دندانپزشکی کرج گوهردشت 💎 معرفی 10 بهترین دندانپزشکی کرج گوهردشت + نظرات مراجعین

دندانپزشکی کرج گوهردشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دندان ها بخش مهمی از بدن انسان می باشند که معمولا در بازه های زمانی کوتاهی دچار مشکل می شوند. از سویی دیگر هزینه های درمان و ترمیم دندان ها نیز تقریبا بالا است. به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند برای رفع مشکلات دهان و دندان خود به بهترین دندانپزشکی کرج گوهردشت مراجعه کنند تا اینگونه یکبار هزینه کنند و خدمات باکیفیت دریافت نمایند و تا سال ها نیازی به دریافت خدمات دندانپزشکی نداشته باشند. برای راهنمایی ساکنین در محدوده گوهردشت کرج ، در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی کرج گوهردشت را معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی کرج

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت

افرادی که دارای مشغله های کاری زیادی می باشند و وقت آزاد کمی دارند ، ترجیح می دهند برای دریافت خدمات دندانپزشکی که در اغلب موارد خود فرآیندی زمانبر است ، به بهترین مطب و یا کلینیک دندانپزشکی در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنند.

با توجه به میزان تقاضا برای دریافت خدمات دندانپزشکی در محدوده گوهردشت کرج ، در این منطقه کلینیک های دندانپزشکی متعددی نیز وجود دارند و افراد می توانند با خیال راحت به این کلینیک ها مراجعه کنند و خدمات پزشکی دندانپزشکی مرتبط با سلامت و یا ظاهر دندان های خود را دریافت کنند.

کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان

کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت

  • آدرس : کرج ، خیابان اصلی گوهردشت ، نبش 12 غربی ، جنب بانک ملت
  • شماره تماس : 02634436418

دکتر یداله حیدری

کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ، نرسیده به پل سه راه گوهردشت ، نبش کوی انقلاب
  • شماره تماس : 02634416081

دکتر‌ زکیه پورذکریا

دندانپزشکی شبانه روزی کرج گوهردشت

  • آدرس : کرج ، فلکه اول گوهردشت ، ابتدای مطهری
  • آدرس : 09190940799

دکتر نگین هادیان

دندانپزشکی شبانه روزی کرج گوهردشت

  • آدرس : کرج ، گوهر دشت ، رستاخیز ، نبش 7 شرقی
  • شماره تماس : 02634432198

دکتر‌ نظری

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت

  • آدرس  : کرج ، فلکه اول گوهردشت ، ابتدای خیابان مطهری (دندانپزشکی کرج گوهردشت)
  • شماره تماس : 02633524430

مرتبط بخوانید : بوتاکس در گوهردشت کرج

ویژگی‌ های بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر کلینیک ها متمایز می کند. ویژگی هایی که تعیین کننده میزان اعتبار یک کلینیک دندانپزشکی هستند. در ادامه قصد داریم به برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت بپردازیم.

برخورداری از موقعیت مکانی مناسب

برخورداری از موقعیت مکانی مناسب از جمله ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی به شمار می رود. اغلب بیماران در زمان بروز مشکلات مرتبط با دندان ، ترجیح می دهند از نزدیک ترین کلینیک به محل زندگی خود ، خدمات دریافت کنند. بنابراین کلینیک دندانپزشکی خوب در گوهردشت باید در موقعیتی قرار داشته باشد که شما از هر قسمتی از گوهردشت دسترسی مناسبی به آن داشته باشید.

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

برخی کلینیک های دندانپزشکی به عنوان دندانپزشکی شبانه روزی کرج گوهردشت فعالیت می کنند و خدمات خود را به صورت 24 ساعته به بیماران ارائه می دهند.  در برخی موارد ممکن است برای افراد اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ دهد و نتوانند دندان درد را تحمل کنند. در این صورت افراد می توانند برای رفع مشکل ، به بهترین کلینیک دندانپزشکی که به صورت شبانه روزی فعالیت دارد ، مراجعه نمایند.

برخورداری از محیط استریلیزه

بیماری های بسیاری از طریق دهان و دندان به افراد منتقل می گردند. به همین دلیل برخورداری از محیط استریلیزه برای یک دندانپزشکی بسیار مهم است. در غیر اینصورت در اگر محیط دندانپزشکی استریل و تمیز نباشد ، ممکن است مراجعه کنندگان به بیماری های دیگری نیز مبتلا شوند.

تکمیل بودن تیم پزشکی دندانپزشکی کرج گوهردشت

هر یک از مراجعه کنندگان به دندانپزشکی شبانه روزی کرج گوهردشت ممکن است برای رفع مشکلات دهان و دندان خود به چندین خدمات دندانپزشکی نیاز داشته باشند. بنابراین بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت باید دندانپزشکان با تخصص های مختلف شامل متخصص ایمپلنت ، دندانپزشک ترمیمی و زیبایی ، متخصص ارتودنسی و … را در کادر پزشکی خود داشته باشد.

مرتبط بخوانید :مرکز لیزر کرج گوهردشت

بخش های مختلف بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت

دندانپزشکی کرج گوهردشت

یک کلینیک دندانپزشکی خوب بایستی که کاملا مجهز باشد ، به این معنی که ضمن داشتن تیم دندانپزشکی کامل و برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته ، دارای بخش های مختلف نیز باشد.

اتاق انتظار

نوبت دهی به بیماران برای حضور در کلینیک دندانپزشکی تقریبی است و اینگونه ممکن است هر یک از بیماران تا زمانی که نوبشان شود ، کمی معطل شوند. در این شرایط کلینیک موظف است تا فضایی را به عنوان اتاق انتظار آماده نماید. همینطور باید در این اتاق امکاناتی شامل کتاب ، تلویزیون ، کتاب و … قرار بگیرد تا مراجعه کنندگان سرگرم شوند.

سرویس بهداشتی

کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت باید دارای امکانات بهداشتی مختلف شامل سرویس بهداشتی تمیز و مجهز نیز باشد.

اتاق درمان در دندانپزشکی کرج گوهردشت

دهان جزو بخش های حساس در بدن می باشد که اغلب عفونت ها از این طریق به انسان منتقل می گردند. در صورتی که اتاق درمان به اندازه کافی تمیز نباشد ، مراجعه کنندگان نیز نمی توانند با خیال راحت فرآیند درمان خود را طی کنند. بنابراین اتاق درمان یک کلینیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

مرتبط بخوانید :مرکز کاشت ناخن در گوهردشت کرج 

کلینیک دندانپزشکی با مطب دندانپزشکی،  کدام بهتر است؟

در کلینیک های دندانپزشکی و مطب دندانپزشک ی، خدمات مرتبط با دندانپزشکی به بیماران ارائه می گردد. معمولا مطب ها توسط دندانپزشکانی که در یک زمینه خاص تخصص دارند ، اداره می شوند. این درحالی است که کلینیک های دندانپزشکی متشکل از بخش های بیشتری هستند و پزشکان با تخصص های مختلف در این مراکز فعالیت دارند. به همین دلیل افراد می توانند برای دریافت انواع خدمات دندانپزشکی از  طریق کلینیک های دندانپزشکی اقدام کنند.

از سویی دیگر معمولا ساعت کار کلینیک های دندانپزشکی بیشتر است. برخی از کلینیک ها خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می کنند. اغلب مطب های دندانپزشکی دارای ساعات کار محدودی هستند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل در گوهردشت کرج

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج گوهردشت کدام است ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین کلینیک دندانپزشکی‌ کرج گوهردشت از متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو دیدن کنید.

  • در کلینیک دندانپزشکی‌ کرج گوهردشت چه خدماتی ارائه می گردد ؟

در کلینیک دندانپزشکی‌ کرج گوهردشت خدمات متنوعی در زمینه درمانی و ترمیمی و زیبایی ارائه می گردد.

  • بهترین دندانپزشکی‌ ‌کرج گوهردشت باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟

از ویژگی های بهترین دندانپزشکی های گوهردشت در کرج برخورداری از تیم دندانپزشکی با تخصص های متفاوت ، ارائه انواع خدمات ترمیمی و تخصصی ، محیط استریل و … می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

فیزیوتراپی در کرج

فیزیوتراپی در کرج 💎 معرفی 10 مرکز فیزیوتراپی در کرج

با افزایش روزافزون تعداد بیمارانی که به یکی از بیماری های اسکلتی و عضلانی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *