کلینیک زیبایی عظیمیه 💎 معرفی 5 کلینیک زیبایی برتر عظیمیه + نظرات

کلینیک زیبایی عظیمیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک زیبایی عظیمیه ، کدام مرکز است ؟ در منطقه عظیمیه کرج کلینیک های متعددی توسط پزشکان با تخصص های مختلف راه اندازی شده اند. اگر می خواهید به یک مرکز مراجعه کنید تا تمامی خدمات زیبایی را پوشش دهد و بتوانید از خدمات آن استفاده کنید ، در ادامه برای آشنایی با بهترین کلینیک زیبایی عظیمیه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید:مرکز لیزر در عظیمیه کرج

معرفی بهترین کلینیک زیبایی عظیمیه کرج

افراد بسیاری از زنان و مردان در گروه های سنی مختلف به دریافت خدمات زیبایی علاقه مند هستند ، اما چالشی که پیش روی اغلب افراد وجود دارد ، این است که به کدام مراکز و کلینیک های زیبایی مراجعه کنند تا بتوانند ضمن دریافت خدمات زیبایی ، هزینه مناسبی را نیز پرداخت کنند و از کیفیت خدمات نیز احساس رضایت داشته باشند.

معتبر ترین کلینیک های زیبایی توسط متخصصین پوست و مو راه اندازی شده و اداره می شوند. به  مراکزی مراجعه کنید که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند و پزشکان فعال در آن ، در زمینه فعالیت خود تخصص دارند. بهتر است در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی فاکتورهای مختلفی شامل به روز و مدرن بودن تجهیزات کلینیک ، استفاده از تجهیزات یکبار مصرف ، بهداشتی بودن فضای کلینیک و… را نیز مدنظر قرار دهید.

در ادامه لیستی از بهترین کلینیک های زیبایی در منطقه عظیمیه کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه کلینیک معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما و همراهان گرامی وبسایت به اشتراک بگذارید.

کلینیک زیبایی افرا در عظیمیه کرج

برای شما زیباجوی عزیز ساکن کرج مخصوصا محدوده عظیمیه که بدنبال یک کلینیک زیبایی مطرح ، زیر نظر پزشک و مجهز به دستگاه های روز دنیا هستید ، این کلینیک زیبایی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. در ادامه به خدمات و مشخصات این مرکز اشاره میکنیم.

خدمات این کلینیک زیبایی:

  • جوان سازی و لیفت صورت با دستگاه هایفو اولترا و واژینال 2023
  • لیزر موهای زائد الکس دایود تیسوا 2023 باضمانت نامه کتبی
  • فشیال تخصصی با برند های تخصصی
  • تزریق انواع ژل و بوتاکس و مزو توسط پزشک
  • جوانسازی و رفع تیرگی با دستگاه co2
  • پاک کردن تتو،کک و مک و انواع لک با دستگاه لیزر کیوسویچ picosecend
  • فرم دهی سینه و باسن و رفع سلولیت با دستگاه g9kmk
  • برداشتن خال و اسکین تگ با دستگاه پلاسماجت

شماره تماس : 02691008585

واتساپ :

اینستاگرام : clinicafra_karaj@

آدرس : کرج – عظیمیه – میدان طالقانی – جنب اداره مخابرات – برج پارادایس – ط 10 – واحد 1002 کلینیک افرا    لوکیشن : مسیریابی

سایر کلینیک های زیبایی در عظیمیه

کلینیک زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک زیبایی عظیمیه

  • آدرس : ایران ، استان البرز ، کرج ، عظیمیه
  • شماره تماس : 0269101025

مرتبط بخوانید: کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

کلینیک‌ پوست ، مو و لیزر تاج

کلینیک زیبایی عظیمیه

  • آدرس : ایران ، استان البرز ، کرج
  • شماره تماس : 0263498000

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق چربی در کرج

کلینیک زیبایی تیامسیس

کلینیک زیبایی عظیمیه

  • آدرس : ایران ،استان البرز ، کرج ، عظیمیه
  • شماره تماس : 0263409015

در نظر داشته باشید که اگر برای دریافت خدمات قصد دارید به یکی از کلینیک های فوق مراجعه کنید ، حتما پیش از دریافت نوبت به صورت حضوری در کلینیک حاضر شوید و از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می گردد ، اطمینان حاصل کنید. می توانید برای این کار از مراجعه کنندگان حضوری این کلینیک ها پرس و جو کنید. مراجعه به شبکه های اجتماعی و یا وبسایت کلینیک مورد نظر نیز تواند کمک کننده باشد.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در عظیمیه

انواع خدمات زیبایی در کلینیک پوست عظیمیه کرج

کلینیک زیبایی عظیمیه کرج

در منطقه عظیمیه کرج کلینیک های زیبایی متعددی راه اندازی شده است. هر یک از این کلینیک های زیبایی به تناسب تجهیزاتی که در اختیار دارند ، خدمات زیبایی متنوعی را نیز برای ارائه به زیباجویان در نظر گرفته اند. در ادامه پیرامون رایج ترین خدماتی که در بهترین کلینیک های زیبایی ارائه می شود ، توضیحاتی را آورده ایم.

تزریق بوتاکس در کلینیک پوست عظیمیه کرج

از پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست ، بوتاکس می باشد. بوتاکس روشی غیر تهاجمی ، در دسترس ، کم هزینه و به صرفه و در عین حال با نتایج آنی می باشد. ماهیت بوتاکس نوعی سم به نام بوتولونیوم است اما در علم پزشکی برای کاربردهای درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بوتاکس در رفع چین و چروک های ریز و عمقی پوست در قسمت های مختلف صورت شامل پیشانی ، اطراف چشم ، خط خنده و … تاثیرگذار است. ضمن اینکه اگر از سنین پایین تر نیز اقدام به تزریق بوتاکس نمایید ، از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می کند.

تزریق‌ چربی‌

کلینیک زیبایی عظیمیه

در تزریق چربی پزشک از چربی بدن خود فرد استفاده می کند. به طوری که ابتدا از قسمت هایی از بدن فرد که در آن چربی تجمع پیدا کرده است ، شامل کنار ران ها ، شکم و … چربی را استخراج می کند. سپس بعد از تصفیه آن را به قسمت هایی از صورت که نیازمند حجم دهی است ، تزریق می کنند.

تزریق چربی مزیتی که نسبت به تزریق ژل و فیلرها دارد ، این است که در این روش به دلیل اینکه از چربی بدن خود فرد استفاده می گردد ، علائم آلرژیکی بعد از آن نمایان نمی شود. ضمن اینکه ماندگاری بیشتری نیز دارد.

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی کرج عظیمیه

از مهم ترین خدمات زیبایی که در اغلب کلینیک ها و مراکز زیبایی ارائه می شود ، لیزر موهای زائد است. تمامی افراد با رنگ پوست و موی متفاوت می توانند از لیزر موهای زائد برای رفع دائمی موهای بدن خود استفاده کنند.

برای لیزر موهای زائد از دستگاه های مختلفی شامل الکساندرایت ، دایود و ان دی یاگ استفاده می گردد. هر یک از دستگاه ها برای افراد با رنگ پوست و موی مشخصی مناسب است. توصیه می کنیم به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید تا تمامی دستگاه ها را موجود داشته باشند تا پزشک پس از معاینه شما بهترین دستگاه را پیشنهاد دهد. اینگوته پس از چند جلسه شرکت منظم در جلسات لیزر می توانید با موهای زائد بدن خود خداحافظی کنید.

تزریق فیلر یا ژل در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج

یکی از پر طرفدارترین خدمات کلینیک های زیبایی تزریق ژل یا فیلر است که برای جوانسازی ، پر کردن نواقص صورت ، برجسته سازی یا زاویه سازی صورت انجام میپذیرد . از جمله نواحی ای که معمولا مورد استقبال بیشتری برای تزریق فیل هستند عبارتند از :

  • تزریق ژل یا فیلر لب
  • تزریق فیلر خنده
  • تزریق فیلر گونه
  • فیلر زیر چشم
  • فیلر زاویه سازی صورت
  • فیلر چانه

مرتبط بخوانید : لیزر موهای زائد مردان کرج 

ویژگیهای کلینیک زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک زیبایی باید دارای ویژگیهایی باشد که بیان میگردد. چرا که هر امر زیبایی با پوست و مو و اعضای بدن و در نهایت با سلامت اعضا و جوارح ما سر و کار دارد و اگر این چنین خصیصه ها در آن یافت نگردد، به سلامت ما در وهله اول آسیب جدی وارد خواهد شدو در مراتب بعدی زمان و هزینه زیادی را از دست داده ایم و به هیچ نتیجه خاصی دست پیدا نکرده ایم.

این ویژگیها به قرار ذیل است:

  • کلینیک زیبایی باید معتبر باشد. این جمله را بارها شنیده ایم ولی چه چیزی سبب این اعتبار میشود؟ صد البته کسب مجوزهای لازم برای ایجاد یک کلینیک زیبایی از مراجعی که میتوانند این مجوزها را ارائه کنند.
  • به کلینیک مراجعه کنید که همه استانداردهای بهداشتی در آن مو به مو رعایت گردد. امری بدیهی است که کلینیک ها به دلیل اعمال زیبایی که انجام میدهند محیطهای مناسبی برای واگیر و سرایت بیماریها خواهند بود.
  • بهترین کلینیک ها ، بهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را دارند و از آن بهره میگیرند.
  • بهره گیری از تیم پزشکی و تیم درمان مجهز و زیر نظر بودن تمامی کارهای زیبایی توسط پزشک دوردیده و متخصص.
  • استفاده از مواد زیبایی با کیفیت و مرغوب در امر زیبایی . یک کلینیک زیبایی متعهد نباید برای سود بیشتر تن به استفاده از مواد نامرغوب و تقلبی بدهد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج 

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک زیبایی عظیمیه کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی عظیمیه را معرفی کرده ایم.

  • آیا در بهترین کلینیک زیبایی عظیمیه خدمات جراحی های زیبایی نیز ارائه می شود ؟

در برخی از کلینیک های زیبایی برخی جراحی های زیبایی شامل جراحی بینی ، جراحی زیبایی گوش ، جراحی پلک و … انجام می شود.

  • هزینه تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک زیبایی عظیمیه چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک های زیبایی عظیمینه وابسته به محل تزریق و مقدار بوتاکس مورد نیاز متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *