مرکز لیزر در تبریز 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در تبریز

مرکز لیزر در تبریز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مرکز لیزر در تبریز ، مرکزی است که به شما کمک میکند تا از شر موهای زائد خود به راحتی خلاص گردید، لیزر موهای زائد بدن تکنولوژی است که به مدد بشر امروزی آمد ، تا دغدغه بشر در این موضوع را بتواند حل کند. لیزر رفته رفته به یک امر زیبایی برای بدن تبدیل شده و همه روزه تعداد زیادی از مردم راغب به انجام این امر میگردند، مرکز لیزر در تبریز هم همانند بسیاری از مراکز لیزر در ایران مخاطبان فراوانی دارند.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل گونه در تبریز

فهرست بهترین مرکز لیزر در تبریز

ما در این مقاله سعی میکنیم تعدادی از مراکز معتبر لیزر در تبریز را به شما معرفی کنیم و در ادامه مطلب به توضیحاتی درباره لیزر موهای زائد بپردازیم.

مرکز لیزر و خدمات زیبایی جهان

مرکز لیزر در آبرسان تبریز

این مرکز مجهز به دستگاه لیزر آمریکایی پرتوان prime lase برای لیزر موهای زائد در تعداد جلسات کم ( ۴ جلسه تضمینی ) و زمان کمتر ( فول بادی در ۱۵ دقیقه ) دارای نشان گلد استاندارد جهان ، تاییدیه وزارت بهداشت ایران ، FDA آمریکا ، CE اروپا . تنها دستگاه از بین برنده کامل موهای کرکی بصورت تضمینی . دارای هندپیس prime V برای درمان کامل ۱- عروق واریسی و ورید های پا ۲- کلوئید( گوشت اضافی) ۳- جای زخم های قدیمی و عمل های جراحی ۴- درمان جای جوش ۵- درمان جوش های قرمز و ملتهب صورت و بدن بصورت دائمی ۶-زگیل ۷- پسوریازیس ۸- روزاسه ۹- ماه گرفتگی ها و همانژیوم ها ( خال های قرمز رنک پوست ) ۱۰- ترک های پوستی ناشی از چاقی و بارداری ۱۱- جوانسازی صورت می باشد.

سایر خدمات این مرکز :

  • تزریقات بوتاکس( ایرانی ، کره ای ، انگلیسی)
  • انواع ژل و فیلر
  • مزوژل( زیرچشم،جوانساز،آبرسان )
  • مزوتراپی ( جوانساز، لاغری ، ضد جوش، ضدلک،لیفت )
  • میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ
  • پی آر پی (جوانساز و ریزش مو ) و بایو فیلر (پلاسما ژل)
  • لیفت با نخ
  • خال برداری
  • خدمات تخصصی لاغری( آنالیز،مشاوره تخصصی،رژیم تخصصی،مزوهای درمانی،دستگاه های تخصصی مربوطه)

شماره تماس:

واتساپ :    

آدرس : خیابان آزادی    لوکیشن:

مرتبط بخوانید: املاک در تبریز

مرکز لیزر و زیبایی آنا

مرکز لیزر تبریز

خدمات این مرکز لیزر و زیبایی:

  • لیزر موهای زاید با دستگاه های بروز دنیا
  • تزریق بوتاکس و ژل در نواحی مختلف
  • مزوتراپی مو و جوانساز و چربی سوز
  • لاغری با دستگاه آر اف
  • هایفوتراپی و جوانسازی پوست
  • رفع تتو ، رفع خال و لک های پوستی
  • کربوکسی – مزونیدلینگ
  • بلفاروپلاستی ( جراحی زیبایی پلک )
  • لابیاپلاستی
  • کاشت مو

تلفن مشاور و نوبت دهی:    واتساپ :

اینستاگرام :‌

آدرس: تبريز – وليعصر      لوکیشن :

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در تبریز

بهترین دکتر لیزر پوست در تبریز

مرکز لیزر در تبریز دارای استانداردهای مورد تایید درباره یک مرکز لیزر حرفه ای میباشد ، که در ذیل به آن اشاره میکنیم.

دستگاههای مدرن و پیشرفته 

اکثر مرکز لیزر در تبریز مجهز به آخرین دستگاههای به روز دنیا میباشد . اهمیت به روز بودن و مدرن بودن دستگاههای لیزر بسیار زیاد است ، چرا که همه روز متخصصین این امر دستگاههایی را تولید میکنند که سبب میشود مشتریان لیزر از درد کمتری برخوردار شوند و  نقش اثر بخش زیادی در انجام یک لیزر موفق ایفا میکنند . اکثر دستگاههای امروزی مجهز به سیستم خنک کننده است و طول موج های کمتری دارند و سلامت سلولی رو بیشتر از پیش تامین میکنند.

مکان بهداشتی

در مرکز لیزر در تبریز به شدت به بهداشت توجه میشود . دستگاهی که همگان از آن استفاده میکنند باید به طور دائم به تمیزی و نظافت آن بها داد. و همچنین به طور کلی تمامی مراکز زیبایی و کلینیکها به دلیل مراجعات زیاد مخاطبانشان باید بهداشت را کاملا رعایت کنند.

بهترین دکتر لیزر پوست در تبریز

امر لیزر یک امر تخصصی هست و هر کسی دانش انجام این عمل را ندارد ، بنابراین امر لیزر را باید پزشک یا تکنسین دوره دیده و مجرب انجام دهد، در مرکز لیزر در تبریز این کلینیکها از پزشک و تیم حرفه ای برای این امر برخوردارند.

مرتبط بخوانید: آموزشگاه کاشت مژه در تبریز 

 توضیحات بهترین دکتر لیزر پوست در تبریز درباره لیزر

مرکز لیزر تبریز

درباره لیزر همیشه بایدها و نبایدهایی وجود دارد که مورد سوال افرادی است که میخواهند لیزر شوند، ما در این مقاله سعی کرده ایم گلچینی از این سوالها و دغدغه های مربوط به لیزر را بیان کنیم تا افراد علاقه مند به لیزر بدون شایعات متدوال و اظطراب به امر لیزر بپردازند.سوالات به ترتیب در ذیل آمده است:

با انجام لیزر در مرکز لیزر در تبریز سرطان میگیریم؟

باور غلطی که درباره لیزر وجود دارد این است که پرتوهای ساطع شده از لیزر سرطان زا است ، ولی این طور نیست اشعه لیزر هیچگاه به عمق سلولهای بدن نمیرسد و سبب تحریک سلولهای سرطانی نمیگردد.

چرا طول موج به کار رفته در دستگاهای لیزر به هیچ وجه آسیبی به سلولهای انسان نمیرساند و صرفا برای سست شدن فولیکولهای  مو به کار میرود.به همین علت دانشمندان رابطه ای بین لیزر و سرطان نتوانسته اند پیدا کنند.

آیا با انجام لیزر در ناحیه بیکینی زگیل تناسلی میگیریم؟ 

همواره بهداشت باید در این موضوع رعایت گردد و اگر کارهای استریل دستگاه و مراقبتهای بهداشتی صورت نگیرد امکان این امر تا حدی وجود دارد ولی هنوز موردی به این شکل گزارش نشده است،به همین امر مرکز لیزر در تبریز به طرز شایسته ای مراقب بهداشتهای فردی و دستگاهها و محیط میباشند.

همگان میتوانند از لیزر بهره گیرند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: اکثرا میتوانند لیزر را در هر ناحیه از بدن خود به دلخواه انجام دهند ولی افرادی که مشکلات هورمونی و تیروئید دارند باید قبل از انجام این امر با پزشک متخصص صحبت کنند و همچنین افراد باردار به هیچ وجه نباید ، در ایام بارداری این کار را انجام دهند.دختران هم میتوانند امر لیزر را انجام دهند و خطری برای آنها وجود ندارد.

نتیجه از لیزر تبریز صد درصدی است؟

نتیجه لیزر صد در صدی نیست و بسته به پوست لیزر گیرنده از 70 تا 90 درصد با موفقیت همراه است ، افرادی که موهای کلفتتر و مشکی تری دارتد به تعداد جلسات بیشتری برای لیزر نیازمند هستند .در مرکز لیزر در تبریز با مشاوره قبل از انجام لیزر به شما گفته خواهد شد که موفقیت لیزر تا حدودی چند در صد خواهد بود و بسته به نوع مو تعداد جلسات تعیین میگردد.

آیا زنان باردار میتوانند در لیزر تبریز، لیزر کنند؟

به دلیل رشد موهای زائد در این دوران به سبب افزایش هورمونها ، میل از بین بردن موهای زائد در این دوران افزایش میابد ولی موضوع این است که به دلیل نبود تحقیقات گسترده در این حیطه پزشکان زنان را از انجام لیزر منع میکنند و این امر را بعد را دوران بارداری صحیح میدانند ، البته از لیزر در جهت درمان بیماریهایی چون سنگ کلیه در این دوران استفاده میشود و آن هم به دلیل اظطراری که به وجود آمده است.

ولی برای انجام کارهای زیبایی ، این امر توصیه نمیگردد.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در تبریز

هزینه لیزر تبریز چقدر میباشد؟

لیزر تبریز

 قبل از مشاوره لیزر نمیتوان درباره هزینه صحبت کرد ،زیرا بر حسب جنس مو و تعداد جلسات لیزر، هزینه متفاوت خواهد بود و همچنین بدیهی است که دستگاهای مدرن هزینه بیشتری به مخاطب لیزر تحمیل خواهند کرد.

عواملی که سبب تعیین قیمت توسط بهترین دکتر لیزر پوست در تبریز میشود:

  • جنس پوست
  • رنگ پوست
  • ناحیه مورد درخواست لیزر
  • دستگاه لیزر
  • تعداد جلسات
  • هزینه اعلامی کلینیک

گروه حرفه ای وب سایت پاسخ تو سعی دارد مراکز لیزر در تبریز را به گستره شهر تبریز برای شما مخاطبان گرامی معرفی نماید تا شما به راحتی و سهولت بتوانید به انجام لیزر در منطقه و محل نزدیک به خودتان به امر لیزر بپردازید. لطفا در قسمت نظرات ، نظر و سوالات و پیشنهادات خود را درج نمایید و ما را در معرفی مراکز لیزر در تبریز یاری کنید.

مرتبط بخوانید :  بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز

آیا در دوران عادت ماهیانه میتوانیم به لیزر برویم؟

بهترین دکتر لیزر پوست در تبریز

در دوران عادت ماهیانه اگر قصد لیزر بیکینی داشته باشیم ، نمیتوانیم تا برطرف شدن دوران پریود لیزر داشته باشیم ، این ممنوعیت هم به دلیل رعایت نکات بهداشتی میباشد و باید جلسه لیزر را به زمان دیگری محول کنیم که در این دوران نباشیم.

اما به خاطر داشته باشید اگر از کاپ های قاعدگی استفاده میکنید و مشکلی در استفاده از این وسیله ندارید میتوانید به جلسات لیزر بروید .ولی دوشیزگان و افراد باکره و افرادی که به این وسیله حساسیت دارند باید تا رفع دوران پریود جلسه لیزر را به تعویق بیاندازند.

توجه داشته باشید اگر در این دوران به سر میبرید تنها لیزر بیکینی نمیتوانید انجام دهید و سایر اعضای بدن مشکلی برای لیزر شدن ندارند.و لیزر یک وسیله ایمن است که قرار نیست سلامت شما را تحت الشعاع قرار دهد که نتوانید در دوران پریود به غیر از بیکینی به لیزر مراجعه کنید.ممنوعیت ناحیه بیکینی هم همانطور که در سطور بالاگفته شد صرفا برای رعایت نکات بهداشتی میباشد.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر در تبریز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر در تبریز را معرفی کرده ایم.

  • هزنیه لیزر موهای زائد در بهترین مراکز لیزر در تبریز چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد با فاکتورهای مختلفی  در ارتباط است که شامل ناحیه های تحت درمان ، کلینیک انتخابی و … متغیر می باشد که برای اطلاع از آن بهتر است به کلینیک مورد نظرتان مراجعه کنید.

  • آیا نتیجه لیزر صد در صدری است؟

معمولا نتیجه لیزر دارای یک نتیجه 70 الی 90 درصدی است.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز کجاست ؟ داشتن ناخن های بلند و مرتب ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *