کلینیک روانشناسی تهران 💎 معرفی 10 کلینیک روانشناسی مطرح در تهران + نظرات

کلینیک روانشناسی تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

ایجاد انگیزه و تامین سلامتی روان در میان افراد یک جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، چراکه می تواند منجر به ایجاد موفقیت های روز افزون در زندگی هر یک از انسان ها شود. به همین دلیل است که کلینیک های رواشناسی در زمینه حفظ روحیه جامعه ، نقش بزرگی را ایفا می کنند. در کلینیک روانشناسی تهران ، خدمات متنوعی شامل مشاوره خانواده ، مشاوره زناشویی ، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره قبل از طلاق ، مشاوره تحصیلی ، نحوه فرزند پروری و … ارائه می گردد. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین کلینیک های روانشناسی تهران هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : معرفی بهترین کارگاه های روانشناسی

معرفی بهترین کلینیک روانشناسی تهران

امروزه انسان ها زندگی های پر استرس و شلوغی را می گذرانند و با درگیری های ناتمام روزانه سر و کار دارند. به همین دلیل ممکن است هر فردی نیاز داشته باشد تا به یک کلینیک روانشناسی مراجعه کند و در زمینه های مختلف ، مشاوره دریافت کند. صحبت کردن با مشاوران و افرادی که در این زمینه تخصص دارند ، می تواند از حجم استرس های روزانه کم کند.

تمامی مردم جامعه نیاز دارند تا زمانی را به آزاد سازی روح و ذهنشان از دل مشغولی های روزانه اختصاص دهند. برخی از افراد برای اینکار به سفر می روند و برخی دیگر ورزش می کنند. در برخی موارد نیز سلامتی روح ، نیازمند مراجعه به یک کلینیک روانشناسی معتبر در تهران است. در ادامه چندین کلینیک روانشناسی معتبر در شهر تهران را معرفی کرده ایم.

کلینیک روانشناسی مسیر سبز

کلینیک روانشناسی تهران

  • آدرس : تهرانپارس ، خیابان فرجام شرقی ، بعد از بزرگراه باقری ، نبش باغدارنیا (رشید) ، پلاک 170 ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 02176713644  – 09032000933

مرتبط بخوانید: مشاوره خانواده تهران

دکتر شیرزاد خیراندیش

بهترین کلینیک های روانشناسی تهران 

  •  آدرس مطب :  تهران ، بلوار دهکده المپیک ، چهار راه زیبا دشت ، روبروی مسجد امام رضا ، پلاک 16 ، طبقات اول و دوم
  • تلفن تماس : 44744659

دکتر‌ علی کربلایی

بهترین کلینیک روانشناسی تهران

  • آدرس  : تهران ، خیابان مقدس اردبیلی ، ابتدای خیابان ، پلاک ۳۳ ، واحد ۴
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۶۲۹۰۹۵۴

دکتر فرید حیدری

کلینیک روانشناسی شرق تهران

  • آدرس : خیابان پاسداران ، بین گلستان دوم و سوم ، ساختمان پزشکان امیر ، طبقه ۲ ، واحد ۵
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۲۵۵۵۰۳۸

کلینیک روانشناسی آرامینتا

بهترین کلینیک های روانشناسی تهران

  • آدرس : شهرک غرب ، بلوار پاکنژاد ، بالاتراز تقاطع بلوار دریا ، بر عباسی اناری ، پلاک ۱۱ ، ساختمان پارسا ، طبقه ۴ ، واحد۱۰
  • شماره تماس : ۰۹۰۲۸۹۲۴۵۲۹

ویژگی های بهترین کلینیک روانشناسی تهران

بهترین کلینیک های روانشناسی تهران دارای ویژگی هایی هستند که می توانید با بررسی آن ها متوجه شوید آیا برای دریافت خدمات مدنظرتان مناسب می باشند یا خیر. در ادامه سعی کرده ایم به این ویژگی ها بپردازیم.

ارائه تمامی خدمات روانشناسی

یک کلینیک روانشناسی معتبر و حرفه ای ، باید تمامی خدمات روانشناسی را به بیماران ارائه دهد. اینگونه زمانی یک فرد و یا یک خانواده برای رفع مشکلات خود به این کلینیک مراجعه می کنند ، می توانند تمامی مسائلی که مدنظر دارند را برطرف کنند.

برخورداری از روانشناسان قابل اعتماد و مجرب

اصلی ترین ویژگی کلینیک های روانشناسی ، داشتن روانشناسان قابل اعتماد ، باتجربه و کاربلد است که بتوانند با بیماران رابطه صمیمانه ای را برقرار کنند. دلیل این موضوع این است که افراد زمانی می توانند درد و دل کنند و مشکلات زندگی شخصی خود را برای دیگران بازگو کنند که نسبت به آن ها احساس اطمینان داشته باشند. بنابراین زمانی یک کلینیک روانشناسی دارای بهترین عملکرد است که دارای تیم پزشکان باتجربه و کاربلد باشد.

دارای فصایی آرام و محیطی آرامش بخش

بهترین کلینیک روانشناسی تهران ، مرکزی می باشد که در آن به احساسات بیماران اهمیت زیادی داده می شود و هدف برقراری آرامش برای آن ها است. به همین دلیل برخورداری کلینیک روانشناسی از فضایی آرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مرتبط بخوانید : بهترین روانشناس خانواده در تهران

چه زمانی باید به کلینیک روانشناسی تهران مراجعه کنیم؟

کلینیک روانشناسی تهران

هیچ محدودیتی برای مراجعه به کلینیک روانشناسی وجود ندارد و افراد می توانند در هر موقعیت و هر زمانی که احساس کردند ، برای رفع مشکلات خود نیاز دارند تا با یک فرد متخصص صحبت کنند تا آرام شوند و توانایی مقاله با مشکلات خود را به دست آورند ، می توانند به کلینیک روانشناسی تهران مراجعه نمایند.

یک روانشناس خوب که در بهترین کلینیک روانشناسی تهران فعالیت می کند ، رازدار و متعد است و می تواند با شنیدن حرف های شما ، کمک کند تا مسائل حساس و مهم زندگی خود را حل کنید. بنابراین در هر شرایطی که قرار دارید ، در مراجعه به مراکز روانشناسی تردید نداشته باشید و اطمینان داشته باشید که در هر موقعیتی ، مراجعه به یک روانشناس بهترین راهکار برای حل مشکلات است.

در برخی موارد و در صورت بروز حادثه های بسیار ناخوشایند ، بهتر است در اولین فرصت به روانشناس مراجعه شود. دلیل این موضوع این است که در اثر بروز حوادث ناخوشایند در زندگی ، احتمال تصمیم گیری های عجوبلانه نیز افزایش پیدا می کند و حتی ممکن است افراد با تصمیم گیری های اشتباه و به دلیل غم غصه زیاد ، دست به اقداماتی شامل خودکشی نیز بزنند. در این صورت فقط توصیه های و مشاوره های یک روانشناس می تواند مشکل را رفع کند.

مرتبط بخوانید : بهترین روانشناس بالینی در تهران

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک روانشناسی تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین کلینیک روانشناسی تهران ، دارای ویژگی هایی شامل ارائه تمامی خدمات روانشناسی ، برخورداری از روانشناسان باتجربه و کاربلد و … می باشد.

  • چگونه می توانیم بهترین کلینیک روانشناسی تهران را شناسایی کنیم ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک های روانشناسی تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

  • چه زمانی باید به کلینیک روانشناسی تهران‌ مراجعه کنیم ؟

هر زمان که احساس کردید برای رفع مشکلات خود نیاز به دریافت مشاوره از فردی متخصص دارید ، می توانید به کلینیک روانشناسی مراجعه کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *