مرکز لیزر در فردیس 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در فردیس

مرکز لیزر در فردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مرکز لیزر در فردیس ، مراکزی هستند که خدمات لیزر را بصورت تخصصی ارائه میدهند ، شما عزیز زیباجویی که مدت هاست از اصلاح موهای زائد خسته شده اید میتواند با مراجعه به این مراکز لیزر در فردیس پوستی صاف و تمیز و عاری از هر گونه موی زائد است برسید.

سالهاست که خانمها و در سالهای اخیر آقایان برای از بین بردن موهای زائد خود به روشهای پر دردسر قدیمی اعتنایی نمیکنند و میخواهند که با یک روش ساده از شر موهای زائد خود خلاص گردند.

شیوه های قدیمی حذف موهای زائد بسیار وقت گیر است و در عین حال دوامی ندارد و به زودی موها برمیگردند. بنابراین لیزر راه حل مناسبی در جهت حذف موهای زائد میباشد .

اما با اینکه انجام لیزر در مراکز لیزر در فردیس سابقه طولانی دارد ، هنوز هم این شیوه از بین بردن موهای زائد برای خیلی از افراد ناشناخته است و همواره سوالات زیادی درباره لیزر به ذهنشان خطور میکند. به گونه ای که به دلیل عدم شناخت لیزر ، افراد گاها از انجام لیزر منصرف میگردند.

شیوه سایت پاسخ تو اینگونه است که ابتدا لیستی از مرکز لیزر در فردیس را در اختیارتان میگذارد و سپس توضیحاتی درباره عملکرد لیزر بر روی بدن میدهد تا دیگر سوال مبهمی از امر لیزر کردن در ذهنتان نماند.

مرتبط بخوانید:  بهترین مرکز لیزر در کرج

فهرست مرکز لیزر در فردیس

لیست زیر تعدادی از مراکز مطرح لیزر در فردیس است شما عزیزان میتوانید با مقایسه خدمات و هزینه ها یکی از آنها را انتخاب نمایید. پس از مراجعه میتوانید با ثبت نظرات خود در انتهای همین صفحه سایر مراجعین را یاری نمایید.

مرکز لیزر نازنین

لیزر فردیس

در این مرکز لیزر و زیبایی در فردیس، علاوه بر اینکه خدمات لیزر برای خانم ها و آقایان بصورت مجزا انجام میپذیرد ، سایر خدمات زیبایی نیز به شما زیباجویان ارائه میشود و شما میتوانید با خیال راحت چند مورد از امور زیبایی خود را در این مرکز انجام دهید.

سایر خدمات این مرکز :

  • لیزر موهای زائد خانم ها و آقایان
  • بوتاکس – ژل لب
  • فیلر دور چشم – زاویه فک
  • فیشیال های وی آی پی – پاکسازی پوست
  • پکیج های تخصصی درمانی پوست
  • لاغری موضعی تضمینی
  • مزو نیدلینگ – مزو ژل
  • جوانسازی پوست
  • پلکسر پلک چشم – پلکسر بینی
  • برداشتن خال

اینستاگرام : 

شماره تماس مشاوره و نوبت دهی: 

آدرس : فردیس        لوکیشن :

 مرتبط بخوانید: مرکز بوتاکس در کرج 

مشخصات بهترین مرکز لیزر در فردیس

رعایت بهداشت

اولین اصل برای انجام دادن کارهای زیبایی مراجعه به اماکن تمیز و بهداشتی میباشد ، چرا که مراکز زیبایی که اکثرا با پوست و مو انسان در ارتباط هستند باید بیشترین حد نظافت در این اماکن رعایت گردد.

دارا بودن پزشک متخصص

مرکز لیزر در فردیس باید زیر نظر مستقیم یک پزشک متخصص باشد و تمام اعمال لیزر با مشورت پزشک انجام گردد.

دارا بودن تکنسین مجرب در مرکز لیزر

یه شخصی که کار لیزر را انجام میدهد تکنسین لیزر گفته میشود . به طور کلی ، یک تکنسین لیزر باید دوره های مختلف را دیده باشد و بر کار خود مسلط باشد. در انتخاب مرکز لیزر در فردیس تحقیق کنید که تکنسین ها با تجربه  و دوره دیده باشند.

دارا بودن دستگاه های حرفه ای الکساندرایت کندلا

دستگاهی که با آن لیزر را انجام میدهید بسیار مهم است و باید مرکز لیزر دارای دستگاه هایی باشد که از دارای چند طول موج و مناسب انواع پوست باشد، که بتواند در طی چند جلسه شما از درصد عظیمی از موهای زائدتان خلاص کند.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل لب در کرج

آیا در زمان قاعدگی میتوان لیزر داشت؟

مرکز لیزر در فردیس

سوالی که همواره ذهن خانمها و دختران جوان که قصد انجام لیزر در فردیس را دارند ، به خود درگیر کرده است این است که در زمان قاعدگی میتوانند به جلسات لیزر روند ؟

جواب این است که در زمانی که شما خونریزی دارید میتوانید از تامپون یا همان کاپ قاعدگی استفاده کنید. ولی اگر اصراری ندارید که دقیقا در زمان مشخص شده لیزر بگیرید بهتر است جلسه لیزر خود را تغییر دهید ، و البته نکته این جا میباشد که دوشیزگان نمیتوانند از تامپون استفاده کنند.

بنابراین این دسته مشخص باید جلسه لیزر درمانی خود را کنسل کنند و به زمان دیگری موکول نمایند ، چون در دوران خونریزی نمیشود لیزر گرفت.

لیزر در نواحی بیکینی سبب اختلال در قاعدگی میشود؟

تحقیقات نشان داده است که لیزر هیچ اثر مخربی بر بدن نمیگذارد و روشی ایمن است. چرا که طول موج لیزر تا 3 میلیمتر در بدن نفوذ دارد و به هیچ وجه به عمق های بیشتری در بدن نفوذ نمیکند. بنابراین دلیل اختلال در قاعدگی را در تخمدان پلی کیستیک و یا اختلالات هورمونی جستجو کنید، و لیزر به هیچ وجه سبب اختلال در قاعدگی و یا سبب نازایی نمیگردد.

مرتبط بخوانید: هایفوتراپی در فردیس کرج

در دوران بارداری در مرکز لیزر در فردیس لیزر بگیریم؟

لیزر فردیس

دوران بارداری دوران بسیار با اهمیتی است و باید همه نکات مربوط به سلامت مادر و جنین رعایت گردد. بنابراین لیزر گرفتن و یا انجام هر اقدام زیبایی و یا درمانی باید با مشورت پزشک و انجام تحقیقات بسیار باشد.

اما در باب لیزر به دلیل اینکه دانشمندان تحقیقات وسیعی در این باره نداشته اند نمیتوان به طور دقیق اجازه انجام لیزر را در دوران بارداری را به مراجعه کنندگان داد.

در دوران بارداری به دلیل افزایش هورمونها ، رشد موهای زائد از همه ادوار زندگی بیشتر میشود و عده ای به دلیل این رشد فزاینده میل به انجام لیزر دارند. ولی به دلیل اختلالاتی که ممکن است برای سلامت مادر و جنین بیافتد ، از انجام لیزر در دوران بارداری پرهیز کنید.

بعد ار اتمام بارداری موهای زائد حاصل از این دوران مرتفع میشوند و باید کمی صبور باشید.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز فیشیال صورت در کرج

تصورات خطا درباره لیزر 

  • با لیزر کردن هیچ شخصی آسیب نمیبیند و بیماری سرطان نمیگیرد . این یک باور غلط است ، چرا که طول موج یک دستگاه لیزر به قدری نیست که سبب آسیب به سلولهای بدن گردد.
  • دوشیزه ها و دختر خانمها همگی میتوانند از لیزر ر ناحیه بیکینی استفاده کنند و هیچگونه خطری آنها را تهدید نمیکند و لیزر سبب ناباروری نمیگردد.
  • پوست شما با انجام لیزر به هیچ عنوان به طور جدی نمیسوزد. به این خاطر که تکنسین برای انجام لیزر دوره دیده است و همچنین که تنها کمی التهاب و قرمزی چند روزه را بعد از لیزر خواهید داشت.

مرتبط بخوانید: کاشت ابرو در کرج 

امیدواریم در این مقاله اطلاعاتی که مورد نیاز شما مخاطبان گرامی بود را در اختیارتان قرار داده باشیم. تا با خیالی آسوده به مرکز لیزر در فردیس مراجعه کنید ، نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

سوالات متداول:

1-آیا با لیزر همه موهای زائد از بین میرود ؟

خیر ، با لیزر میتوانید تا 70 درصد از موهای زائد خود خلاص شوید.

2- هزینه لیزر در مرکز لیزر در فردیس چقدر میباشد ؟

با توجه به نوع و جنس پوست و مو شما و برند دستگاه لیزر هزینه ها متفاوت است و میبایست از مراکز معرفی شده استعلام شود.

3- آیا با یک جلسه موهای زائد از بین میرود؟

خیر ، لیزر موهای زائد زمانبر است و با گذشت چندین جلسه شما به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی صورت در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) در دسته بندی درمان های مبتنی بر انرژی قرار دارد ؛ …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *