بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران 💎 10 دکتر بوتاکس در غرب تهران + نمونه کار و نظرات

بهترین دکتر بوتاکس در غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اغلب خانم ها و آقایانی که تصمیم می گیرند بوتاکس تزریق کنند ، مایل هستند برای اینکار به بهترین دکتر بوتاکس مراجعه نمایند. در حقیقت وقتی برای دریافت خدمات زیبایی به مراکز بوتاکس معتبر مراجعه کنید ، از کیفیت خدماتی که دریافت می کنید ، اطمینان خواهید داشت. اگر در محدوده غرب تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران می باشید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما بمانید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شویم.

یکی از نشانه های پیری و افزایش سن در انسان ها ، ایجاد خطوط ریز و درشت در نواحی مختلف صورت شامل دور چشم ، پیشانی ، خط اخم ، خط لبخند و … می باشد. چین و چرک ها وقتی بر روی پیشانی ایجاد می شوند ، شادابی و جوانی صورت را از بین می برند.

با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی صورت گرفته است ، امروزه از روش های مختلفی برای از بین بردن این چین و چروک ها استفاده می گردد. از روش های پرطرفدار برای رفع چین و چروک های جزئی و عمقی پوست ، بوتاکس است. با توجه به اینکه این روش غیرتهاجمی و کم هزینه و در عین حال بسیار کاربردی می باشد ، بسیاری از زنان و مردان از آن استفاده می کنند.

اما لازم است توجه داشته باشید که شرط اصلی برای دریافت نتیجه از تزریق بوتاکس ، این است که این خدمات را از یک دکتر متخصص و مجرب دریافت کنید. متخصصین مجرب با استفاده از بوتاکس از برندهای معتبر ، اقدام به تزریق بوتاکس برای شما عزیزان می کنند و اینگونه می توانید به نتایج دلخواه خود از این روش برسید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در تهران – معرفی 10 بهترین دکتر بوتاکس تهران

معرفی بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران

در ادامه لیستی از بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه پزشک حاذق و کاربلدی را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما و همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

کلینیک ارکید

دکتر بوتاکس غرب تهران

  • آدرس : تهران ، میدان پونک ، خیابان اشرفی اصفهانی ، خیابان رمضانی یکم ، پلاک ۲۶ ، طبقه ۵ ، واحد ۹
  • شماره تماس : 02144890792 – 02144625966

مرکز زیبایی ایریس

دکتر بوتاکس غرب تهران

  • آدرس :تهران ، فلکه دوم صادقیه ، خیابان کاشانی ، بین اباذر و مهران ، جنب نمایشگاه ماشین ، ساختمان راز ،  پلاک 61 ، بلوک B ، طبقه دوم ، واحد 202
  • شماره تماس : 02140404322

دکتر کاظم محقق

دکتر بوتاکس غرب تهران

  • آدرس :تهران ، صادقیه ، اشرفی اصفهانی ، ابتدای مرزداران ، پلاک ۲۲۷ ، طبقه چهارم
  • شماره تماس : ۴۴۲۱۹۷۷۱-۰۲۱

کلینیک ایده آل دکتر عسگری

دکتر بوتاکس غرب تهران

  • آدرس : جنت آباد مطبی ، بالاتر از تقاطع مخبری ، جنب بانک آینده خیابان پنجم ، پلاک ۱۰۵ ، طبقه همکف
  • شماره تماس : 02144403269

دکتر حیدری

دکتر بوتاکس غرب تهران

  • آدرس : شهران ، بالاتر از فلکه دوم ، جنب داروخانه شبانه روزی ، طبقه همکف ، واحد38
  • شماره تماس : 02144362955

مرتبط بخوانید : مركز ليزر غرب تهران – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر غرب تهران + نظرات مراجعین

بوتاکس چیست ؟

چین و چروک های موجود بر روی صورت گاهی به دلیل اینکه فرد به صورت عمدی حالتی را در چهره خود ایجاد می کند ، به وجود می آیند. به طوری که ممکن است بالا بردن بیش از اندازه ابرو ها منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط ریز و درشت در قسمتی بالایی ابروها شود. در برخی موارد نیز چین و چروک های صورت ناشی از عدم تحرک عضلات ایجاد می شوند. عواملی شامل جاذبه زمین ، تحلیل چربی و همینطور لاغری شدید صورت نیز به این وضعیت دامن می زند. بوتاکس از موثرترین روش ها برای رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست می باشد.

بوتاکس ماده ای با حالت مایع است که در حقیقت نوعی سم می باشد. وقتی این سم در مقدار کنترل شده ای به پوست صورت تزریق می شود ، منجر  به فلج شدن موقتی عضلات آن ناحیه می گردد. با فلج شدن موقتی عضلات ، چین و چروک های ایجاد شده کم می شوند و یا از بین می روند. نتایج این روش بسیار طبیعی می باشد به همین دلیل در سال های اخیر ، به عنوان پرطرفدارترین و در عین حال کاربردی ترین روش شناخته شده است.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در غرب تهران – معرفی 10 بهترین ناخن کار در غرب تهران

مکانیسم اثر بوتاکس چگونه است ؟

بهترین دکتر بوتاکس در غرب تهران

میزان کمی از سم بوتولینوم و یا همان بوتاکس در کنار برخی مواد جوانسازی دیگر ، منجر به کاهش چین و چروک های پوستی و همینطور جوانسازی صورت می گردد. وقتی بوتاکس وارد ناحیه ای از پوست می شود ، سیگنال های عصبی که زمینه انقباض عضلانی را فراهم می کنند ، مسدود می شوند. در نهایت با آزاد شدن عضله ها ، به مروز چین و چروک های پوستی نیز کم می شود. اما نتایج این روش دائمی نیست ، به طوری که پس از گذشت 3 الی 6 ماه ، عضلات مجدد به حالت اولیه باز می گردند.

آمادگی لازم قبل و بعد از مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران

در صورتی که می خواهید از تزریق بوتاکس نتایج ایده آلی کسب کنید ، به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • پیش از مراجعه به مرکز تزریق بوتاکس در غرب تهران ، از آرایش کردن ناحیه مورد نظر اجتناب کنید.
  • برای کاهش درد در هنگام تزریق بوتاکس ، می توان از کرم های مخصوص برای بی حسی موضعی استفاده کرد. اینگونه در هنگام تزریق ، دردی را احساس نخواهید کرد.
  • پس از تزریق بوتاکس از انجام فعالیت های شدید بدنی اجتناب نمایید.
  • اگر داروهای ضد التهاب مصرف می کنید ، به توصیه پزشک باید مصرف آن را قطع نمایید ؛ چراکه کبودی و خونریزی را افزایش می دهد.

مرتبط بخوانید : مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران – معرفی 10 مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

هزینه بوتاکس در مرکز تزریق بوتاکس  غرب تهران چقدر میباشد؟

مرکز تزریق بوتاکس در غرب تهران

افرادی که برتی بوتاکس به نزد پزشک میروند از بوتاکس کردن اهداف خاصی دارند ، و به همین دلیل میزان بوتاکسی که برای انها استفاده میشود بسیار متفاوت است و همین امر و دلایلی که در ذیل عنو ان میگردد سبب تغیر قیمتها است و نمیتوان هزینه مشخصی را عنوان کرد.

موضع تزریق بوتاکس

هر گاه شما تنها بخواهید پیشانی خود را بوتاکس کنید هزینه کمتری برای بوتاکس پرداخت خواهید کرد و هر گاه بخواهید بوتاکس برای درمان میگرن انجام دهید یقینا قیمت بیشتری برای بوتاکس خواهید داد چوت علی رغم پیشانی بوتاکس مقداری به سر و گردن شما نیز تزریق خواهد شد.

میزان استفاده از بوتاکس 

هر چه مقدار بیشتری از بوتاکس استفاده گردد هزینه شما برای انجام بوتاکس بیشتر خواهد شد.

برند بوتاکس

بوتاکسهایی که بسیار ارزان است ممکن است با مواد تقلبی و یا درجه دو پر شده باشد ، به هر حال برند بوتاکس هر چه مشهورتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.

دستمزد بهترین دکتر تزریق بوتاکس در غرب تهران

هر پزشکی برای انجام و تزریق بوتاکس قیمت خود را دارد بنابراین همین امر باعث شده قیمت بوتاکس یکسان نباشد و با چند تماس متوجه خواهید شد که هر پزشک رقم متفاوتی را اعلام میکند حتی اگر هم که برند مورد تزریق یکی باشد این تشت در ارائه قیمت را خواهیم دریافت.

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران کیست ؟

در متن مقاله فوق ، بهترین دکتر بوتاکس در غرب تهران را معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس غرب تهران چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس در غرب تهران ، وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل ناحیه تحت تزریق متغیر است.

  • آیا بوتاکس روشی غیر تهاجمی می باشد ؟

بله ، بوتاکس جزو روش های غیر تهاجمی برای رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست صورت است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *