هایفو در گوهردشت 💎 معرفی 5 مرکز هایفو در گوهردشت

هایفو در گوهردشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز هایفو در گوهردشت را در این مقاله معرفی خواهیم کرد. هایفوتراپی جزو روش های ایمن و غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت به شمار می رود که از جمله کاربردهای آن لیفت صورت ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، سفت کردن بافت پوست و … است. با توجه به اثربخشی سریع روش هایفوتراپی ، امروزه از این خدمات زیبایی استقبال بالایی صورت گرفته است اما زمانی زیباجویان می توانند به نتیجه مطلوب برسند که برای دریافت این خدمات ، به بهترین مرکز هایفو در گوهردشت مراجعه کنند. اگر شما نیز مایل هستید بدانید بهترین مراکز هایفو در گوهردشت کرج کدام است ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی گوهردشت

بهترین مرکز هایفو در گوهردشت

با توجه به اینکه هایفوتراپی جزو خدمات زیبایی پرطرفدار است ، امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی ارائه می شود. به همین دلیل این سوال برای بسیاری از افراد وجود دارد که برای دریافت خدمات هایفوتراپی به کدام کلینیک زیبایی و یا مطب کدام دکتر مراجعه کنند تا بتوانند بیشترین نتیجه را از این روش دریافت کنند. در ادامه چند مرکز معتبر برای هایفو در گوهردشت را معرفی کرده‌‌ ایم.

مرتبط بخوانید: کامپوزیت دندان در گوهردشت

مطب دکتر اسدی 

هایفو در گوهردشت

  • آدرس : کرج ، فلکه اول گوهردشت ، خیابان دوم شرقی اصلی ، پلاک 12 ، طبقه 3
  • شماره تماس : 0263421566

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

کلینیک زیبایی رخ

هایفو در گوهردشت

  • آدرس : کرج ، گوهردشت ، ابتدای بلوار شهرداری ، 200 متر پایینتر از شهرداری منطقه 7 ، نبش اتوگالری سورن، مطب دکتر کیوان وثوقی
  • شماره تماس : 0263448920

مرتبط بخوانید: کاشت مژه گوهر دشت کرج

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی در حقیقت امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است که از آن به عنوان یکی از جدیدترین روش های درمانی برای لیفت و سفت تر کردن‌ بافت پوست استفاده می شود.

برای انجام روش هایفوتراپی نیازی به ایجاد هیچ گونه برش و یا بیهوشی نیست و جزو بهترین جایگزین ها برای لیفت صورت با جراحی است و دارای تاثیر بسیاری در لیفت پوست صورت می باشد.

در این روش امواج فراصوت به صورت متمرکز به لایه ای از پوست در ناحیه تحت درمان وارد می شوند و منجر به تحریک کلاژن سازی در آن ناحیه می گردند. در نتیجه این فرآیند ، بافت پوست محکم تر می شود و چین و چروک های آن از بین می روند.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در گوهردشت

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم.

  • هایفوتراپی از جمله روش های غیرتهاجمی است که برای انجام آن هیچ برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود ، ضمن اینکه در آن اشعه مضر و خطرناکی نیز استفاده نمی گردد.
  • این خدمات زیبایی فقط بافت مورد نظر را مورد هدف قرار می دهد و هیچ گونه صدمه ای را به بافت های مجاور وارد نمی کند.
  • جوانسازی با هایفوتراپی فقط در چند جلسه انجام می شود و زیباجویان می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزانه خود باز گردند.
  • این روش زیبایی کمترین عوارض جانبی را دارد.

مرتبط بخوانید : بوتاکس در گوهردشت کرج

مراحل انجام هایفوتراپی

برای آغاز هایفوتراپی در گوهردشت کرج ، پزشک ابتدا ناحیه تحت درمان را تمیز می کند. برای انجام هایفوتراپی بسیار مهم است که صورت عاری از هر گونه لوازم آرایش و یا آلودگی باشد.

در مرحله بعد ، ژل جوانسازی بر روی پوست ناحیه مورد نظر قرار می گیرد و سپس دسته مخصوص دستگاه بر روی پوست قرار داده‌ می شود و درمان آغاز می گردد. در این فرآیند امواج کوتاه اولتراسوند در زیر پوست منتشر می شود.

هر جلسه هایفوتراپی معمولا بین 30 الی 90 دقیقه طول می کشد. اغلب افرادی که هایفوتراپی را انجام می دهند ، دردی را احساس نمی کنند و تعداد کمی در این روش درد خفیفی را متوجه می شوند که می توان برای آن ها از بی حس کننده موضعی استفاده نمود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرج

ویژگی های بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج

هایفو در گوهردشت

بهترین مرکز هایفوتراپی گوهردشت دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر مراکز متمایز می کند. در ادامه به این ویژگی ها اشاره کرده‌ ایم.

بهره مندی مرکز هایفو در گوهردشت از مجوز های لازم

هایفوتراپی در دسته بندی روش های درمانی غیرتهاجمی قرار دارد. اما انجام این روش زیبایی برای بیماران نیازمند دانش و تخصص بالایی می باشد. به همین دلیل افراد باید برای انجام آن به بهترین دکتر هایفوتراپی که دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته است ، مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید که به مراکز هایفوتراپی مراجعه کنید که دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد و صلاحیت تیم درمانی آن که خدمات هایفوتراپی را ارائه می دهند ، تائید شده باشد.

حضور پزشک متخصص در تمامی مراحل درمان

پس از حضور بیمار در مرکز هایفوتراپی ، ابتدا توسط پزشک معاینه می شود. سپس تمامی مراحل درمان تحت نظارت پزشک برای او انجام می گردد. بسیار مهم است که در بهترین مرکز هایفوتراپی حتما پزشک متخصص حضور داشته باشد و بر مراحل کار نظارت کند. لازم به ذکر است که تائید مناسب بودن هایفوتراپی برای بیمار ، توسط پزشک صورت می گیرد.

مجهز بودن‌ مرکز هایفو در گوهردشت به بهترین دستگاه

در بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج ، از بهترین و مجهزترین دستگاه ها که مطابق با جدیدترین استانداردها و متدهای روز طراحی شده‌ اند ، استفاده می شود. قطعا استفاده از دستگاه های جدید ، در کیفیت نتیجه نهایی نیز تاثیرگذار است.

ارائه نمونه کار

از جمله مواردی که می توانید از طریق آن از کیفیت کار یک مرکز هایفوتراپی اطمینان به دست آورید ، نمونه کارهای یک مجموعه است. به سراغ مجموعه هایی بروید که مراجعه کنندگان زیادی دارند و نمونه کارهای بسیاری را از طریق شبکه مجازی و یا سایت خود ارائه کرده‌ اند که با بررسی آن ها می توانید از کیفیت کار مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در گوهردشت کرج

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز هایفو در گوهردشت کجاست ؟

بهترین مرکز هایفو در گوهردشت را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هایفوتراپی در گوهردشت برای چه کسانی مناسب است ؟

هایفوتراپی برای افراد با رده سنی 30 الی 70 سال ، افراد با شل شدگی پوست صوررت و با چین و چروک های سطحی و … مناسب است.

  • هزینه هایفو در گوهردشت چقدر است ؟

هزینه هایفو در گوهردشت وابسته به تعداد جلسات ، وسعت ناحیه تحت درمان ، میزان چین و چروک های صورت و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *