بهترین مرکز لیزر در اصفهان 💎 10 مرکز برتر لیزر در اصفهان

بهترین مرکز لیزر در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 مرکز لیزر اصفهان از مشاغل پر طرفدار و پر تاسیس در اصفهان است ، چراکه این شیوه از بین بردن موهای زائد بخاطر مزایایی که نسبت به سایر روش ها دارد با گذشت زمان هر روز بیشتر در بین مردم محبوب میشود . مراکز لیزر در اصفهان امروزه محل مراجعه بسیاری از خانم ها و آقایان اصفهانی است که برای خلاصی از موهای زائد نواحی مختلف بدن خود خود اقدام می نمایند. معمولا 6 تا 8 جلسه لیزر برای مشاهده نتیجه دلخواه کفایت می کند . در این مطلب ابتدا برای شما زیباجویان ساکن شهر زیبایی اصفهان لیستی از مطرح ترین مراکز لیزر در اصفهان را آماده کرده ایم و بعد از آن در ادامه مطلب با نکاتی برای انتخاب بهترین مرکز لیزر ، عوارض لیزر موهای زائد و حدود هزینه همراه شما هستیم .

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در اصفهان

بهترین مرکز لیزر اصفهان کجاست ؟

لیستی از معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد اصفهان را در ادامه مشاهده می کنید. اگر قبلا تجربه مراجعه به کلینیک های معرفی شده توسط ما را دارید ، لطفا در بخش نظرات بنویسید و به سایر کسانی که به دنبال بهترین مرکز لیزر هستند ، کمک کنید.

مرکز لیزر و درمانگاه تخصصی پوست و مو پارسی

مرکز لیزر اصفهان

 این درمانگاه پوست و مو و لیزر و جوانسازی پوست، یکی از بهترین درمانگاههای پوست و مو و لیزر از دید مراجعه کنندگان و زیبا جویان خود شناخته شده است. این مرکز با داشتن مجموعه کاملی از پزشکان متخصص ، کادر مجرب و حرفه ای و دوره دیده و همچنین با داشتن یکی از  پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا یعنی دستگاه الکس نابلکس 2021 در محیطی آرام و بهداشتی به ارائه خدمات تخصصی پوست و به شما زیباجویان اصفهانی و شهرستانی می پردازد. در این درمانگاه کیفیت ارائه خدمات به صورت تخصصی و بدون هرگونه تبلیغات غیر واقعی به شما زیبا جویان و مراجعه کنندگان عزیز ارائه می شود .

خدمات این مرکز:

  • کاهش 80 درصدی موهای زائد پس از اولین جلسه لیزر ، بدون سوختگی و درد
  • خط کشی پوست و شات زنی دقیق ناحیه مورد لیزر
  • تحت نظر مستقیم پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر با اپراتورهای حرفه ای و دوره دیده
  • پک بهداشتی شخصی ( شامل عینک، سری، ملافه، پد الکلی، کلاه، کارت باشگاه مشتریان)
  • کاشت مو و ابرو توسط کادر مجرب
  • فیشیال – پاکسازی پوست به صورت تخصصی
  • جراحی های پوستی به صورت تخصصی
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق تخصصی ژل و بوتاکس و تزریق چربی
  • برداشت خال و ضایعه پوستی به صورت –  پاک کردن تتو و خالکوبی
  • کیوسوئیچ – مزوتراپی مو
  • میکرودرم  – کرایو تراپی
  • جوانسازی با نخ و لیفت چانه – ابرو – گونه – با نخ

برای مشاهده نمونه کارهای لیزر این مرکز :  کلیک کنید

تلفن مشاور و نوبت دهی:  ۰۹۱۳۴۶۰۴۰۴۷۰۳۱۳۴۳۹۴۵۸۸    واتساپ :

آدرس: خانه اصفهان – ۵ طبقه – ابتدای خیابان گلستانه  لوکیشن : مسیریابی

اینستاگرام: clinic.parsi@

 کلینیک پوست ، مو و زیبایی سینایار

بهترین مرکز لیزر در اصفهان

ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد این کلینیک که باعث شده متقاضیان زیادی برای انجام امور درمان و زیبایی لیزر موهای زائد در اصفهان یا دیگر خدمات پوست و مو این کلینیک را انتخاب کنند عبارتند از :
سرتیفیکیت‌های تخصصی :
پزشکان این مرکز لیزر و زیبایی در اصفهان همگی دارای بورد تخصصی از مراجع معتبر بوده و به‌ صورت مرتب در کنگره‌ها و همایش‌های تخصصی مربوطه در سرتاسر دنیا شرکت می‌نمایند.
فعالیت در داخل و خارج از کشور :
این مجموعه کلینیک در حال حاضر در شهرهای اصفهان ، کیش و مسقط ( کشور عمان ) دائر می باشند و بصورت تخصصی در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعالیت دارند.
متخصصین این مرکز، هم در داخل کشور و هم در کشورهای همسایه مشغول به فعالیت هستند لذا کیفیت کار مجموعه در حد استانداردهای بین‌ المللی و روز دنیا می‌باشد.
تجهیزات به روز و کادر مجرب :
این مرکز لیزر و کلینیک زیبایی همواره در حال به‌روزرسانی تجهیزات و دانش کادر خود برای ارائه بهترین متدها و نتایج ممکن می‌باشد.
رضایتمندی حداکثری مشتریان :
ثمره تخصص معتبرترین پزشکان پوست و مو در اصفهان و مدیریت در این مرکز رضایت‌مندی حداکثری مشتریان این مجموعه است ، به‌ طوری که امروزه در تمامی شبکه‌های اجتماعی می‌توانید نظر مثبت مراجعین مجموعه را مشاهده نمایید.

شماره تماس : 09109105480  – ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸     واتساپ :

آدرس:  اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – نبش کوچه ۴۱

لوکیشن : مسیریابی

مرتبط بخوانید: لیزر آقایان اصفهان

نکاتی برای انتخاب مرکز لیزر اصفهان

مرکز لیزر اصفهان

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در اصفهان باید چند نکته را مد نظر داشته باشید که به شرح زیر هستند:

زیر نظر پزشک باشید

مرکز لیزر انتخابی شما باید زیر نظر پزشک اداره و مجوز قانونی داشته باشد. در جلسه اول مراجعه به مرکز لیزر باید توسط پزشک معاینه شوید تا دستگاه مناسب پوست شما و همچنین تعداد جلسات لازم برای لیزر ، تعیین شود. همچنین در مراکز لیزری که زیر نظر پزشک هستند خیال شما راحت خواهد بود که در صورت بروز حساسیت یا عوارض ناخواسته بلافاصله میتوانید از تمهیدات پزشک حاضر در مجموعه استفاده کنید.

رعایت اصول بهداشتی در مرکز لیزر اصفهان

در بهترین مرکز لیزر اصفهان ، رعایت اصول بهداشتی توسط کارکنان حرف اول را می زند. استفاده از لوازم بهداشتی ، استفاده از دستکش و عینک مخصوص محافظت از چشمان شما و لوازم یکبار مصرف مثل رویه تخت و ضدعفونی کردن سری لیزر و … را حتما زیر نظر داشته باشید.

اپراتورها و تیم آموزش دیده

 اپراتورهای مرکز لیزر انتخابی شما باید از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند تا به پوست شما آسیب نرسد. در صورت نابلد بودن اپراتور امکان سوختگی و تاول زدن پوست شما وجود دارد.

استفاده از تجهیزات بروز دنیا

حتما به تجهیزات کلینیک توجه داشته باشید که از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده شود. برند های معتبر دستگاه های لیزر علاوه بر اینکه فرکانس های مختلف برای انواع پوست دارند ، دارای کولینگ بسیار قوی هستند .

کولینگ یا همان سیستم خنک کننده همزمان ، باعث میشود که شما یک لیزر بدون درد و سوختگی واقعی داشته باشید و این چیزی است که در دستگاه های ارزان قیمت و نامعتبر وجود ندارد.

مرتبط ببینید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان 

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و تفاوت آنها 

لیزر اصفهان

احتمالا این روزها در تبلیغات مختلف هر مرکز لیزر اصفهان، اسامی مختلفی را برای لیزر ها شنیده اید ، بهتر است شما را با انواع مدل و دستگاه های لیزر آشنا کنیم. در حال حاضر کلینیک های معتبر لیزر از سه نوع دستگاه لیزر محبوب و رایج برای موهای زائد استفاده می کنند.

دستگاه لیزر دایود در بهترین مرکز لیزر اصفهان

این نوع از لیزر مناسب برای پوست روشن و تیره است و عزیزانی که چنین پوستی دارند میتوانند از خدمات این دستگاه بهره ببرند.

دستگاه لیزر الکسانداریت

بسیاری از زیباجویانی که برای انجام لیزر موهای زائد در اصفهان مراجعه میکنند، قبل از مراجعه، درباره الکسانداریت بودن یا نبودن دستگاه میپرسند و بدنبال مرکز لیزر الکس اصفهان هستند. اما این سوال برای چیست و چه تفاوتی دارد؟ لیزر الکسانداریت سریع ترین نوع لیزر است که اکثر دستگاه های روز به آن مجهز هستند این نوع لیزر از آنجا که با پوست ما ایرانی ها سازگارتر است معمولا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و از انواع دیگر لیزر محبوب تر میباشد. اگر رنگ پوست شما معمولی پوست های ایرانی است و تیرگی یا سبزگی شدید ندارد به مرکز لیزر الکساندرایت اصفهان یا مرکزی که اصطلاحا از دستگاه الکس استفاده میکند مراجعه کنید .

خبر خوب اینکه اکثر مراکز لیزر اصفهان دارای دستگاه های پیشرفته هستند که به هر سه طول موج لیزر که توضیح داده شد مجهز میباشند و لیزر مناسب با پوست شما در معاینه اولیه پزشک یا تکنسین متخصص کلینیک لیزر تشخیص داده میشود و دستگاه به نسبت پوست شما تنظیم میشود.

دستگاه لیزر دارای لیزر Nd- YAG 

امتیاز این نوع لیز این است که برای تمام انواع پوست مناسب است اما بیشتر برای پوست های تیره مورد استفاده قرار میگیرد.

لیزر کندلا 

دستگاه لیزر الکساندرایت در دو نوع دکا و لیزر کندلا ، محبوب ترین نوع دستگاه لیزر است که برای اکثر پوست های روشن تا تیره مناسب می باشد. اثربخشی این دستگاه بیشتر از دستگاه های دیگر است و در مدت زمان کمتری معمولا تا 8 جلسه ، به نتیجه دلخواه می رسید.

پس اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در اصفهان هستید ، سعی داشته باشید که به مراکزی مراجعه کنید که از دستگاه الکساندرایت مخصوصا دستگاه الکساندرایت کندلا استفاده می نمایند.

مرتبط بخوانید: تزریق مزوژل اصفهان

آیا لیزر در مرکز لیزر اصفهان درد دارد؟

مرکز لیزر اصفهاندر لیزر موهای زائد از پرتو لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود و فرآیند حذف موهای لیزر به این شکل است که پرتو لیزر توسط رنگدانه یا ملانین در مو جذب و تبدیل به گرما می شود که سبب آسیب رساندن به فولیکول های مو می شود و این آسیب موجب تاخیر یا جلوگیری از رشد مو خواهد شد.

برای حذف دائمی موهای زائد باید چندین جلسه درمانی را که پزشک تشخیص می دهد ، انجام داد.

تاثیر سیسم خنک کننده دستگاه لیزر در کاهش درد

در اکثر دستگاه های لیزر موهای زائد از سیستم خنک کننده استفاده می شود که درد را کاهش می دهد. البته آستانه درد تحمل هر فرد متفاوت است و همچنین هر ناحیه از بدن حساسیت خاصی به درد دارد. ولی در کل درد لیزر موهای زائد به حدی نیست که نتوانید تحمل کنید.

بنابراین تمام لیزر بدن با تمام دستگاه ها دارای درد است ولی آنچه که شدت درد را کاهش می دهد ، سیستم خنک کننده دستگاه است که گرمای ناشی از پرتو لیزر را خنثی می کند .

میزان سرمای دستگاه لیزر  و چرایی آن

بعضاً دستگاههای لیزر بکار رفته در مراکز لیزر اصفهان سرمایی بالغ بر 30 درجه زیر صفر را در محل لیزر پرتاب میکنند بشکلی که سری دستگاه پس از انجام لیزر دارای یخ زدگی میشود و این امر مسلما سوزش و درد را کاهش خواهد داد و هر چقدر که دستگاه سیستم خنک کننده قوی تری داشته باشد ، درد ناشی از آن نیز کمتر و قابل تحمل تر خواهد بود.

 مرتبط بخوانید: بهترین دکتر پوست اصفهان

تاثیر و ماندگاری لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد اصفهان

لیزر موهای زائد بر روی تمام قسمت های بدن استفاده می شود اما اثر بخشی آن بر روی نقاط بیکینی ، لب ، چانه و زیر بغل بیشتر از بخش های دیگر است.

همچنین در بخش های از بدن مثل بازو که مو به صورت کرکی رشد می کند ، اثر بخشی لیزر کمتر است و ممکن است که لیزر کردن این مناطق از بدن باعث ضخیم تر شدن مو نیز شوند.

لیزر مورهای زائد باعث از بین بردن 70 تا 90 درصد موهای بدن می شود که البته جنس مو و پوست فرد و نوع دستگاه لیزر نیز در تعیین میزان ماندگاری تاثیر گذار است.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در اصفهان

مزیت لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها 

مرکز لیزر الکساندرایت اصفهان

چرا باید از لیزر موهای زائد در اصفهان استفاده کنیم ؟ این سوال بسیاری از زیباجویانی است که به شیوه های قدیمی از بین بردن موهای زائد عادت کرده اند. اما در ادامه برای شما و این عزیزان مزیت های لیزر موهای زائد نسبت سایر روش ها را بیان میکنیم.

کم یا بدون عارضه بودن لیزر 

دستگاه های بروز لیزر در اصفهان که عموما در مراکز و کلینیک های زیبایی معتبر به کار برده میشود ، دستگاه لیزر الکسانداریت است که با پوست ایرانی تناسب بیشتری داشته و در بین دستگاه های لیزر کم عارضه یا تقریبا بدون عارضه است .

بدون درد بودن لیزر در بهترین مرکز لیزر اصفهان

دستگاه های جدید لیزر به تکنولوژی خنک کنندگی مجهز هستند و تقریبا بدون درد هستند . یک لحظه این شیوه ماندگار را با شیوه وکس یا اپیلاسیون مقایسه کنید !

اثر بخشی سریع و بلند مدت

لیزر موهای زائد با دستگاه های معتبر در همان جلسه اول حدود 60 درصد موهای زائد را از بین میبرد و اکثر زیباجویان با در نظر گرفتن محدوده مد نظرشان برای لیزر در حدود 5 تا 8 جلسه به نتیجه دلخواهشان میرسند.

بدون دوره نقاهت بودن شیوه لیزر

شما بعد از انجام لیزر بلافاصله میتوانید به امور روزانه خود بازگردید و نیازی به استراحت و یا بستری ندارید. فقط کافیست یکسری نکات مراقبتی پس از لیزر که در این مقاله برای شما آورده میشود را رعایت نمایید.

مرتبط بخوانید : لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

عوارض احتمالی لیزر موهای زائد کدام است؟

بهترین مرکز لیزر اصفهان

 

اگر لیزر موهای زائد را در مراکز و کلینیک های معتبر انجام دهید ، عوارض آن جزئی خواهد بود و نسبت به افراد مختلف ممکن است بسیار خفیف باشد ،  اما اگر اپراتوری که لیزر را انجام می دهد حرفه ای نباشد یا دستگاه لیزر مناسب نباشد ممکن است پوست بدن شما دچار سوختگی شود.

سوزش پوست ، قرمزی و تورم بعد از لیزر طبیعی است و جای نگرانی نیست و می توانید از کمپرس یخ ، کرم مرطوب کننده و یا ژل آلوئه‌ ورا برای رفع این عوارض استفاده کنید. در زیر لیستی از عوارض احتمالی و زودگذر لیزر رو برای شما آماده کرده ایم:

  • درد، قرمزی و التهاب
  • پوسته پوسته شدن
  • تغییر در رنگ پوست
  • خطر عفونت‌های پوستی
  • سوختگی و تاول
  • اسکار و زخم
بصورت کلی عوارض لیزر موهای زائد گسترده و دامنه دار نیست چرا که این امر زیبایی یک شیوه کم تهاجم محسوب شده و با لایه های بالای پوست کار دارد و نهایتا نسبت به حساسیت پوست افراد مختلف عوارض معمولا در حد سوختگی درجه 3 یا التهابات کوتاه مدت باقی خواهد ماند.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر خانه اصفهان

آنچه که باید قبل از انجام لیزر در بهترین مرکز لیزر اصفهان بدانید

مراکز لیزر در اصفهان

باید بدانید که حدودا چهار هفته قبل از امر لیزر کردن نباید در معرض شدید نور آفتاب باشید ، یعنی نباید آفتاب بگیرید و اندام خود را با دستگاه برنز کنید، این کار از ممنوعیات لیزر میباشد ، این نکته شامل اسپرهای برنزه کننده نیز میگردد.
همچنین بعد از لیزر هم بخاطر حساسیت پوست تا حدود 4 روز در معرض آفتاب مستقیم نباشید .

عملکرد لیزر  در بهترین مرکز لیزر اصفهان بر روی پوست چگونه است؟

نکته دیگری که همواره مورد پرسش قرار میگیرد این است که عملکرد لیزر چگونه است و لیزر چگونه سبب از بین رفتن موهای زائد ما میشود؟
باید بدانید که لیزر از طریق نور متمرکزی که دارد سبب از بین رفتن فولیکول مو میشود و ریشه مو شل میگردد و مو زائد از بین میرود ، البته همانطور که قبلا نیز گفتیم چندین جلسه باید طی گردد تا از شر موهای زائد خود خلاص شوید .
مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست اصفهان

مراقبت های بعد از لیزر در مرکز لیزر اصفهان

مرکز لیزر موهای زائد اصفهان

بعد از انجام لیزر موهای زائد به 2 دلیل میبایست مراقبت های خاصی انجام پذیرد.

  • اول کاهش احتمال ابتلا به عوارض جانبی و یا میزان آنها
  • دوم نتیجه گیری بهتر از لیزر موها زائد

در ادامه به چند مورد از مهمترین مراقبت های بعد از انجام لیزر در مراکز لیزر در اصفهان را بیان میکنیم:

  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا دستگاه های سولار حداقل تا دو هفته اجتناب کنید.
  • از شستشوی بیش از حد و یا فشار آوردن روی مواضعی که لیزر شده اند تا حدود پنج روز ، خودداری کنید. این کار برای کاهش ابتلا به عفونتهای پوستی و یا تیرگی پوستی انجام میپذیرد.
  • از اصلاح ناحیه مورد لیزر تا 72 ساعت خودداری نمایید.
  • فعالیت شدید بدنی و ورزش را تا 48 ساعت به تعویق بیاندازید.
  • از حضور در سونا و حمام آب گرم تا 48 ساعت اجتناب کنید.
  • استخر بخاطر داشتن کلر زیاد در آب تا 48 ساعت ممنوع است.

در صورتی که پوست محل مورد لیزر پوسته پوسته شد از کندن آن خودداری کنید چرا که ممکن است باعث ایجاد اسکار پوستی شود.

مرتبط بخوانید : آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان

چه كسانی برای ليزر موهای زائد كانديدای مناسبی نيستند ؟

بهترین مرکز لیزر اصفهان

لیزر موهای زائد تقریبا برای اغلب افراد با پوست روشن و تیره مناسب است و همه می توانند به منظور از بین بردن این موها، از لیزر استفاده کنند.

اما برخی از افراد از نظر جسمی در شرایطی قرار دارند که به توصیه پزشکان بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.

در ادامه به مواردی که داشتن حتی یکی از آن ها موجب منع از استفاده از لیزر می گردد ، اشاره کرده ایم :

موارد ممنوعیت استفاده از لیزر

  • داشتن بیماری های زمینه ای و خاص
  • هر گونه گوشت اضافه در ناحیه جراحی های قبلی
  • داشتن تبخال مکرر
  • زنان باردار
  • داشتن اختلالات هورمونی
  • استفاده از برخی دارو های خاص
  • داشتن دوره مصرف از ایزوترتینویین
  • سابقه عفونت فعال همچون جوش های چرکی
  • داشتن تاتو یا خال یا کک و مک در محل مورد نظر برای لیزر موهای زائد
  • و …

مرتبط بخوانید:  تزریق چربی در اصفهان

هزینه لیزر در اصفهان چقدر میباشد؟

مراکز لیزر در اصفهان

هزینه و قیمت موهای زائد در کلینیک لیزر اصفهان، بستگی به عوامل مختلفی دارد ، یکی از مهمترین عواملی که در تعیین تعداد جلسات و قیمت لیزر حائز اهمیت میباشد، اصلی ترین معیار هزینه لیزر ناحیه مد نظر شما میباشد که در سال 1402 از حدود 335 هزار تومان برای لیزر دست کامل خانم ها و از حدود 465 هزار تومان برای پای کامل خانم ها هزینه خواهد داشت.

سایر نواحی نیز به همین میزان از زیر یکصد هزار تومان تا همین مبلغ خواهد بود . از دیگر عوامل تاثیر گذار روی تعداد جلسات و به طبع آن هزینه کلی لیزر رنگ پوست و نوع و رنگ موهای زائد  است. بسته به رنگ پوست و مو های زائد تعداد جلسات لیزر مشخص میشود.

بدیهی است هر چقدر تعداد جلسات لیزر بالا رود هزینه هم متفاوت خواهد بود، همچنین مدل و نوع دستگاه هم میتواند بر روی قیمت لیزر موثر باشد ، دستگاه های مدرن و جدید و با یک برند معتبر ، لیزر را گرانتر خواهد کرد اما ممکن است تاثیر گذاری و نتیجه بخشی بهتری داشته باشند و از تعداد جلسات مراجعه برای لیزر کم کنند.
در کل توصیه میشود برای اطلاع از جزئیات و قیمت روز با شماره مراکز لیزر معرفی شده تماس داشته باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان از حدود هزینه لیزر در اصفهان با قیمت روز آگاه شوید و به راحتی برنامه ریزی نمایید.

مرتبط بخوانید: لیفت صورت با نخ در اصفهان

آیا لیزر موهای زائد باعث سرطان میشود؟

مرکز لیزر اصفهان

پزشکان و محققان مدتهاست که با ارائه پزوهشهای علمی رابطه بین لیزر موهای زائد و سرطان را رد کرده اند، چرا که لیزر به هیچ وجه به لایه های زیرین پوست و عمق بدن تاثیر نمیگذارد که سبب تاثیرگذاری بر روی سلولها گردد و در نهایت باعث سرطانی شدن آنها بگردد.

لیزر با گرمایشی که از خود ایجاد میکند سبب ضعف در فولیکول یا پیاز مو میشود و یا سبب ریزش آنها میگردد. همچنین طول و عمق نفوذ لیزر به نواحی داخلی بدن وارد نمیشود و لایه های سطحی پوست را در بر میگیرد .

بنابراین انجام لیزر در مرکز لیزر اصفهان و سرطان گرفتن باور غلطی بیش نیست . و نباید به این قبیل سخن های بدون تکیه گاه علمی توجه کرد.

مرتبط بخوانید :  کلینیک کاشت مو در اصفهان

درباره دوران قاعدگی و لیزر بیشتر بدانید

کلینیک لیزر در اصفهان

 

در زمان عادت ماهیانه ، بانوان و دوشیزگان میتوانند به مراکز لیزر مراجعه کنند و تنها زمانیکه ممکن است نتوانند  به کلینیک لیزر اصفهان بروند ، زمانی است که بخواهند لیزر بیکینی داشته باشند.

و این مورد لیزر بیکینی تنها مورد مانع رفتن بانوان به کلینیک لیزر است ، و اگر از تامپون و کاپهای قاعدگی استفاده میکنند باید گفت : در این صورت میتوانند در دوران پریود هم لیزر بیکینی داشته باشند.

آیا لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اصفهان سبب اختلال در قاعدگی میگردد؟

که در جواب باید گفت تابش اشعه های لیزر تنها سبب ریزش موهای زائد میشود و به هیچ وجه در دوران قاعدگی تاثیر مخرب ندارد .

چرا که عمق نفوذ لیزر به لایه های عمقی پوست نفوذ نمیکند که بخواهد رحم و ضمائم آن را تحت تاثیر قرار دهد.

به طور کلی مراجعه به کلینیکهای لیزر و مکانهای پرطرفداری چون لیزر در و یا هر مرکزی  که برای لیزر میباشد ، مانعی ندارد و با خیال آسوده در این دوران میتوانید لیزر داشته باشید، و تنها مورد استثنا همان لیزر بیکینی است که اگر از کاپ قاعدگی استفاده نمیکنید باید زمان لیزر خود را تا برطرف شدن دوران خونریزی به تعویق اندازید.

از شما متشکریم که با نظرات ارزشمند خود ما را در بهتر کردن این مقاله یاری میکنید.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر اصفهان کجاست ؟

لیستی از بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان ، در این مطلب درج شده است.

  • آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

لیزر موهای زائد یک شیوه کم تهاجم است، درد لیزر به عواملی بستگی دارد که در این مطلب به آن اشاره شده است.

  • در بهترین کلینیک های لیزر اصفهان از چه دستگاهی استفاده می شود ؟

در حال حاضر کلینیک های معتبر لیزر از سه نوع دستگاه لیزر الکساندرایت در دو نوع دکا و کندلا و دستگاه لیزر دایود  استفاده می کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

کلینیک لیزر آقایان اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

داشتن‌ پوست تمیز و عاری از موهای زائد ، امروزه تبدیل به یکی از معیارهای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

11 دیدگاه‌ها

  1. دوستان هرکسی مرکز لیزر در اصفهان رو تست کرده پیشنهاد بده لطفا

    • ممنون از مطلبتون ، لطفا هر کسی از این مراکز استفاده کرده تجربیاتش رو بگه تا معلوم بشه بهترین مرکز لیزر در اصفهان کدوم هست واقعا

  2. ببشخید هزینه لیزر در مراکز لیزر در اصفهان چقدر هست؟

  3. مرکز لییزر ادریس خیلی خوب بود من خودم رفتم

  4. لطفاً لوکیشن برای مرکز لیزر در اصفهان بگذارید 🙏

  5. اصفهان خیلی بزرکه لطفاً مرکز لیزر در اصفهان را به طور گسترده تری معرفی نمایید که بتونیم راحت به مرکز لیزر دست پیدا کنیم

  6. در مرکز لیزر در اصفهان دختر خانومهای ١٨ ساله امکان لیزر دارند؟

  7. ببخشید لیزر در مرکز لیزر در اصفهان با چه دستگاهی انجام میشه؟

  8. من تیرویید دارم میتونم در مراکز لیزر در اصفهان لیزر انجام بدم؟

  9. من داروی کرتن دار استفاده میکنم میشه در مرکز لیزر در اصفهان،لیزر انجام بدم؟

  10. سلام،من داروی انعقاد خون مصرف میکنم، میتونم لیزر در
    مرکز لیزر در اصفهان انجام بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *