بوتاکس در گوهردشت کرج 💎 معرفی 5 مرکز تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج + نظرات

بوتاکس در گوهردشت کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

شادابی و زیبایی پوست از جمله دغدغه های اصلی زنان و مردان در جهان امروز می باشد. در حقیقت جلوگیری از روند پیری پوست از خواسته ها و آرزوهای دیرینه انسان ها است و برای رسیدن به این خواسته و آرزو نیز تلاش های زیادی را انجام داده اند. به طوری که امروزه از انواع روش های جوانسازی صورت برای به تعویق انداختن روند پیری در پوست و همینطور رفع آثار چین و چروک ناشی از آن استفاده می گردد. از جمله روش های پرطرفداری که برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود ، تزریق بوتاکس است. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با جزئیاتی از تزریق بوتاکس ، با بهترین مراکز تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج

معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج 

اگر ساکن گوهردشت کرج هستید و به دنبال بهترین مرکز تزریق بوتاکس در این محدوده می باشید ، می توانید به یکی از مراکز و کلینیک زیبایی که در ادامه معرفی کرده ایم، مراجعه کنید.

توصیه می کنیم پیش از دریافت نوبت مشاوره و تزریق بوتاکس در مراکز معرفی شده ، ابتدا با بررسی وبسایت و یا پیج اینستاگرام مرکز انتخابی و یا از طریق صحبت با مراجعه کنندگان ، از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می گردد ، اطمینان حاصل نمایید.

مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی و دکتر صادق میرزایی

بوتاکس در گوهردشت کرج

تزریق بوتاکس همانند سایر امور زیبایی برای نتیجه گیری مطلوب و حفظ سلامتی میبایست در مراکز معتبر و توسط پزشک انجام پذیرد. برای شما زیباجوی ساکن گوهردشت که کیفیت خدمات و نتیجه گیری از بوتاکس ، در عین حفظ سلامتی در اولویت است، این مرکز زیبایی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

خدمات این مرکز :

  • تزریق بوتاکس ، اصلاح لبخند لثه ای
  • تزریق فیلر لب روسی،عروسکی، نچرال
  • تزریق تخصصی فیلر زیرچشم – تزریق فیلرگونه
  • کانتورینگ طبیعی صورت
  • تزریق چربی صورت و دست
  • لیفت صورت و ابرو با نخ
  • لیزر موهای زائد – کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی صورت و مو
  • پی آر پی – جوانسازی صورت
  • پلکسر بینی و پلک
  • برداشت خال

اینستاگرام : Dr.nakhaei_Dr.mirzaee@

با مشاهده نمونه کارها در پیج اینستاگرام با خیال راحت از انتخاب پزشک مطمئن باشید.

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴  –   واتساپ :

آدرس : کرج ، گوهردشت ،بلوار مؤذن ، نبش خیابان اشتراکی شمالی ، جنب املاک آداک – مطب دکتر سودابه نخعی

لوکیشن : مسیریابی

سایر مراکز تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج

کلینیک سدنا

بوتاکس در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، سر نبش 5 اصلی ، فاز 2 ،
  • شماره تماس : 0936961310

مرتبط بخوانید: دندانپرشکی کرج گوهردشت

مرکز تزریق بوتاکس دکتر پرناز پروندی

بوتاکس در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، ابتدای خیابان مطهری
  • شماره تماس :02634453698

مطب پوست مو و زیبایی آرو

بوتاکس در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، بین سوم و چهارم اصلی
  • شماره تماس :0263421913

کلینیک‌ کایا

بوتاکس در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، خیابان اصلی گوهر دشت
  • شماره تماس : 0936708304

مرکز تزریق بوتاکس آلا

بوتاکس در گوهردشت کرج

  • آدرس : گوهردشت ، فلکه اول ،
  • شماره تماس : 0263409313

ما برای تکمیل لیست بهترین مرکز تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج به کمک شما همراهان گرامی سایت نیز نیاز داریم تا بتوانیم بهترین پزشکان را با توجه به تجربه مراجعین معرفی کنیم. بنابراین در صورتی که در این زمینه پزشک کاربلد و مجربی را می شناسید ، حتما ایشان را در بخش نظرات معرفی کنید.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر کرج گوهردشت

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نوعی سم است که از نوعی باکتری به نام کلستریدیوم گرفته میشود. و با تزریق بوتاکس عضلات نواحی تزریق فلج گشته و مانع ایجاد خطوط اضافی یا چین و چروک میگردد.

این سم برای انسان در مقادیر بالا کشنده است. ولی آن مقداری که در مصارف زیبایی استفاده میگردد کاملا ایمن و بی خطر است و سبب میشود عضلات ناحیه تزریق فلج شوند و حرکت و انقباض نداشته باشند.چرا که همین انقباضات عضله سبب ایجاد چین و چروک بر روی چهره انسان میشود.

مرتبط بخوانید :مرکز کاشت ناخن در گوهردشت کرج 

نواحی تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج

بهترین دکتر بوتاکس در گوهردشت کرج

با توجه به اینکه شما به دنبال چه کاربردی از بوتاکس می باشید ، نواحی تزریق آن نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. اصلی ترین نواحی تزریق بوتاکس را به همراه کاربردی که این ماده در این نواحی دارد ، در ادامه آورده ایم.

خطوط اخم

خطوط اخم (گلابلا ) خطوطی عمومی می باشند که در میان ابروها ظاهر می گردند. در زمان هایی که فرد خسته است و یا عصبی می باشد ، این خطوط دارای جلوه بیشتری هستند.

با تزریق بوتاکس در میان دو برو ، خطوط اخم کاملا صاف می شوند و ظاهر جوان تر و آرام تر به نظر می رسد. به طوری که امروزه رایج ترین و بهترین روش برای رفع خطوط اخم ، تزریق بوتاکس به شمار می رود.

بوتاکس پیشانی در گوهردشت

بوتاکس در گوهردشت کرج

از اولین نشانه های افزایش سن و بروز نشانه های پیری ، ایجاد خطوط ظریف تا عمیق در قسمت پیشانی می باشد. اما برخی از افراد در قسمت پیشانی خود چروک های بسیاری دارند که همین موضوع سبب می شود سن آن ها بیشتر از واقعیت دیده شود.

ظهور خطوط عمیق در ناحیه پیشانی به دلایل مختلفی شامل ژنتیک ، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ، مصرف دخانیات ، عادات بد رفتاری و … اتفاق می افتد. هر چه این خطوط عمیق تر شوند ، به همان اندازه درمان آن ها نیز سخت تر می شود.

بوتاکس تا حدودی می تواند خطوط پیشانی را از بین ببرد و در رفع چروک های سطحی به صورت کامل موثر می باشد. ضمن اینکه پس از تزریق بوتاکس نیز از ایجاد چین و چروک های بیشتر و عمیق تر شدن آن ها نیز جلوگیری می کند.

خطوط بینی

احتما متوجه شده اید وقتی دهان خود را بیش از اندازه باز می کنید و یا در زمان خندیدن ، در قسمت بالای بینی شما چروک های نسبتا ریزی نمایان می شوند. در صورتی که این چین و چروک ها عمیق شوند ، در زیبایی چهره نتیجه منفی می گذارند. با تزریق بوتاکس در دو طرف بینی ، از عمیق شدن این خطوط جلوگیری می گردد.

بوتاکس ابرو در گوهردشت کرج

از جمله مشکلاتی که با افزایش سن رخ می دهد ، افتادگی ابروها است. البته برخی از افراد به صورت ژنتیکی دچار این مشکل می باشند که روش های مختلفی برای لیفت آن وجود دارد. یکی از روش های موثر برای لیفت و بالا بردن ابروها ، تزریق بوتاکس است.

اطراف چشم‌ ها

با افزایش سن ، زمانی که لبخند می زنید ، برخی خطوط در اطراف چشم ها ایجاد می شوند که به آن ها خطوط پنجه کلاغی گفته می شود. خطوط پنجه کلاغی چهره را پیرتر نشان می دهند. از جمله قسمت هایی از صورت که در آن تزریق بوتاکس انجام می شود ، اطراف چشم ها هستند.

اطراف لب‌ ها

اطراف لب ها نیز مستعد چروک می باشند ، چراکه در زمان صحبت کردن‌ ، خندیدن‌ ، غذا خوردن‌ و … به عضلات این قسمت فشار وارد می شود. با تزریق بوتاکس می توان ضمن از بین بردن تمامی چین و چروک های ایجاد شده‌ در این ناحیه ، از ایجاد چین و چروک های جدید تر نیز جلوگیری کرد.

عوارض احتمالی بوتاکس در گوهردشت کرج

بوتاکس در گوهردشت کرج

بوتاکس یکی از شیوه ای زیبایی غیر تهاجمی و کم عارضه است که سالهاست امتحان خود را پس داده است و تاییده های مختلف بهداشتی را دارا میباشد ، اگر بوتاکس را در مراکز معتبر و زیر نظر یا توسط پزشک تزریق کنید احتمال مشاهده عوارض خاص بسیار کم خواهد بود اما بصورت کلی این شیوه هم مثل سایر موارد زیبایی عوارض محدود و زودگذری دارد که اجمالا به آنها اشاره میکنیم:

سرگیجه یا سردرد یا گلو درد

احتمال سرگیجه و گلودرد بعد از انجام بوتاکس وجود دارد ، البته این عارضه برای تمام افراد ایجاد نمیشود و عموما که حالت زودگذر است .

ضعف عضلانی بعد از بوتاکس در گوهردشت کرج

این دست عوارض بیشتر به حساسیت بدن به بوتاکس تزریق شده بر میگردد و همانطور که قبلا قید شد زودگذر است.

افتادگی پلک‌ها

افتادگی پلک ها مخصوصا بعد از تزرق بوتاکس پیشانی عارضه ای که یا بخاطر رعایت نکردن اصول بعد از بوتاکس از جمله پایین ننداختن سر تا حدود یک ساعت و یا استفاده از دوش آبگرم یا حضور در اماکن گرم ایجاد میشود و یا اینکه به مرکز نامعتبری مراجعه کرده اید و تزریق کننده بوتاکس تبحر لازم را نداشته است ، موارد استثنا هم وجود دارد که با تمهیدات پزشک شما بعد از مدت کوتاهی برطرف میشود.

کبودی و توردم در ناحیه تزریق

برای عدم ابتلا به این عارضه بهتر است بلافاصله از کمپرس یخ استفاده نمایید و همچنین قبل از انجام بوتاکس از داروهای رقیق کننده خون به ویژه آسپیرین به هیچ وجه استفاده ننمایید.

مشکل در تنفس و بینایی

این عارضه نیز از جمله موارد نادر است که بیشتر به حساسیت به بوتاکس مربوط میشود ، و تمهیداتی که پزشک متخصص انجام میدهد بزودی رفع میگردد.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل در گوهردشت کرج

توصیه دکتر تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج

دکتر تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج

دکتر تزریق بوتاکس میگوید ، هر چه میل زیبایی در جامعه بیشتر میشود افراد بیشتر به دنبال تزریق بوتاکس میروند، ولی در این میان باید سن تزریق بوتاکس رعایت گردد. به گونه ای که افراد زیر 25 سال و به خصوص زیر 18 سال نبایند برای خطوط اضافی که احتمالا در لعضی افراد وجود دارد به دنبال درمان بوتاکس باشند و باید راهکارهای دیگری را امتحان کنند.

بوتاکس برای پیشگیری از خطوط اضافه و یا درمان چین و چروک مناسب افراد بالای 25 تا 30 است. و در تزریق این ماده هم مانند هر امر زیبایی دیگر نباید زیاده روی کرد.

افراد زیر 25 سال اگر برای از بین رفتن چین و چروک کارهای مختلفی را انجام داده اند و این خطوط که عمدتا ارثی است از بین نرفت با یک پزشک متخصص زیبایی صحبت کنند و درباره تزریق بوتاکس از وی مشاوره بگیرند.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در گوهردشت کرج را معرفی کرده ایم.

  • آیا نزریق بوتاکس دارای عوارض جانبی نیز می باشد ؟

بوتاکس از روش های غیرتهاجمی است و دارای کمترین عوارض جانبی می باشد.

  • ماندگاری بوتاکس چقدر است ؟

بوتاکس جزو روش های دائمی نیست و اثرات آن پس از 4 الی 6 ماه از بین می رود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *