهترین جراح بینی در مشهد کیست ؟

برای اطلاع از بهترین جراح بینی در مشهد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • بهترین جراح بینی در مشهد از چه روش هایی برای عمل زیبایی بینی استفاده می کند ؟

در حال حاضر برای جراحی بینی از دو روش عمل جراحی باز و عمل جراحی بسته استفاده می شود. در هر دو روش هدف برطرف کردن نواقص ظاهری بینی و برداشتن قوز آن است اما در عمل جراحی باز تغییرات بیشتری قابل اعمال است.

  • هزینه جراحی زیبایی بینی در مشهد چقدر است ؟

هزینه جراحی زیبایی بینی در مشهد با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون مشکل بینی مراجعه کننده ، نوع عمل و … متفاوت است اما بین 20  تا 50 میلیون تومان می باشد. البته اینکه جراحی بینی برای دفعه اول است یا ترمیمی هم قیمت را متفاوت خواهد کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کاشت ریش در مشهد

کاشت ریش در مشهد 💎 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد

بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در مشهد کجاست ؟ داشتن ریش بلند ، تاثیر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

3 دیدگاه‌ها

  1. ببخشید بهترین جراح بینی در مشهد رو به صورت گسترده معرفی کنید ،مشهد شهر بزرگیه .دکتری که معرفی میکنید از لحاظ دسترسی نزدیک باشه🙏

  2. سلام
    میشه هزینه جراحی بهترین جراح بینی در مشهد را بفرمایید چقدر هست؟

  3. ببخشید هزینه جراح بینی گوشتی در مشهد گرونتره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *