آرایشگاه عروس 💎 – بهترین آرایشگاه عروس – 10 آرایشگاه عروس معتبر تهران

بهترین آرایشگاه عروس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آرایشگاه عروس در تهران سوال بسیاری از عروس خانم های عزیز این شهر است و با توجه به اینکه تیم پاسخ تو تلاش می کند که بهترین اطلاعات را برای شما جمع آوری و ارائه کند ، امروز در این مقاله 10 آرایشگاه عروس معتبر تهران رو به شما معرفی می کنیم. اگر شما عروس های خانم های عزیز ٬ تعریف سالن ھای عروس دیگری در تھران را نیز شنیده اید نظرات و پیشنھادات خود را از طریق بخش نظرات این مطلب در اختیار ما قرار دھید و به ما در کامل تر شدن لیست این مطلب کمک کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

معرفی بهترین آرایشگاه عروس در تهران

حال که با ویژگی های بهترین آرایشگاه عروس تا حدودی آشنا شدید ، در ادامه لیستی از بهترین ارایشگاه های عروس تهران را به همراه آدرس و شماره تماس آنها می توانید ببینید.

آرایشگاه عروس و سالن زیبایی سیما

بهترین آرایشگاه عروس

نمونه کارهای این سالن زیبایی را در پیج اینستاگرام ببینید، . محیطی بسیار زیبا ، گرم و آرام و استفاده از مهارت میکاپ آرتیست های حرفه ای از ویژگی های این سالن زیبایی است و علاوه بر ارائه خدمات زیبایی عروس یک آموزشگاه امور زیبایی هم دارد ، مطمئنا هر خانمی دوست دارد میکاپ عروسی اش را اساتید حرفه ای میکاپ برایش انجام دهد.

خدمات دیگر این مجموعه عبارتند از : 

  • خدمات تخصصي مو ، كوتاهي هیرکات
  • خدمات رنگ ، مش ،لايت، آمبره
  • انواع تراپی ها احیا ، حریری کردن
  • شینیون های مدرن و بافت های ژورنالی
  • خدمات ميكاپ ، تتو ميكروبليدينگ
  • انواع هاشورهای نچرال و کلاسیک امبره
  • گریم و میکاپ عروس
  • خدمات مژه و ابرو
  • خدمات تخصصي ناخن
  • فیشیال کامل صورت
  • کلاژن سازی باحلزون تراپی و ماسک
  • لایه برداری بادرمااف ، اسکراپ و ماسک طلا
  • اپيلاسيون گياهي و حرفه اي بدون درد

 

  • اینستاگرام :
  • آدرس  :     لوکیشن :
  • شماره تماس هماهنگی و رزرو :
  •  واتساپ :

چگونه بهترین آرایشگاه عروس در تهران را انتخاب کنیم ؟

بهترین آرایشگاه عروس

بهترین آرایشگاه زنانه در تهران لزوما در در محدوده خیابان فرشته ٬ زعفرانیه ٬ جردن و سعادت آباد نیست. سالن ھای آرایش عروس در نقاط مختلف تھران در دسترس عروس خانم ھای شیک پوش قرار دارند و کافیست در خیابان های تهران قدم بزنید تا با تعداد زیادی سالن های زیبایی زنانه مواجه شوید که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. برخی از این سالن های زیبایی از بهترین کیفیت خدمات عروس برخوردار هستند و در مقابل نیز تعدادی از سالن های زیبایی حتی با وجود قیمت بالایی که دریافت می کنند ، نتوانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس لازم است به چند نکته توجه ویژه ای داشته باشید و در واقع باید از ویژگی های بهترین آرایشگاه اطلاعات کافی کسب کنید تا با انتخاب بهترین آرایشگاه و همچنین بهترین ارتیست ، در شب عروسی خود بدرخشید.

قیمت میکاپ عروس در آرایشگاه عروس تهران

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

یکی از مهم ترین موضوعات برای انتخاب آرایشگاه عروس ، قیمت خدمات است و گران بودن قیمت آرایش عروس به معنای کیفیت بالا در خدمات نیست.

البته تعدادی از سالن های زیبایی معتبر تهران که جزو بهترین ها هستند و در مقابل کیفیت بسیار بالایی که ارائه می دهند ، هزینه بالاتری نسبت به سایر سالن های زیبایی دریافت می کنند .

ولی در مقابل آرایشگاه های عروس دیگری هم هستند که همان خدمات عروس را حتی با کیفیتی بهتر با هزینه پایین تر ارائه می دهند.

در کل هزینه آرایش عروس در آرایشگاه های عروس در تهران به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

  • شهرت آرایشگاه عروس و میکاپ آرتیست
  • کیفیت لوازم و مواد مورد استفاده
  • مکان سالن زیبایی
  • مدل انتخابی عروس

از آنجا که هزینه ها ثابت و یکسان نیست در اینجا نمیتوانیم عدد مشخصی را برای شما عزیران بیان کنیم و صرفا پیشنهاد میکنیم که با تماس با سالن های زیبایی معرفی شده استعلام قیمت روز آرایش عروس را داشته باشید.

دقت داشته باشید که در موقع استعلام هزینه آرایش عروس از بهترین آرایشگاه های عروس تهران ، حتما به جزئیات دقت نمایید ، ممکن است آرایشگاهی قیمت اعلامی را بصورت پکیج کامل اعلام نماید و این هزینه در مقایسه با سالن دیگری که پکیج کامل را اعلام نکرده و بعدا هزینه ای به آن اضافه میکند بنظر شما زیاد بنظر برسد .

حتما در استعلام قیمت آرایش عروس جزئیات را سوال و بعد با یکدیگر مقایسه کنید.

کیفیت و ماندگاری لوازم آرایش در بهترین آرایشگاه عروس در تهران

آرایشگاه عروس تهران

برای میکاپ عروس ماندگاری و کیفیت لوازم آرایش بسیار مهم است و اگر آرایش روی صورت شما ماسیده شود حالت بدی ایجاد خواهد شد. پس حتما از میکاپ آرتیست درباره برند لوازم آرایشی که استفاده می کند بپرسید چرا که کیفیت و برند لوازم آرایشی تا حد زیادی می تواند در زیباییتان موثر باشد.

سبک آرایش در آرایشگاه عروس

سلیقه عروس خانم ها در مدل میکاپ متفاوت است بعضی سبک اروپایی ، بعضی سبک لایت و بعضی سبک شاین می پسندند و البته طرفداران سبک های هندی و عربی نیز کم نیستند. شما باید با میکاپ آرتیست مشورت کنید تا مدل میکاپی که به صورت شما می آید را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین آرایشگر 

حتی اگر به بهترین و لوکس ترین آرایشگاه عروس تهران مراجعه کنید ولی این آرایشگاه میکاپ آرتیست حرفه ای نداشته باشد ، قطعا نتیجه دلخواهی را به دست نمی آورید. پس در کنار گشتن به دنبال بهترین آرایشگاه عروس به دنبال بهترین میکاپ آرتیست تهران هم باشید. بهترین میکاپ آرتیست باید سابقه فعالیت بالایی در زمینه میکاپ و گریم تخصصی عروس داشته باشد و با مشاوره هایی که می دهد ، باید شما را برای انتخاب سبک آرایش با توجه به فرم صورت و مدل ابرو و موها و چشم هایی که دارید ، راهنمایی کند.

 از دیگر نکاتی که باید در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس مد نظر داشته باشید ، موارد زیر هستند :

  • بهترین آرایشگاه زنانه در تهران لزوما لوکس ترین ارایشگاه نیست.
  • صدها هزار فالور در اینستاگرام و توییتر نشان دهنده بهترین آرایشگاه زنانه نیست.
  • میکاپ عروس باید با بهترین لوازم آرایشی انجام گیرد تا کیفیت کار بالا باشد.
  • بیشتر به دنبال آرایشگر خوب باشید تا آرایشگاه خوب. در واقع آرایشگر خیلی خوب در یک سالن عادی بهتر از آرایشگر معمولی در یک سالن لوکس است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران 

ویژگیهای بهترین آرایشگاه عروس در تهران 

بهترین آرایشگاه عروس

همواره برای مراجعه به یک سالن زیبایی باید فاکتورهایی که در ادامه توضیح میدهیم را مورد توجه قرار دهید، توجه به این امور درباره مهمترین شب زندگیان به مراتب اهمیت بیشتری خواهد داشت ، و اگر به این نکات توجه نکنید ممکن است قشنگترین شب زندگیان تبدیل به یک کابوس گردد، بنابراین ویژگیهای برتر  یک سالن زیبایی برای میکاپ عروس موارد ذیل است:

  • رعایت نظافت و پاکیزگی در آرایشگاه عروس
  • توجه به برندهای آرایشی که برایتان استفاده میشود.
  • عدم استفاده از لنزهای رنگی که استفاده شده است.
  • حتما یکبار توسط همان آرایشگر با پرداخت هزینه بیشتر میکاپ شوید.
  • آرایشگاه مجوزهای لازم را داشته باشد.
  • ترجیحا یک اتاق مخصوص میکاپ عروس داشته باشند.
  • حتما در روزهای تعیین شده میکاپ عروس هایشان را از نزدیک ببینید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران

آیا قبل از میکاپ عروس پاکسازی پوست داشته باشیم؟

پاکسازی و فیشیال پوست همواره کار مهم و بسیار اثر بخش برای پوست است و نباید تنها برای یک روز خاص به فکر پوستتان بیفتید ، چرا که رسیدگی به پوست با استمرار جواب میدهد و برای مواقعی تنها اثرات زود گذر دارد .

اما روز عروسی به دلیل اینکه بهترین روز زندگی هر فردی است و باید بهترین خود باشیم بهتر است که از خدمات فیشیال استفاده کنیم با اینکه امر بسیار الزامی به شمار نمیرود ولی بوسیله پاکسازی پوست ، پوست درخشانتری خواهید داشت و عیوب پوست تا حد زیادی میتواند کمتر نشان داده شوند. چر اکه فرصتی برای استراحت پوست است به خصوص در روزهای پر استرس برگزاری مجلس عروسی.

اما نکته اینجاست که بهتر است در همان روز میکاپ عروسی، اقدام برای فیشیال نکنید ، به دلیل استفاده از مواد متفاوت ممکن است پوست شما ری اکشن قرمزی و التهاب داشته باشد و پوست فرصت ریکاوری نداشته باشد . باید بین فیشیال و روز عروسی فاصله باشد.

برای  انتخاب بهترین زمان ممکن برای فیشیال با میکاپ آرتیست خود و تراپیست پوست خود هماهنگ باشید و برای گرفتن بهترین زمان ممکن برای پاکسازی پوست از آنها مشاوره بگیرید.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب

بهترین سبک آرایش در آرایشگاه عروس تهران

آرایشگاه عروس تهران

اگر به آرایشگاه معتبری بروید و نزد بهترین میکاپ کار عروس بروید مطمئن باشید که اکثر متدها و روشهای درست کردن عروس را میداند. اما شما به عنوان عروس باید بعد از انتخاب آرایشگاه و آرایشگر درباره روش درست کردن عروس از او تحقیق کنید . و سبکی که میخواهید با آن عروس شوید هم بیان کنید .و از آرایشگر بخواهید که آن متد را قبل از عروسی بر روی صورت شما پیاده سازی کند. با این کار قبل از روز مراسم عروسی ریسک نکردید . و آرایشی را که ممکن است دلخواهتان بوده ، متوجه شوید که به شما و چهره تان نمیخورد . و تصمیم برای تغییر سبک آرایش بگیرید.

در مرحله بعد متوجه شوید سبکی که انتخاب کرده اید کاملا به صورت شما مینشیند . اما  آرایشگر نمیتواند به زیبایی آن سبک دلخواه را بر روی شما در بیاورد . که در این صورت از اینکه به  آن آرایشگاه بروید  منصرف خواهید شدو فرد دیگری را انتخاب میکنید.

لازم به ذکر است که سبکهای گوناگونی برای اجرای میکاپ بر چهره شما وجود دارد مانند آرایش خلیجی ، آرایش خطی  ، آرایش اروپایی و… و شما باید آرایشی را انتخاب کنید که در وهله اول به شما بیاید و در مراحل بعدی سالیان بعد از ازدواج دلتان بخواهد عکسهای آلبوم عروسی را ورق بزنید. چراکه این نکته بسیار اهمیت دارد که سبکی را بپسندید که همه ایام عمر زیبایی خود را حفظ کند .وگرنه در بهترین آرایشگاه های عروس تقریبا آرایشگر تمام سبکها را میداند و میتواند آن را بر روی صورت اجرا کند.

چرا باید در بهترین آرایشگاه عروس در تهران نمونه های عروس را ببینیم؟

بهترین آرایشگاه عروس درتهران

باید بدانید شما قرداد برای بهترین روز زندگیتان میبندید. و باید قبل از توافق ، مطمئن به انجام کار گردید. و این کار تنها از طریق دیدن نمونه های کار در پیج اینستاگرام و یا صفحات گوگل میسر نمیگردد.

چرا که ممکن است عکسها با انواع فیلتر و روتوش و زیر انواع نورهای رنگارنگ انجام گردد. که برای پر رنگ و لعاب کردن کار و زیباتر نشان دادن چهره و صاف و یکدست کردن صورت است.و شما به طور دقیق و واضح نمیتوانید اصل میکاپی که بر روی صورت پیاده سازی شده است را ببینید. اینکه چهره ای که جای جوش و کک و مک و یا جوشهای التهابی دارد چگونه کاور شده است.

بنابراین باید همه دقت خود را به کار بندید .و به سالنی برای قرداد آرایش مراجعه کنید .که زمانی را برای بازدید عروس اختصاص میدهد .و شما امکان دیدن عروس را از نزدیک دارید . قبل و بعد کار را میبنید . و متوجه میشوید که توانایی آرایشگر در چه حد است.

برخی سالنها روزی را مشخص میکنند که در آن انواع چهره ها را با سبکهای گوناگون میکاپ کرده اند. و از شما دعوت میکنند به سالن بروید .و از چگونگی آرایش و مواد استفاده شده .و خیلی از اموری که باید از آن سر در بیاورید اطلاع داشته باشید.

سوالات متداول

  • بهترین آرایشگاه عروس در تهران کدام است ؟

برای اطلاع از بهترین آرایشگاه عروس در تهران ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین آرایشگاه عروس در تهران چقدر است ؟

هزینه خدمات عروس متفاوت است و بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق با سالن مورد نظر تماس بگیرید.

  • چگونه می توانیم بهترین آرایشگاه عروس در تهران را شناسایی کنیم ؟

کافی است ویژگی های بهترین آرایشگاه عروس در تهران شامل استفاده از لوازم آرایش باکیفیت و ماندگار ، دریافت هزینه های به صرفه ، تجربه میکاپ آرتیست ، آمار رضایت مندی مشتریان و … را بررسی نمایید.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *