کامپوزیت دندان در گوهردشت 💎 معرفی 5 دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت

کامپوزیت دندان در گوهردشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت کدام دندانپزشک است ؟ کامپوزیت یک ماده خمیری شکل است که از جنس رزین می باشد و در رنگ های مختلفی مشابه به رنگ دندان وجود دارد. دندانپزشک این ماده خمیری را بر روی سطح دندان قرار می دهد و سپس آن را با استفاده از اشعه مخصوصی محکم می کند. کامپوزیت از جمله روش های درمانی در دندانپزشکی است که در آن ، ضمن اینکه هدف ترمیم دندان ها است ، دندانپزشک فرم دندان ها را برای داشتن ظاهری بهتر نیز بهبود می بخشد. در صورتی که شما نیز علاقه مند به استفاده از روش کامپوزیت دندان هستید ، برای دریافت بهترین نتیجه باید به سراغ دندانپزشک های متخصص و نام آشنا در این زمینه بروید. برای آشنایی با بهترین کامپوزیت دندان در گوهردشت در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید.

مرتبط بخوانید : هایفو در گوهردشت

معرفی بهترین دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت

در برخی موارد ، افراد به دلایل مختلفی از جمله دندان قروچه ، خوردن غذاهای سفت ، شکستن تخمه و … با مشکلاتی شامل شکستگی دندان و یا لب پریدگی مواجه می شوند. یا فاصله دندانی در برخی از افراد بسیار زیاد است و همین موضوع ظاهر نازیبایی را ایجاد می کند. در صورتی که شما نیز علاقه مند به داشتن لبخندی زیبا هستید ، توصیه می کنیم به بهترین دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت مراجعه کنید و از خدمات کامپوزیت دندان بهره مند شوید.

کلینیک زیبایی پارس

کامپوزیت دندان در گوهردشت

  •  آدرس : کرج ، گوهردشت ، خیابان اصلی ، نبش ۱۲
  •  شماره تماس : 09901241464

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی کرج گوهردشت

کلینیک دندانپزشکی تخصصی مادر

کامپوزیت دندان در گوهردشت

  • آدرس : کرچ ، گوهردشت ، خیابان آزادی
  • شماره تماس : 02634427232

مرتبط بخوانید : بوتاکس در گوهردشت کرج

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان از جمله روش های زیبایی و ترمیمی در دندانپزشکی است که هدف از آن تغییر رنگ دندان ها ، تغییر شکل دندان ها ، تغییر اندازه دندان و بهبود ظاهر آن ها است. در حقیقت دندانپزشک از مواد کامپوزیت که دارای رنگ و بافتی مشابه با دندان های طبیعی است ، استفاده می کند تا فرم و اندازه دندان ها را بهبود ببخشد.

با استفاده از کامپوزیت ، می توان دندان های نامنظم ، شکسته و آسیب دیده را ترمیم کرد. دندانپزشک پس از قرار دادن مواد کامپوزیت بر روی دندان ها ، از اشعه مخصوصی استفاده می کند و بافت دندان ها را سفت تر می کند. درحقیقت کامپوزیت برای بهبود ظاهر دندان ها و برقراری سلامت آن ها بسیار مهم است. در صورتی که دندان های شما نامنظم هستند و یا آسیب دیده اند ، بدون درد و در بازه زمانی کوتاهی ، می توانید مشکل ظاهری آن ها را رفع نمایید.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر کرج گوهردشت

مزایای کامپوزیت دندان در گوهردشت

کامپوزیت دندان در گوهردشت

کامپوزیت دندان دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‌ ایم.

  • کامپوزیت‌ از روش های سریع و آسان برای رفع مشکلات ظاهری دندان شامل نامرتبی ، کجی کم ، کوتاهی و … می باشد.
  • با استفاده از کامپوزیت ، به راحتی می توان انواع مشکلات دندانی شامل شکاف دندان ، شکاف لب ، پوسیدگی ، شکستگی های جزئی ، ترک و … را درمان کرد.
  • قیمت کامپوزیت دندان در گوهردشت در مقایسه با خدمات مشابه از جمله لمینت بسیار مناسب تر است.
  • در صورتی که کامپوزیت دندان آسیب ببیند ، به راحتی قابل ترمیم خواهد بود.
  • تنوع رنگی کامپوزیت دندان بالاست و می توان برای داشتن نتایج طبیعی ، آن را همرنگ با دندان های خود فرد انتخاب نمود.
  • انجام کامپوزیت دندان بسیار سریع و بدون درد انجام می شود و در اغلب موارد در یک جلسه صورت می گیرد.
  • در تکنیک های جدید کامپوزیت دندان در گوهردشت نیازی به تراشیدن سطح دندان نیست و یا فقط مقدار کمی از سطح دندان تراشیده می شود.
  • در صورتی که پوشش کامپوزیتی دچار شکستگی شود و یا ترک بردارد ، به راحتی و با هزینه کم قابل ترمیم است. این در حالی است که برای ترمیم پوشش های سرامیکی ، نیاز به ساخت یک واحد جایگزین در آزمایشگاه خواهد بود.
  • طول درمان کامپوزیت دندان در گوهردشت بسیار کوتاه است و تنها در یک جلسه ، امکان کامپوزیت کردن تمامی دندان ها وجود دارد.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل در گوهردشت کرج

قیمت کامپوزیت دندان در گوهردشت

با توجه به افزایش نرخ ارز و اینکه مواد اولیه مورد استفاده برای کامپوزیت دندان ها وارداتی هستند ، هزینه های کامپوزیت دندان در گوهردشت نیز افزایش پیدا کرده است. البته صرفا نرخ ارز و قیمت مواد کامپوزیت مورد استفاده در تعیین هزینه نهایی کامپوزیت دندان تاثیرگذار نمی باشد و عوامل متعددی در تعیین قیمتی که باید برای کامپوزیت دندان در گوهردشت پرداخت نمود ، تاثیرگذار هستند.

علاوه بر برند و کیفیت مواد کامپوزیت ، میزان مهارت ، تجربه و تخصص دندانپزشک انتخابی شما نیز بر روی قیمت نهایی کامپوزیت دندان در گوهردشت‌ تاثیر می گذارد. از سویی دیگر هر چه تعداد واحدهایی که نیاز به کامپوزیت دارند ، بیشتر شود ، در نهایت شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. برخی افراد اقدام به کامپوزیت تمامی دندان های خود می کنند ، برخی دیگر فقط 10 و یا 8 واحد را کامپوزیت می کنند. تعداد واحدها به طور مستقیم در تعیین قیمت کامپوزیت دندان در گوهردشت موثر می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرج

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت ، کدام دندانپزشک است ؟

بهترین دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • قیمت کامپوزیت دندان در گوهردشت‌ چقدر است ؟

در تعیین قیمت کامپوزیت دندان در گوهردشت‌ موارد متعددی شامل دندانپزشک انتخابی ، تعداد واحد دندانی ، برند کامپوزیت مورد استفاده و … تاثیرگذار می باشند.

  • آیا تمامی افراد می توانند از خدمات کامپوزیت دندان در گوهردشت بهره مند شوند ؟

خیر ، دسته ای از افراد که دارای مشکلاتی شامل عفونت لثه ، مشکلات ساختاری دندان و … هستند ، نمی توانند از کامپوزیت دندان برای بهبود ظاهر دندان های خود استفاده کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *