بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان کیست ؟ تمامی افراد به دنبال زیبایی چهره خود هستند و سعی می کنند با استفاده از رژیم غذایی سالم و ورزش کردن ، خط فک دلخواه خود را به دست آورند. از بهترین و موثرترین روش ها برای داشتن خط فک جهت افزایش جذابیت چهره ، مراجعه به بهترین دکتر زاویه سازی صورت است. به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین پزشکان زاویه سازی صورت در اصفهان را معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید:مرکز لیزر اصفهان دروازه شیراز

معرفی بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

در این قسمت تعدادی از بهترین پزشکان برای زاویه سازی صورت در شهر اصفهان را معرفی کرده ایم که بهتر است قبل از مراجعه به هر یک اطلاعات کافی به دست آورید. در صورتی که شما نیز در این زمینه پزشک کاربلد و حاذقی را می شناسید ، در بخش نظرات معرفی کنید.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان

دکتر لادن ناظمی

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان آمادگاه ،
  • شماره تماس: 0313224091

مرتبط بخوانید: مرکز لیزر اصفهان خیابان وحید

دکتر‌ علیرضا واعظ شوشتری 

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی
  • شماره تماس : 0313628448

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در اصفهان 

دکتر مهریار زرین جویی

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، میدان آزادی ،
  • شماره تماس : 0313662365

مرتبط بخوانید: مرکز لیزر اصفهان خیابان توحید

دکتر‌ ایمان مومنی

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی
  • شماره تماس : 0313626977

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در اصفهان 

دکتر بهنام خرمی

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی
  • شماره تماس : 0313627237

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان

زاویه سازی صورت چیست ؟

 زاویه سازی صورت در اصفهان

یکی از روش هایی که برای زیبا سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، زاویه سازی صورت است. زاویه سازی دارای تاثیر بسیاری در افزایش جذابیت چهره است ، به طوری که افراد می توانند با استفاده از این روش به چهره ای زیباتر و جوان تر دست پیدا کنند.

در زاویه سازی صورت ، ممکن است پزشک از روش های جراحی و یا روش های غیر جراحی و با تزریقات به زاویه مورد نظر در فک فرد دست پیدا کند. انتخاب روش مناسب با صلاح دید پزشک و همینطور انتظارات زیباجو صورت می گیرد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اصفهان ( بلفاروپلاستی ) 

روش های جراحی بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان برای زاویه سازی صورت از برخی روش های جراحی استفاده می کند. روش های جراحی نسبت به روش های غیر جراحی دارای دوره نقاهت بیشتری هستند و عوارض احتمالی ناشی از آن ها نیز بیشتر است.

لیفت گردن

لیفت گردن به منظور اصلاح و ترمیم پوست و چربی های اضافه گردن انجام می شود. در این روش معمولا پزشک اقدام به رفع غبغب و همینطور جراحی چانه به صورت همزمان نیز می کند.

بوکال فت توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

در روش بوکال فت ، بافت های چربی اضافه از طریق ایجاد برشی در داخل دهان خارج می گردند. در واقع در این روش چربی ها از ناحیه گونه ها و یا لپ ها خارج و سپس تخلیه می شوند و در نهایت زاویه فک به صورت مشخص تری دیده می شود.

جراحی غبغب

متناسب با جنس پوست و حالت کشسانی آن ، بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان از تکنیک های مختلفی شامل لیپوساکشن و یا تکنیک مینی لیفت اقدام به رفع غبغب می کند.

ژینوپلاستی

در روش ژینوپلاستی ، پزشک از جراحی برای اصلاح ساختار استخوان چانه استفاده می کند. افرادی که دارای چانه عقب رفته و کوچکی هستند و یا استخوان های صورت آن ها بیش از اندازه به سمت جلو آمده است ، با برداشتن بخشی از استخوان ، زاویه و هارمونی لازم را ایجاد می کنند.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان

روش های غیر جراحی زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت در اصفهان

در برخی موارد ترجیح بهترین دکتر زاویه‌ سازی صورت در اصفهان ، استفاده از روش های غیر جراحی برای زاویه‌ سازی صورت می باشد. این روش ها دارای نتایج فوری اما موقتی هستند. ضمن اینکه نسبت به روش های جراحی ، دارای دوره نقاهت کوتاه تر ، عوارض و هزینه به مراتب کمتری می باشند.

زاویه سازی صورت با نخ

این روش ضمن اینکه منجر به زاویه سازی صورت می شود ، به جوانسازی پوست نیز کمک می کند. چراکه نخ های جذبی با استفاده از سوزن های بسیار ریز و مخصوصی در زیر پوست قرار می گیرند و زاویه مناسب را در چهره ایجاد می کنند.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

تزریق فیلر و یا ژل از دیگر روش های زاویه سازی صورت است. پزشک از ژل و یا فیلر برای پر کردن برخی نواحی در صورت استفاده می کند که نتیجه آن خط فک مشخص و با زاویه مناسب می باشد.

زاویه سازی صورت با تزریق بوتاکس

با استفاده از تزریق بوتاکس ، خط فک نازک تر می شود و حجم عضلات ماستر که در واقع عضلات جویدن هستند ، کمتر می گردد. این تغییرات سبب می شود که خط فک و چانه به حالت دلخواه در آید و کشیده تر به نظر برسد.

زاویه سازی صورت در اصفهان با تزریق چربی 

از تزریق چربی نیز مشابه با تزریق فیلر و یا ژل ، می توان برای زاویه سازی فک استفاده کرد. در این روش پزشک از چربی بدن خود فرد که از ناحیه شکم و یا باسن خارج می گردد ، برای تزریق در صورت استفاده می کند.

مرتبط بخوانید: آموزشگاه موسیقی اصفهان

عوارض زاویه سازی صورت در اصفهان

زاویه سازی صورت در اصفهان

ممکن است بعد از زاویه سازی صورت دچار پیامدهای ذیل گردید، که در این صوزت حتما با پزشک خود در تماس باشید. البته این موارد بسیار نادر است و موارد کمی گزارش شده است.

  • خونریزی در ناحیه تزریق
  • عفونت کردن که ممکن است  که با برون ریزی عفونت همراه باشد
  • نامتقارن بودن ، که به احتمال زیاد به مرور درست میگردد.
  • درد در ناحیه زاویه سازی شده
  • تورم و التهاب که به مروز از بین میرود.

هزینه زاویه سازی توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

قیمت زاویه سازی صورت بسیار متفاوت و متغیر است. پزشکان به روشهای مختلفی زاویه سازی را انجام میدهند ، همانطور که در خطوط بالا گفته شد ، دیده شده که برخی از روشهای جراحی برای این کار استفاده میکنند ، و به علت اینکه از یک روش تهاجمی استفاده میکنند ، این امر زیبایی بسیار گران در می آید ، و در برخی موارد پزشکان از روشهای غیر تهاجمی مانند تزریق بوتاکس و تزریق ژل و فیلر و برخی مواقع با تزریق نخ و چربی زاویه سازی انجام میدهند که به نسبت کارهای تهاجمی ارزانتر است. ولی بسته به اینکه فرد کدام روش را انتخاب میکند و موادی که برای فرد تزریق میشود اروپایی و امریکایی و یا مواد درجه دوم باشد ، قیمت بسیار متفاوت میشود. که هرگز از مواد بی کیفیت استفاده نکنید و سلامت خود را به خطر نیندازید.

در ضمن میزان استفاده از این مواد هم متفاوت است و واضح است که اگر میزان زیادی از مواد برای زاویه سازی استفاده شود به مراتب مادلینگ صورت گرانتر خواهد شد.

و در این میان اجرت کار و دستمزد و تعرفه کلینیکها را هم باید در نظر گرفت ، بنابراین میبینیم که قیمتها به قدری متفاوت خواهد شد که نمیتوان بیانش کنیم ، بنابراین اگر قیمت میخواهید بهتر است با شمار ه های داخل مقاله تماس بگیرید و نوع زاویه سازی را تعیین کنید که با چه روشی میخواهید زاویه سازی شوید و سپس در یک جلسه مشاوره با پزشک قیمت بگیرید.

مراقبتهای بعد از زاویه سازی صورت

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

هر روشی که برای شکیل تر شدن چهره به کار رود ، دوران نقاهت و مراقبت دارد که باید به خوبی سپری گردد تا نتیجه حاصله از زاویه سازی صورت بسیار زیبا و درخشان باشد. در غیر این صورت ممکن است آنچه که مد نظر شما از زیبا سازی چهره انتظار میرفته محقق نگردد.

از هر روشی برای زاویه سازی صورتتان استفاده میکنید این نکات کلی را به خاطر داشته باشید و به کار بندید.

  • هیچگاه موضعی را که تزریق شده و یا جراحی گشته است را دستکاری نکنید.
  • بعد از زاویه سازی صورت چه بوسیله عمل تهاجمی و چه غیر تهاجمی ، بلافاصله و بی آنکه دوران نقاهت سپری گردد، کار زیبایی دیگر انجام ندهید به خصوص هایفو و اندولیفت و یا حتی فیشیال.
  • حتما برای خوابیدن برنامه مشخص داشته باشید و طوری بخوابید که سر شما هنگام خواب بالاتر قرار بگیرد.
  • تا مدتی به دستور پزشک فعالیتهای شدید بدنی نداشته باشید.
  • از هر روشی برای زاویه سازی استفاده میکنید سیگارو مشروب استفاده نکنید.
  • بلافاصله و تا قبل از التیام کامل به سولاریوم نروید و آفتاب نگیرید.
  • آب کافی بنوشید. به خصوص در روزهای اول از غذاهای سفت و سخت مانند ته دیگ استفاده نکنید.
  • اگر از روش تزریق ژل و یا چربی برای زاویه سازی استفاده میکنید حتما در زمانی که موعد تمدید ژل و یا چربی است دوباره تزریق را تجدید کنید.

سوالات متداول

  • بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان کیست ؟

در متن مقاله فوق بهترین دکتر زاویه‌ سازی صورت در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • برای زاویه سازی صورت از چه روش هایی استفاده می شود ؟

برای زاویه سازی صورت از انواع روش های جراحی و غیر جراحی استفاده می گردد.

  • هزینه زاویه سازی صورت در اصفهان چقدر است ؟

برای زاویه سازی صورت از روش های مختلفی استفاده می شود که به طور مستقیم در تعیین هزینه نهایی تاثیر گذار است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

کلینیک لیزر آقایان اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

داشتن‌ پوست تمیز و عاری از موهای زائد ، امروزه تبدیل به یکی از معیارهای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *