کاشت ابرو در کرج 💎 معرفی 10 بهترین مراکز کاشت ابرو در کرج

کاشت ابرو در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کاشت ابرو در کرج میتواند به افرادی که ابروی کم پشتی دارند و یا از تاتوهای ابرو که بسیار قدیمی و بیرنگ شده  خسته شده اند ، کمک کند تا برای همیشه ابروهای زیبا و پرپشتی داشته باشند. چرا که بسیار سخت است که همه ساله با صرف هزینه های سنگین ، یک کار موقتی برای ابرو مانند میکرو بلندینگ انجام دهیم . بنابراین با روش کاشت ابرو ، به طور دائمی ابروهای زیبا مطابق سلیقه و خواست خود خواهیم داشت .

به خصوص که امروزه داشتن ابروهای پرپشت مورد خواست همگان است و هر ابرویی به طور طبیعی نمیتواند پرپشت و ضخیم باشد.بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها نیز با انجام کاشت ابرو ، بر  طبل  این بازار داغ کوبیده اند و سبب شده اند که افراد بیشتری تمایل به داشتن چنین ابروهای شکیل و ضخیم و پرپشت داشته باشند .

این کار در اکثر شهرهای ایران به نحو احسنت انجام میگردد و در مرکز کاشت ابرو در کرج نیز همه روزه افراد زیادی با مراجعه به کلینیکها و مراکز کاشت ابرو خواهان داشتن چنین ابروانی هستند.

طبق آنچه که در سایت پاسخ تو میگذرد ابتدا به معرفی مرکز کاشت ابرو در کرج میپردازیم و سپس درباره کاشت ابرو نکات مهمی را بیان میکنیم تا با در نظر گرفتن این نکات کاشت ابرو خود را انجام دهید .

مرتبط بخوانید : کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج

معرفی کلینیک کاشت ابرو در کرج

کاشت ابرو بر خلاف دیگر تکنیک های زیبایی که بر روی ابروها انجام می شود ، یک روش درمانی است که در آن موهای قسمتی از سر فرد به ابروهای او منتقل می شود ، به همین دلیل یک روش دائم برای ترمیم ابروها است.

برای اینکه بتوانید به نتایج مطلوب خود برسید ، توصیه می کنیم بهترین مراکز کاشت ابرو در کرج را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در کرج را معرفی کرده ایم :

کلینیک صورتی

کاشت ابرو در کرج

  • آدرس : کرج ، گوهر دشت
  • تلفن تماس : 026342133 _ 026340922

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در کرج 

آیا میزان تراکم کاشت ابرو اختیاری است ؟

دکتر خوب برای کاشت ابرو در کرج

سوال پر تکراری که درباره کاشت ابرو در کرج وجود دارد این است که آیا میزان تراکم ابروها به اختیار زیباجو است یا گروه تکنسین و پزشک این میزان از تراکم ابروها را تشخیص میدهند و مورد عمل قرار میدهند؟

جواب این سوال تقریبا با جواب تمام سوالهایی از این دست یکی میباشد ، چرا که در اکثر عملهای زیبایی نظر زیبا جو بسیار مهم است و کارشناسان و پزشکان به هیچ وجه وجه نظر خود را اصلح بر نظر بیمار نمیدانند ولی از آنجا که متخصصین با انجام پرتکرار عملهای زیبایی تجربه های زیادی دارند ، به طور کلی باید به نظر مشورتی آنها توجه داشت .

توضیحات دکتر خوب برای کاشت ابرو در کرج

درباره کاشت ابرو در کرج هم نظر زیباجو مهم است ولی بهتر است به نظرات پزشک و تکنسین درباره مدل و میزان تراکم هم اهمیتی ویژه داد.تا نتیجه کار با همفکری زیبا جو و تیم متخصص بهترین اتفاق ممکن را رقم زند.

البته درباره کاشت ابرو این نکته اهمیت زیادی دارد که فردی که عمل کاشت را انجام میدهد بداند که برای داشتن ابروهای شکیل و زیبا حتما نباید کاشت ابروی پهنی داشته باشد.

امروزه شاهد کاشت ابرو با تراکم بالا هستیم ، در صورتیکه این حجم از تراکم یک موضوعی است که میان مردم مرسوم گردیده ، و به هیچ وجه یک موضوع ثابت نیست ، و شما میتوانید کاشت ابرو با حجم و تراکم خود داشته باشید که به ظاهر شما می آید.

ممکن است چندی بعد ابروانی با تراکم بالای کاشت اصلا به روز و زیبا نباشند، بنابراین باید میزانی را برای کاشت ابرو در نظر بگیرید که برای همه دورانهای زندگی زیبا و شکیل باشد و به مدهای رایج در یک دوره کوتاه اهمیت ندهید .

بنابراین به طور کلی اگر قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید بدانید که میتوانید میزان تراکم ابرو را انتخاب کنید یعنی تراکم کم ، متوسط ، و یا تراکم زیاد ، و اکثر کلینیکها هم میزان هزینه را بر حسب این میزان تراکم محاسبه خواهند کرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج 

چگونگی کاشت ابرو طبیعی در کلینیک کاشت ابرو 

بهترین مرکز کاشت ابرو در کرج

عمل پیوند ابرو و یا همان کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج  به گونه ای است که فرد بعد از انجام یک سری آزمایشات بالینی از طریق آزمایش خون و همچنین سنجش  بانک موی خودش ، در روزی که تعیین برای کاشت ابرو میشود ، آماده برای انجام این عمل میگردد.

ابتدا از موهای سر و ترجیحا از موهای کناره گوش که شباهت بیشتری به ابرو دارند مقداری مو برداشت میشود و در جای مخصوص در ناحیه ابرو کاشته میشود .

بعد از چند روز ابروهای جدید شروع به ریزش میکنند و این امر کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد ، جوانه زدن موهای جدید تقریبا سه ماه طول میکشد و در طی نه ماه فرایند رشد کامل میگردد ، و موهای دائمی برای همیشه در ناحیه ابرو نشسته اند. بعد از دو هفته شما باید به کلینیک مراجعه کنید تا نتیجه عمل دیده شود و کوتاهی ابرو و اصلاح اولیه توسط فردی که ابروهای شما را کاشت کرده است انجام گیرد.

شما بعد از 9 تا 1 سال بعد فرم نهایی ابروها را خواهید دید. در این مسیر ممکن است برای کسب نتیجه بهتر از روشهای مزوتراپی ابرو نیز استفاده کنید. البته این روش برای همه افرادی که عمل کاشت ابرو را داشتند توصیه نمیگردد.

روش های کاشت در بهترین کلینیک کاشت ابرو در کرج

کلینیک کاشت ابرو در کرج

روش کاشت ابرو fit در بهترین کلینیک کاشت ابرو در کرج

در این روش فولیکولهای مو به طور دستی خارج میشود. و در ابرو جاگیر میشوند. در این روش نیازی به تراشیدن موی سر نمیباشد . و یکی از روشهای پر طرفدار به خاطر عملکرد خاص در این روش است. و ظاهر فرد دستخوش تغییر نمیشود.

روش کاشت ابرو sut

در این روش که تا حدی زیر مجموعه روش fit میباشد ، به دلیل اینکه هولدر دستی نیست و مکانیکی است فولیکول مو کمتر دچار آسیب میشود و به همین علت طرفداران خاص خود را در مرکز کاشت ابرو در کرج دارد .همچنین از این روش برای مردان و زنان در سنین مختلف استفاده میگردد.

روش کاشت ابرو mfit

در این روش کاشت فولیکول مو با دقت بیشتری توسط یک دستگاه که بسیر دقیق است بدون بریدگی پوست سر ، مو استخراج میکند. و بنابراین فولیکول بیشتری با آسیب کمتر به پوست سر بدست می آید.

در این مقاله سعی شد آشنایی مختصری با امر کاشت ابرو به شما مخاطبان سایت داده شود  . شما همراهان همیشگی تجربه ای در زمینه کاشت ابرو در کرج داشتید  با ما از طریق ارسال دیدگاه های خود در میان گذارید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مراکز معتبر کاشت ابرو در شهرهای دیگر سایر مقالات ما را مطالعه بفرمایید : کاشت ابرو در مشهد ، کاشت ابرو در اصفهان ، کاشت ابرو در تهران .

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز کاشت ریش در کرج

مراحل کاشت ابرو کرج

 کاشت ابرو در کرج

کاشت ابرو در چندین مرحله انجام می شود که هر یک در نتیجه نهایی تاثیر گذار است ؛ این مراحل به شرح موارد زیر است :

طراحی شکل ابرو با توجه به صورت زبباجو

ابتدا پزشک بر اساس خواسته و نیاز بیمار و همینطور موضوع زیبا شناسی، ابرو را بر اساس دیگر اجزای صورت بیمار طراحی می کند.

خروج گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو

 در این مرحله پزشک تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو مراجعه کننده را از بانک موی او استخراح می کند. برای رسیدن به ابروهایی پرپشت و ضخیم به 50 الی 100 گرافت نیاز است.

بی حسی موضع کاشت ابرو کرج

 در این مرحله برای کاشت ابرو از بی حسی موضعی استفاده می شود و نیازی به بیهوشی عمومی نیست. با تزریق دارو بی حسی موضغی ، کاشت ابرو بدون درد و ناراحتی انجام می شود.

استخراج فولیکول های مو توسط دکتر خوب برای کاشت ابرو در کرج

 برای برداشت فولیکول های مو بر اساس شیوه کاشت ابرو ، از روش های مختلفی استفاده می شود و این مرحله تفاوت اصلی میان روش های مختلف نیز می باشد. به طوری که ممکن است پزشک طی این مرحله اقدام به برداشت نواری (روش FUT) یا استخراج واحدهای فولیکولی (روش FIT) نماید.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در کرج 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو  هستند ؟

کلینیک کاشت ابرو در کرج

افرادی که دارای شرایط لازم برای کاشت ابرو باشند . کاندیدای مناسبی می باشند و پس از کاشت ابرو نیز می توانند به نتایج مثبت و رضایت بخشی برسند. پزشکان متخصص بر این باور هستند که افرادی که دارای شرایط زیر باشند ، بهترین کاندید برای کاشت ابرو هستند :

  • دسته ای از افراد به صورت مادرزادی و یا ژنتیکی دارای ابروهای نازک و کم پشتی هستند و موهای ابروهای آن ها رشد نکرده است.
  • افرادی که از فرم و حالت ابروهای خود رضایت کافی ندارند.
  • اشخاصی که به دلیل سوختگی و داشتن جای بخیه نمیتوانند ابروان زیبایی داشته باشند.
  • افرادی که دارای بیماریهای زمینه ای هستند باید با پرشک متخصص مشورت کنند و در صورت اجازه پزشک اقدام به انجام کاشت ابرو کنند.
  • عده ای که ابروهای نازک و کم پشتی دارند.
  • دسته از خانم ها که ابروهای خود را تاتو کرده و یا هاشور کرده اند. و می خواهند با کاشت ابرو ، ابروهایی با ظاهر طبیعی تر داشته باشند.

مرتبط بخوانید: مرکز ماساژ کرج

ویژگیهای دکتر خوب برای کاشت ابرو در کرج

بهترین کاشت ابرو را زمانی خواهید داشت که به نکات کلیدی ذیل درباره انتخاب پزشک دقت کافی داشته باشید. چنانچه از قبل درباره پزشک و کلینیک تحقیق نکنید آثار جبران ناپذیری به زیبایی چهره و صورت خود وارد خواهید کرد.

  •  دکتر کاشت ابرو باید دانش کافی درباره کاشت و روشهای متفاوت آن داشته باشد.
  • دکتر باید بداند چه فرم ابرویی به کدام صورت می آید.
  • تسلط کامل بر روی مباحث زیباشناسی صورت داشته باشد.
  • دارای تجربه کافی در این زمینه باشد و مبتدی نباشد.
  • پزشک باید آلبومی از نتایج کاری خود داشته باشد.
  • با سلایق مختلف صبورانه برخورد کند.
  • برای عمل کاشت ابرو قیمت معقولی در نظر بگیرد.
  • از تمامی متدها و شیوخ های کاشت ابرو مطلع باشد.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز کاشت ابرو در کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز کاشت ابرو در کرج را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ابرو در کرج چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو به دلیل وجود متغییرهای فراوان بسیار متفاوت است و بنابراین نمیتوان هزینه واحدی برای آن عنوان کرد.

  • آیا کاشت ابرو دارای عوارضی نیز می باشد ؟

کاشت ابرو دارای عوارض کوتاه مدتی شامل جراحی طولانی ، بخیه های متعدد ، بیهوشی ، درد و خونریزی ، تورم در ناحیه صورت و قسمت چشم ها ، خط رویش و مدل غیر طبیعی و … می باشد.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام میشه درباره هزینه کاشت ابرو در شهر کرج یک اطلاعاتی بدید ؟

  2. سلام وقتتون بخیر ، کاشت ابرو چقدر طول میکشه و آیا در دوران بارداری میشه انجام داد ؟ ما کرج هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *