بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران – معرفی 10 آرایشگاه برتر جردن 1403

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 آرایشگاه های زنانه در جردن تهران که خدمات عروس ، میکاپ ، شینیون ، خدمات ناخن ، خدمات مو و رنگ مو را ارائه می دهند زیاد هستند اما انتخاب بهترین آنها که با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین خدمات را داشته باشد ، برای خانم های ساکن این منطقه از تهران کار سختی است. این مطلب برای شما بانوان عزیز آماده شده است تا 10 آرایشگاه و سالن زیبایی برتر جردن تهران را همراه با آدرس و شماره تماس آنها ، به شما معرفی کنیم.

خوشحال می شویم که پس از مراجعه به سالن های زیبایی معرفی شده توسط ما ، تجربیات خود را در بخش نظرات بگذارید تا بقیه دوستان هم بتوانند از تجربه های شما استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

فهرست بهترین آرایشگاه های زنانه در جردن تهران

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران ، آرایشگاهی است که بیشتر خدمات آرایشی مورد نیاز بانوان را ارائه دهد. سالن های زیبایی برتر معمولا در تمام زمینه های مو ، ناخن ، میکاپ ، عروس و … کادر مجرب و ماهری دارند و با توجه به نیاز مشتری ، در بخش های مختلف سالن خدمات را ارائه می دهند.

سالن های زیبایی که در ادامه اسامی آنها را مشاهده می کنید ، مورد تایید اکثر مشتریان قدیمی منطقه جردن تهران هستند و از بهترین سالن های زنانه جردن تهران می باشند. البته تعداد سالن ها ها بیشتر از این اسامی است و لیست معرفی شده در حال تکمیل شدن است.

آرایشگاه جردن-الماس

سالن زیبایی جردن

خدمات سالن تخصصی زیبایی در جردن: 

این سالن حرفه ای و زیبا ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی در تمامی لاین ها میباشد ، از جمله :

  • ارائه خدمات تخصصی عروس و میکاپ حرفه ای 
  • خدمات تخصصی ناخن و پدیکور vip
  • خدمات پاکسازی و فیشیال صورت و فیبروز ابرو
  • آرایش دائم و لیفت 
  • انواع رنگ ولایت 
  • اکستنشن و بافت
  • کراتین و انواع تراپی مو
  • انوع کاشت مژه ، فیبروز و شیدینگ و مزوتراپی در محیطی vip و زیبا با پرسنل حرفه ای

شماره های تماس و هماهنگی :

هماهنگی مستقیم در واتساپ :

آدرس: جردن – ناهيد شرقي

لوکیشن

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست جردن

آرایشگاه جردن- نیل کویین

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

آدرس سالن : تهران ، منطقه 3 ، آفریقا (جردن)

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران – سالن زیبایی آفرت

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

آدرس سالن :

سالن زیبایی الماس

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

آدرس سالن : 

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران – سالن زیبایی فهیمه

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

آدرس سالن :

سالن زیبایی شبنم

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

آدرس سالن : 

به جز آرایشگاه هایی که معرفی شد ، اگر سالن های زیبایی بهتری میشناسید که بروزترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند ، در بخش نظرات این مطلب معرفی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران

بهترین سالن زیبایی جردن چه خدماتی را ارائه می دهند

بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

خدمات ارائه شده در بهترین سالن های زیبایی زنانه در جردن تهران ، شامل خدمات زیر هستند:

  • خدمات ابرو و میکروپیگمنیشن

این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال زیباتر و طبیعی تر کردن حالت ابروهای خود هستند و انتخاب سالن زیبایی که انواع خدمات ابرو و میگروپیگمنتیشن با کیفتی را ارائه دهد برای خانم ها تبدیل به معضلی شده است. یکی دیگر از خدمات عالی و بی نظیر اکثر سالن های زنانه در جردن تهران خدمات ابرو و میگروپیگمنتیشن تخصصی است و با خیالی راحت می توانید زیباتر کردن ابروهایتان را به کادری مجرب و حرفه ای بسپارید.

  • آمبره  ، سامبره ، هایلایت

تمامی تکنیک های بالیاژ ، آمبره ، سامبره  ، رنگ های کهکشانی و  اتمسفری و …. در سالن های زیبایی جردن تهران انجام می شود و موهای شما توسط متخصصین با رنگ های درصد پایین آمونیاک رنگ می شود.

  • خدمات شینیون و میکاپ گریم عروس

انواع خدمات عروس به صورت حرفه ای در بهترین آرایشگاه های زنانه در جردن انجام می شود و شما می توانید برای دیدن عروس ها حتما به آرایشگاه در جردن سر بزنید و از نزدیک متوجه تبحر و مهارت سالن های زیبایی در گریم تخصصی عروس شوید.

  • خدمات اولیه ناخن و طراحی مانیکور و پدیکور

انواع خدمات کاشت تخصصی و فوق تخصصی ناخن در بهترین آرایشگاه های زنانه جردن انجام می شود و کار زیبایی ناخن هایتان برای شما مهم است می توانید با مراجعه حضوری از نزدیک نمونه کار ها را ببینید.

  • خدمات اپیلاسیون کل بدن در بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

وکس صورت با مواد عالی و گیاهی ، موم معمولی و مو دائم ، اپیلاسیون در فضای بهداشتی ، استفاده از لوازم یکبار مصرف و … از دیگر خدمات بهترین سالن های زیبایی زنانه در جردن تهران است.

  • کوپ و کوتاهی مو

کوپ و کوتاهی مو تاثیر زیادی در زیبایی بانوان دارد و باید بسیار حرفه ای انجام بگیرد. در بهترین سالن های زیبایی زنانه جردن تهران ، خدمات کوپ و کوتاهی موهای شما به روشی حرفه ای و با جدیدترین متدهای اروپایی انجام می گیرد. صافی 100 درصد برای موهای فر ، ویتامنیه و کراتینه کردن مو ، آبرسانی مو با استفاده از محصولات یونیک و … نیز از دیگر خدمات سالن های معرفی شده است.

  • خدمات اکستنشن مو و مژه در بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران

اگر به دنبال نصب موی طبیعی متری و بافته شده هستید که امکان رنگ ، دکلره و فرکردن داشته باشد ، می توانید به بهترین سالن های زیبایی زنانه در جردن تهران مراجعه کنید. در سالن های زیبایی معرفی شده اکستنشن مو به روش های لیزری ، تار به تار ، کراتین ، رینگ و … انجام می شود.

مرتبط بخوانید: سالن زیبایی پاسداران

ویژگی های بهترین سالن زیبایی جردن

آرایشگاه جردن

یک سالن زیبایی برای اینکه عنوان برترین و بهترین را دریافت کند باید دارای شاخصه هایی باشد که آن آرایشگاه را از سالنهای زیبایی دیگر متمایز کند.

ما در ذیل به این ویژگیها میپردازیم:

نظافت

تمیزی یک سالن زیبایی جردن از مهمترین اصولی است که باید آرایشگاه ها به آن احتمام ورزند، و در مکانی که با پوست و مو مشتری در ارتباط است ، ممکن است ، ویروسها و باکتری های زیادی در آنجا وجود داشته باشد، بنابراین با رعایت دستورالعملهای بهداشتی باید یک محیط بهداشتی و تمیز برای مشتریان ایجاد کرد.

پرسنل با اخلاق

افرادی که با یک سالن زیبایی همکاری میکنند باید از اخلاق خوب و صبر و حوصله فراوان برخوردار باشند تا با مواجه با اخلاقها و سلایق مختلف ، بتوانند بهترین رفتار را داشته باشند تا اصول مشتری مداری به بهترین نحو ممکن رعایت گردد.

دارا بودن لاینهای مختلف

برای هر گونه نیازی باید خدمات مربوط به آن در سالن باشد تا مشتری مجبور نباشد برای کار های مختلف زیبایی به سالنهای متعدد مراجعه کند.

دارا بودن پرسنل با تخصص

پرسنل یک آرایشگاه زیبایی ، باید در امری که عهده دار آن است ، بسیار حرفه ای باشد ، وگرنه ، یکی از اصول پا بر جا بودن سالن زیبایی خود را از دست خواهد داد و نمیتواند به کار خود ادامه دهند. پرسنل باید دوره های تخصصی درزمینه کارهای خود را به طور کامل ببینید و با تجربه به سراغ مشتری برود.

سوالات متداول 

  • بهترین سالن زیبایی در جردن را چطور پیدا کنیم ؟

در این مقاله لیستی از سالن های زیبایی معتبر جردن معرفی شده است که شما عزیزان با توجه به نظرات و نمونه کارها میتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

  • آرایشگاه های زنانه در جردن چه خدماتی ارائه میدهند ؟

آرایشگاه های جردن معرفی شده پکیج کاملی از خدمات زیبایی شامل : خدمات ناخن ، مو ، احیاء مو ، پاکسازی پوست، میکاپ و … را ارائه میدهند.

  • هزینه خدمات در سالن های زیبایی جردن چقدر است؟

با توجه به اینکه عوامل مختلفی در هزینه خدمات آرایشگاه های جردن موثر است پیشنهاد میکنیم با یک تماس تلفنی تعرفه روز را داشته باشید.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

7 دیدگاه‌ها

  1. خیلی ممنون از معرفیتون ، آدرس اینستاگرام هم ازشون بزارین خیلی خوب میشه ، آدم میتونه نمونه کارای آرایشگاه خوب تو جردن رو ببینه

  2. دنبال بهترین آرایشگاه زنانه در جردن بودم ،تعداد بالاست ،انتخاب سخته

  3. لطفاً سالنهای زیبایی که در جردن معرفی میکنید ،قیمت هم داشته باشه،یعنی هزینه خدمات رو هم بنویسید

  4. لطفاً لوکیشن از سالنهای زیبایی در جردن هم بگذارید

  5. سلام هزینه خدمات بهترین آرایشگاههای زنانه رو در جردن میفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *